Skocz do zawartości

BMW F10 n47 klapy wirowe


szuwx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 188
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To jakaś katastrofa :!: :!: nie da się kupić tej uszczelki ( z klapami ) Wszędzie rozkładają ręce. ASO przewiduje że już może w najbliższym czasie , inni producenci to samo - braki magazynowe :cry: Ma ktoś może jakiś pomysł :?: :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro bez problemu? Piszesz bzdury... to ze jest na allegro nie znaczy ze dostepne. Zadzwoni i sprawdzi i nie wprowadza ludzi w błąd... na dzien dzisiejszy okres oczekiwania około miesiac. Producentem jest Victor Reinz. gorik79 wrogowi byś nie założył i miałęs w rece? Ciekawe...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jeśli dla kogoś to nie problem 21 dni oczekiwania to w porządku. Proszę sobie zadzwonić i się przekonać czy jest to pewne 21 dni... Dzwoniłem dzisiaj i jest to szacowany czas a na allegro maja to zmienić. Ja mam rozgrzebane auto zakładam zaślepki. Może pozniej zmienię. Jest jeszcze sprzedawca co ma za 250zl ale czy ma faktycznie nie pytałem. Ciężki temat z dostępności... Aha Maciek z części do Bmw też niema
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, klapy są dostępne na stronie https://www.leebmann24.de/dichtungstraeger-1er-2er-3er-4er-5er-x1-x3-x5-11617812938.html . Koszt wysyłki do Polski 15euro. Czas dostawy (na terenie Niemiec) 5-7 dni

Trochę OT, czy ja dobrze rozumiem, że w silniku N57 nie ma tej części jako zamiennej i trzeba kupować cały dolot za 1000Euro, czy coś mi się pomieszało?

https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f11n&typ=5k31&og=01&hg=11&bt=11_4984

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim czasie zaszła u mnie potrzeba ściągnięcia kolektora dolotowego - silnik N47. Po ściągnięciu kolektora ujawnił się wyciek na uszczelce (tej z klapkami) na 1 i 2 cylindrze licząc od przodu pojazdu.

Podejrzewam że przyczyną było zbyt słabe skręcenie kolektora dolotowego z głowicą. Po wyczyszczeniu wszystkiego benzyną okazało się że wszystko w kupie trzymał nagar. Klapli przesuwają się względem ośki , ośka lata jakby nie miała łożyskowania dodatkowo całość blokuje się przy przekręcaniu.

Ze względu na brak owej uszczelki (11617812938) mam pytania :

1. Czy można się pozbyć samych klapek i ośki i w przypadku poprawnej szczelności użyć samej uszczelki?

2. Czy pozbycie się klapek wymaga kodowania?


Dodam że nową uszczelkę już zamówiłem - prawie miesiąc temu ale trafiła mi się "robota" na drugim końcu polski i potrzebuję na tydzień większy pojazd...

Czy da się tak jeździć tydzień czasu?

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co podałeś to najodpowiedniejsza dla mnie jest ta uszczelka bez klapek ...

Zestaw z Allegro nie nadaje się do mojego kolektora... kolektor ma inny kształt dostosowany do tej wspomnianej uszczelki , która ma ok 5mm grubości.

Czy ktoś sprawdzał czy uszczelka z trójki podejdzie do piątki ?

Ciekawe jak z ich dostępnością...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kilka osób już takie uszczelki montowała i nikt nie pisał o problemach, po drugie kolektor dla modeli z klapkami ma ten sam numer OEM co kolektor dla modeli bez klapek dlatego kształt i spasowanie tej uszczelki jest dokładnie takie samo jak tej z klapkami, różnica to brak klapek i otworów na ośkę.


EDIT: Założyciel tego tematu założył uszczelkę fabrycznie bez klapek o czym napisał na pierwszej stronie tego tematu, trzeba czytać od początku :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak uszczelek nie ma w całej europie :duh: w silniku strzela rozrząd który wedle zaleceń producenta się nie wymienia :lol: :mad2: to moje trzecie BMW a pierwsze w dieslu i chyba już ostatnie auto z tej firmy. PS. Mam pytanie bo widziałem taki dziwny wpis że brakowało klap w uszczelce przy demontażu i wpadły do silnika i niby się nic nie stało. Z tego co wiem to lecą na turbinę co powoduje jej uszkodzenie ale może się mylę . Czy jest możliwość żeby klapy wpadły do środka i się nic nie stało ??? bo u mnie też 2 brakowało :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na allegro bez problemu? Piszesz bzdury... to ze jest na allegro nie znaczy ze dostepne. Zadzwoni i sprawdzi i nie wprowadza ludzi w błąd... na dzien dzisiejszy okres oczekiwania około miesiac. Producentem jest Victor Reinz. gorik79 wrogowi byś nie założył i miałęs w rece? Ciekawe...

 

miałem w ręce i oddałem do hurtowni, na półce w sklepie mam oryginalne i wg. mnie są dużo lepiej wykonane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moje auto właśnie jest po zabiegu demontażu klapek i zamontowaniu tej uszczelki od 318d. Tych klapek nigdzie nie ma :(

Jednak mam pytanie do bardziej doświadczonych - czy te klapki zamawiać i montować czy sobie darować?

Czy ich brak jest w jakiś sposób szkodliwy dla silnika czy też innych podzespołów i jak jakaś tęga głowa je zaprojektowała i tam są to może powinny być?

Po przejechaniu ok 300km z różnymi prędkościami auto działa poprawnie i żadnych błędów nie wyrzuca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.