Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie

Mam taki problem, pali mi sie kotrolka airbag, wymieniam juz drugi raz sensor. Wczesniejsze dwa sensory byly uszkodzone, ale na tym trzecim wyrzucilo mi najmniej błędów.

15 ignition circuit 11 -> passenger airbag Stage 2

Error frequency : 1

Remain over limiting value

Error present

-------------------------------------------------------------

11 ignition circuit 7 -> side airbag rear right

Error frequency : 1

Remain over limiting value

Error present

-------------------------------------------------------------

10 ignition circuit 6 -> side airbag rear left

Error frequency : 1

Remain over limiting value

Error present

=============================================================


Był jeszcze bład maty, ale wrzucilem emulator i zniknal. Pytanie, czy ten sensor moze byc sprawny a winowajcą są poduszki ? Moze jakis czujnik bocznego uderzenia? Poduszki teoretycznie są.


Na innym sensorze bledy:

15 ignition circuit 11 -> passenger airbag Stage 2

Error frequency : 1

Remain over limiting value

Error present

-------------------------------------------------------------

9 ignition circuit 5 -> side airbag right

Error frequency : 1

Remain under limiting value

Error present

-------------------------------------------------------------

8 ignition circuit 4 -> side airbag left

Error frequency : 1

Remain under limiting value

Error present

-------------------------------------------------------------

7 ignition circuit 3 -> passenger airbag Stage 1

Error frequency : 1

Remain under limiting value

Error present

-------------------------------------------------------------

5 ignition circuit 1 -> driver belt stronger

Error frequency : 1

Remain under limiting value

Error present

-------------------------------------------------------------

4 ignition circuit 0 -> driver airbag

Error frequency : 1

Remain under limiting value

Error present

=============================================================

Opublikowano

no ale to masz autko po wypadku tak?

pasy z tyłu wymienione?

moduł dawałeś do kasowania crash daty?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zabezpieczenia wtyczek poduszek są całe? Jak tak to zgnieć lekko konektory, ponieważ często są za luźne, oczywiście potraktuj je kontaktem w sprayu. Jeżeli dalej będzie bez zmian to wyjmij je z wtyczek i wciśnij bezpośrednio, oczywiście zabezpiecz aby nie stykały się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Nie wiem czy auto po wypadku, raczej tylko tylne nadkole bylo malowane.

Crash date podobno do 3 razy da sie usunac z sensora. Nie wiem czy pasy z tylu wymienione, jakie to ma znaczenie? Jesli chodzi o pasy z przodu to napinacze cale.

Czy przy takich bledach na sensosrze, inne poduszki ktorych bledy nie obejmuja wystrzela w razie czego?

Opublikowano

Aj moj blad, nie doczytalem ze masz bledy bocznych poduszek z tylu a nie pasow.

Ja bym zawioz modul do kasowania. Jezeli ma zarejestrowany wypadek to nawet jak zmienisz pasy/poduszki to i tak wali bledem

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.