Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, mam pewien problem z olejem, na 600 km, wziął 1,5l oleju. Miałem olej 0w-40, mechanik zalecił zamianę na 10w-60, wymieniłem. Na razie jeżdżę na tym i czekam na rezultaty. Dowiedziałem się, że gdy to nie pomoże będzie potrzebny remont silnika około 5-6 tyś zł. Ktoś miał podobny problem i mógłby mi coś doradzić, jestem bezradny :cry: Silnik N52
Opublikowano
Ja miałem z N46 , brał 1L na 1000 km i strasznie dymił po rozgrzaniu, niestety ale remont był najlepszym rozwiązaniem a że auto zostanie na parę lat to było to jak najbardziej opłacalne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
MECHANIK ZALECIŁ 10W60? Zmień go czym prędzej, co za partacz.. ten samochód ma jeździć albo na 5w30 albo na 5w40 (zdecydowanie polecam drugą opcję, szczególnie przy cięższej nodze) jakiekolwiek branie oliwy większe niż 250ml/1000km jest powodem do zmartwień!

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak piszą koledzy 10w-60 to nie rozwiązanie. Ten silnik nie jest przystosowany do jazdy na takim oleju. Czeka Cie remont silnika (pierścienie) albo głowicy (uszczelniacze).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.