Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sprawdź dokładnie tył samochodu bo coś dziwnego jest ze szczelinami pomiędzy tylnymi lampami...

 


Masz rację nie zauważyłem. Podpytałem sprzedającego o to powiedział, że był malowany zderzak (podobno ma zdjęcia do wglądu). Porysowany przedni zderzak. Rozrząd do tej pory nie wymieniany i dwumasa też.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Szczelina między klapą a ćwiartkami tylnymi jest taka sama z lewej i prawej.

Zdemontowali lampy, zderzak pomalowali i przy składaniu trochę źle lampę ustawili.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

VIN WBAPN11030VJ90865

Type Code PN11

E Series E90 (MUE)

Series 3

Type LIM

Model 318D UL (EUR)

Steering LL

Doors 4

Engine N47

Displacement 2.00

Power 105

Drive HECK

Transmission MECH

Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)

Upholstery STOFF VERTEX/ANTHRAZIT (EBAT)

Prod Date 2008-11-24

Vehicle options

L801A National version Germany

P735A Basic Package

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S1CCA Auto start/stop function

S1CDA Brake Energy Regeneration

S240A Leather steering wheel

S249A Multifunction f steering wheel

S320A Deleted, model lettering

S321A Exterior parts in vehicle color

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S441A Smoker package

S464A Ski bag

S465A Through-loading system

S4CGA Interior strips, "satin-silber" matt

S507A Park Distance Control (PDC), rear

S520A Fog lights

S534A Automatic air conditioning

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S612A BMW Assist

S633A Preparation, mobile phone, Business

S663A Radio BMW Professional

S698A Area-Code 2 for DVD

S851A Language version German

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SCA Telematics access request,country-spec.

S8SPA Control unit COP

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szczelina między klapą a ćwiartkami tylnymi jest taka sama z lewej i prawej.

Zdemontowali lampy, zderzak pomalowali i przy składaniu trochę źle lampę ustawili.

Do malowania zderzaka trzeba zdemontować lampy? :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ok. Nie wiedziałem :)

Aczkolwiek może się okazać, że jednak lewa strona była robiona i lampa po prostu nie da się lepiej ustawić :!:

Warto to sprawdzić.

Opublikowano

Jestem po oględzinach więc zdaję relacje.



Co do tyłu lewa lampa żle spasowana błotnik wydaje mi sie ok.

Tylna klapa: zlewka pod załamaniem rablicy rejestracyjnej (od góry) dolna część tam gdzie jest tablica 210 mikronów wyżej 170

Lewy bok, przód, dach - nic nie znalazlem.

Prawy tylny błotnik około 320 mikroów

Prawe tylne drzwi 510 mikronów

Prawe przednie drzwi 160 mikronów ale musiały być cieniowane bo jakis paproch się znalazł - ogólnie lakier ładnie położony.

Szyby oryginalne

Środek nie zniszczony.

Rozrząd może lekko słychać ale nie jestem ekspertem (dla świetego spokoju i tak byłby do wymiany)

Lekknie przypocenie przy łączeniu rury od intercoolera. Nie wiem czy to standard w BMW ale w VAGach często tak bywa.

Ogólnie samochód nie igła ale nie jest to szrot.

Opublikowano
Prawy tylny błotnik około 320 mikronów, prawe tylne drzwi 510 mikronów - Coś grubszego było bo to już szpachla, pytanie ile mikronów słupek środkowy...
tak gwoli rozjasnienia umysłów 500 mikronów to jest 0,5 mm.

Wiec nic konkretnego być nie musiało..

Wystarczy mała obcierka o cokolwiek...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawy tylny błotnik około 320 mikronów, prawe tylne drzwi 510 mikronów - Coś grubszego było bo to już szpachla, pytanie ile mikronów słupek środkowy...
tak gwoli rozjasnienia umysłów 500 mikronów to jest 0,5 mm.

Wiec nic konkretnego być nie musiało..

Wystarczy mała obcierka o cokolwiek...

Ale może też oznaczać, że w tych miejscach spawano blachę (np. wstawiano ćwiartkę nie po zgrzewach). Nie widziałem na żywo więc tylko tak gdybam. Ale jakoś od początku samochód wzbudził moje podejrzenia.

No ale nazywało się, że tylko tylny zderzak był lakierowany i podobno sprzedawca ma zdjęcia... Ktoś coś kręci :twisted:

Opublikowano
Zdjęcia uszkodzonego zderzaka widziałem. Akurat tu nie wyglądało poważnie mówi ze siostra jak cofała to wjechała mu hakiem i tak to wyglądało - dziura na środku zderzaka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli to były zdjęcia "pod publikę" bo niby skąd błotnik i drzwi?

Może to np taka drobna obcierka była?


Jak myślisz? Co pokaże miernik lakieru po naprawie?

Opublikowano

tak gwoli rozjasnienia umysłów 500 mikronów to jest 0,5 mm.

Wiec nic konkretnego być nie musiało..

Wystarczy mała obcierka o cokolwiek..

 

:cool2:

Mam bardzo dobrego kolegę który ma e39 530d M pakiet od przebiegu ok.50 tyś km. i 13-tu lat w swoich rękach.

Auto użytkowane prawie codziennie poza przestojami w serwisach lub na lakierni.

3/4 lakieru jest w 3-ciej lub nawet 5-tej warstwie lakierniczej. 2-ga warstwa wraz z lekką ilością szpachli jest nawet na dachu ( szlaban opadł podczas przejazdu przez bramę wjazdową do firmy).

Jest nadal piękne,powłoka lakieru zabezpieczana co max 5 lat ceramiką.

Czy to auto jest nadal bezwypadkowe ?

Ja wiem że tak, ale dla potencjalnego kupującego auto miernikiem może to być zwykły POJAZD POWYPADKOWY.

 

Ale może też oznaczać, że w tych miejscach spawano blachę (np. wstawiano ćwiartkę nie po zgrzewach). Nie widziałem na żywo więc tylko tak gdybam. Ale jakoś od początku samochód wzbudził moje podejrzenia.

No ale nazywało się, że tylko tylny zderzak był lakierowany i podobno sprzedawca ma zdjęcia... Ktoś coś kręci :twisted:

 

Trochę wiary w ludzi, nie wszyscy to krętacze.

Sam w mojej e60 mam kilka elementów do lakierowania i głowię się czy je lakierować, czy nie.

Przyjedzie kupujący z miernikiem i zarzuci mi że auto jest po dzwonie, bo wyszło ok 800 mikronów na kawałkach pewnych obitych w jeździe miejskiej elementach :duh: .

Nie zrobię tego, to będzie że auto poobijane a sprzedający nic nie zrobił żeby wyglądało dobrze.

Zaznaczę że niema idealnych kilkunastoletnich aut.

Każde miało, lub będzie miało coś lakierowane, albo wymienione w kolor.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

andrzej29 po prostu trzeba bardziej sprawdzić te miejsca, wyobraź sobie że są bezwypadkowe auta bez szpachli (moje 330ci jest całe w oryginale a data produkcji 12/2004r).

Inna sprawa że polski rynek używanych samochodów to patologia, kupujący oczekuje że ktoś kupił auto,tak dbał i mało jeździł żeby dla następnego kupującego auto było idealne w cenie ulepa skręconego z Niemiec :duh: A nikogo nie dziwi że 4 letnie auto ma 200 tyś przejechane, 8 letnie,12, i 16 też :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wyobraź sobie że są bezwypadkowe auta bez szpachli

Tak to napisałeś jakbyś uważał, że auto ze szpachlą nie może być bezwypadkowe a takich aut jest bardzo dużo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
maniek21112 pewnie że są, mi bardziej chodziło o to że trafiają się auta bezwypadkowe i bez szpachli ponad 10 letnie ale bardzo rzadko lądują w ogłoszeniach. Ja mam kolegę który tak się zraził do BMW przez niektórych użytkowników że nawet jak by dostał za darmo idealne auto to by nim nie jeździł tylko od razu zamienił na inną markę :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo brakuje przepisów definiujących "bezwypadkowość" i wpisów do odpowiedniego rejestru (np. CEPIK?).

Niedawno prawie nowy samochód mojej żony dostał "strzała" w drzwi na parkingu. Będzie wymiana drzwi ale też cieniowanie całej jednej strony bo to lakier "kameleon". Dla każdego "mistrza miernika" samochód będzie powypadkowy :? :? :?

Opublikowano
lamer miernik nie jest wyznacznikiem a raczej pomocą, pomijam że i mierzyć trzeba umieć (gdzie sprawdzać i dokładnie), porób zdjęcia żeby ci nikt nie zarzucił później że jest po mega dzwonie. Drugi lakier w niczym nie przeszkadza, bynajmniej mi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.