Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mało się dzieje w tym dziale, więc dorzucę coś od siebie.


Trochę zasiedziałem się w serii 3 a konkretnie w modelu e92 bo najpierw 4 lata było ze mną 335i później ponad 5 lat M3.

Teraz spora odmiana, auto całkiem inne niż dwa poprzednie.


Art.

Wartość

Numer podwozia WBSxxxxxx

Kod typu 6J91

Typ M6 (EUR)

Typoszereg E F13 (M6)

Seria 6

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik S63T

Pojemność skokowa 4.40

Moc 412

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SAN MARINO BLAU METALLIC (B51)

Tapicerka IND.VOLLLEDERAUSST./AMAROBRAUN (ZBP5)

Data prod. 2015-09-10

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy

S2NKA M CARBON-KERAMIK-BREMSE M Hamulec Carbon Keramik

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S2TYA 20"M LM RAED. DOPPELSP. 343 M /MB, Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 343

S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Autom. miękkiego zam. drzwi

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S3AGA RUECKFAHRKAMERA Kamera jazdy wstecz

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S464A SKISACK Worek na narty

S4MAA M MULTIFUNKTIONSSITZ FA./BEIFAHRER M Fotel wielofunkcyjny

S552A ADAPTIVER LED-SCHEINWERFER Adaptacyjny reflektor LED

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S5AGA SPURWECHSELWARNUNG Ostrzeżenie przed zmianą pasa

S5ASA DRIVING ASSISTANT Driving Assistant

S5DLA SURROUND VIEW Surround View

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S654A DAB TUNER Moduł odbiornika DAB

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6ACA INTELLIGENTER NOTRUF Inteligentne połączenie ratunkowe

S6AEA TELESERVICES Teleservices

S6AKA CONNECTEDDRIVE SERVICES Connected Drive Services

S6AMA REAL TIME TRAFFIC INFORMATION Real-Time Traffic Information

S6ANA CONCIERGE SERVICES Concierge Services

S6APA REMOTE SERVICES Remote Services

S6ARA INTERNET Internet

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S6F2A BANG&OLUFSEN HIGH END SURROUND SOUN Bang&Olufsen High End Surround Sound

S6NSA KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S776A INDIVIDUAL DACHH. ALCANTARA ANTHR. Podsufitka Alcantara antracyt

S7MAA COMPETITION PAKET Competition Paket

S7MEA M DRIVERS PACKAGE M Drivers Package

S7NHA SERVICE INCLUSIVE 5/100 Technika serwisowa BMW

P7S9A CONNECTEDDRIVE SERVICES PAKET Connected Drive Services Paket

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S8A1A SPRACHVERSION POLNISCH Polska wersja językowa

S8ATA POLNISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, polski

S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA

S8TFA AKTIVER FUSSGAENGERSCHUTZ. Aktywna ochrona pieszych

S8THA SPEED LIMIT INFO Speed Limit Info

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S223A ADAPTIVES FAHRWERK Dynamiczny ukł. amortyzacji

S2MKA M DOPPELKUPPL. GETR. M. DRIVELOGIC M Przekładnia dwusprzęgłowa z Drivelogic

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S430A INNEN- UND AUSSENSPIEGELPAKET Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4MCA INTERIEURLEISTEN CARBON FIBRE Listwy wewnętrzne Carbon Fibre

S4URA AMBIENTES LICHT Oświetlenie wnętrza dookoła

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

Składanie Indywidualne dane pojazdu

Tekst

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"


ZBP5 BMW Individual full leather trim ‘Merino‘ finely structured,

Full leather Merino amaro brown

(nb. 7 975 325 / Sun Reflective Technology).

Sewing thread saddle brown 85 (nb. 6 961 867), code 1054 F.

Quilting yarn hazel nut (nb. 2 268 400), code 1345 C.

********************************************************************

Contrast stitching in opal white:

- Dashboard (amaro brown leather-covered range)

- Center console and armrest (amaro brown leather-covered range)

- Door inserts and door grip handle

- Seats

- Headrests

Tekst

Quilting yarn opal white (nb. 8 025 260), code 0003 Z.

********************************************************************

Contrast stitching in opal white:

- Dashboard (black leather-covered range)

- Center console and armrest (black leather-covered range)

- Top shoulder

- Door trim / side panels

Sewing thread black (nb. 1 905 499), code 0020.

Quilting yarn opal white (nb. 8 025 260), code 0003 Z.

********************************************************************

Seam of front and rear seats according to M-multifunction seats.


Remainder of spec. as full leather Merino black (code X3SW).


Sporo fajnych zdjęć jeszcze poprzedniego właściciela z sesji zaraz po kupnie auta.

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(1).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(22).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(24).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(29).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(31).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(33).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(34).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(37).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(39).JPG

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(45).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(41).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(46).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(47).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(51).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(53).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(56).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(62).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(65).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(66).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(67).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(68).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(69).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(70).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(21).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(38).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(43).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(44).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(58).jpg

http://bryler.net/M6/M6CompLCI600PS/S/1%20(60).jpg


W tej chwili auto ma 14 400 km. Wygląda i jeździ jak nowe.

Mój cel to utrzymać i szanować tak jak robił to poprzednik :)

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tak na prawdę od początku wiedziałem, że będzie M6 , ale plan był na GC bo chciałem coś ciut bardziej praktycznego.

Jest coupe, bo auto znałem od nowości i wiem jak było traktowane/jeżdżone :wink:


Jak spadnie śnieg, to zawsze w pogotowiu zostaje CLA 45 lub jakaś firmówka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba byłe auto użytkownika A.?

Piękna sztuka oby służyła bezawaryjnie.

Jak się zapatrujesz na praktyczność?

Miałem dwa e63 tam już było słabo a teraz mam f13 i jest jeszcze gorzej. Przez rozbudowane fotele przednie już nikt dorosły nie wsiądzie z tyłu nawet na chwilę co w starym modelu bylo możliwe. Tu nawet z dzieciakami jest problem ogólnie auto jeszcze bardziej klaustrofobiczne i bardzo słaba widoczność.

Linia jest piękna jedno z najładniejszych coupe.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zapominałem, na samym początku brałem jeszcze pod uwagę F80, nawet odbyłem jazdę testową w Inchcape. Fajny konfing bo też kolor San Mario, deska obszyta skórą, ceramika i competition. No ale później wpadł do głowy pomysł z m6 i już tego się trzymałem. F13 mi się bardziej podobała, a i osiągi też lepsze.

Fakt auto jest mega małe w środku pomimo, że wymiary zewnętrzne są na prawdę spore.

Do tyłu staram się nikogo nie wpuszczać,żeby mi nie pokopali wszystkiego dookoła ;) Jak mam 2 chętnych na przejażdżkę to najpierw jedzie jeden a później drugi ;)


E92 bije na głowę f13 ilością miejsca zwłaszcza z tyłu.

Jeżeli chodzi o widoczność to jak dla mnie jest bardzo dobra. Auto ma swoje gabaryty, ale przy parkowaniu kamery pomagają i na prawdę jest dobrze.


Jeżeli chodzi o awaryjność to w tej chwili o tym nie myślę bo mam jeszcze 2 lata gwarancji, ale liczę że będzie ok.

  • Moderatorzy
Opublikowano
To auto zawiera wszystkie moje konfiguracyjne marzenia - cudowna M6, gratuluję !
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co tu można napisać.Auto piękne, we wspaniałej konfiguracji.Kolor jeden z najładniejszych dla mnie dla mnie.
Benzyna zamiast krwi...
  • Moderatorzy
Opublikowano
To auto zawiera wszystkie moje konfiguracyjne marzenia - cudowna M6, gratuluję !

Dzięki. Faktycznie konfiguracja jest mega i dołożony wydech Akrapovic ładnie gada.


Duffy, bart 328, irek.k

Dzięki.

 

:shock: :shock: :shock: Gratuluje! Prezentuje sie MEGA!!! Jakieś plany na personalizację?

Myślę o wymianie wszystkich chromów które są na aucie (nerki, pasek na klamkach i boczne kierunki) na czarny połysk.

Później może coś jeszcze dojdzie, ale po kolei :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najlepsza fura jaka może być od BMW i to w świetnej konfiguracji :) Gratulacje jeszcze raz :)


Auto idealne do spełnienia marzeń motoryzacyjnych :)

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

maciekszz dzięki :) Zgadzam się w zupełności ;)


Tu porównanie San Marino vs Monte Carlo


http://i.nfhost.me/images/2018/10/30/m3vsm6.jpg

http://i.nfhost.me/images/2018/10/30/m6vsm3.jpg

bmw-m3-e92-cou.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Co prawda warunki takie sobie, ale z ciekawości chciałem sprawdzić czy auto jeździ na podobnym poziomie co u poprzedniego właściciela.

http://i.nfhost.me/images/2018/12/04/100-200.jpg


Do besta trochę brakuje, przy następnej okazji jak będzie sucho spróbuję raz jeszcze :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie, to inne auto, tamta była pre lci i miała srebrne felgi ;)
Opublikowano
Chyba byłe auto użytkownika A.?

Piękna sztuka oby służyła bezawaryjnie.

Jak się zapatrujesz na praktyczność?

Miałem dwa e63 tam już było słabo a teraz mam f13 i jest jeszcze gorzej. Przez rozbudowane fotele przednie już nikt dorosły nie wsiądzie z tyłu nawet na chwilę co w starym modelu bylo możliwe. Tu nawet z dzieciakami jest problem ogólnie auto jeszcze bardziej klaustrofobiczne i bardzo słaba widoczność.

Linia jest piękna jedno z najładniejszych coupe.

 

Tak to jego polift. Na forum 6post było więcej zdjęć tego fotografa

Petrolhead
Opublikowano

o no prosze ;)

Galeria na forum,


O M6 moge wypowiadac sie tylko w superlatywach, mialem praktycznie te same auto co Ty (kupione od tego samego kolegi zresztą:P) tylko pre lci i bez komfortowych foteli (mialem sportowe - czego zaluje bo komfortowe mają masaż), bez wydechu MPerformance i inny kolor felg.


M6 jest niesamowite, wykonanie jest topowe, zwlaszcza w tej konfiguracji, jedyne co czego trzeba sie przyzwyczaic na początku to lekkie problemy z trakcją ;)

Auto jest pancerne i bezawaryjne, moja ex M6 ma juz naklepane z 75 tyś km, zrobiła z 1000 pomiarów, setki wyscigów i nigdy nie zawiodła. Także tym autem z tym przebiegiem mozesz smialo jezdzic kolejne 5lat i martwic sie tylko o to czy jest dobrze umyta ;)


Te auto stawia bardzo wysoko poprzeczkę jeśli chodzi o frajdę z jazdy, że potem to już się patrzy na auta albo egzotyczne, albo super luksusowe...

Ciebie też to czeka zatem, jesteś na dobrej drodze ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dzięki :) - jak sam wiesz od tego kolegi kupuje się auta w ciemno ;)

Fotele są wygodne, ale jak się włącza te masaże to do tej pory nie wiem :P Kolega też nie wiedział bo przez 3 lata też nich nie użył, ani podgrzewania kierownicy i innych gadżetów ;)


Mam nadzieję, że ten egzemplarz będzie tak samo udany i będzie jeździł bezawaryjnie jak wersja przedlift.


Jeżeli chodzi o trakcję, a raczej o jej brak to faktycznie trzeba się do tego przyzwyczaić, do 150 km/h kontrolka od trakcji nie przestaje mrugać.

Pomimo, że opony nie są zużyte to na wiosnę kupię Micheliny 4S 305/30/20 (seryjnie jest 295) i mam nadzieję, że będzie lepiej.

Pożyjemy zobaczymy :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Konfig marzenie, no może oprócz tego że to nie GC :D. Srebrne nerki nie gryzą się tobie z tym kolorem ? :mrgreen:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

tymsoon bardzo dziękuję. Ja z kolei również myślałem o F80, ale skończyło się na F13 i oczywiście bardzo z tego powodu się cieszę. Nie to że M3 jest gorsze od M6, ale jednak to dwa inne auta. Różnic jest na prawdę sporo...


2girls1horse miało być GC, teraz z perspektywy czasu stwierdzam, że jednak dobrze się stało, że mam tylko 2 drzwi, bo auto w zasadzie mam tylko dla siebie i nie musi pełnić roli dzieciowoza czy zakupowoza :)

Czarne nerki już zakupione, ale nie miałem czasu jeszcze ich zamontować. Zresztą teraz i tak M6 zimuje, więc do wiosny zostaną już wymienione :)

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.