Skocz do zawartości

elektryczny podgrzewacz wody 3' E46 330d


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie mam właśnie regulatora na podmianę ale coś mi się wydaje, że to właśnie jego wina. Ciekawe czy ma ktoś jak sprawdzić mi błędy na terenie Lublina lub okolic. Ostatnio ( rok temu ) wydaje mi się, że miałem błąd podgrzewacza.

Tez obstawiam podgrzewacz. Na wyłączonym klimatroniku pewnie obroty nie falują ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
nie mam właśnie regulatora na podmianę ale coś mi się wydaje, że to właśnie jego wina. Ciekawe czy ma ktoś jak sprawdzić mi błędy na terenie Lublina lub okolic. Ostatnio ( rok temu ) wydaje mi się, że miałem błąd podgrzewacza.

Tez obstawiam podgrzewacz. Na wyłączonym klimatroniku pewnie obroty nie falują ?

 

bez klimatronika cisza i spokój

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To chyba po mega super zniżkach. Za świece i sterownik w 700 zł się zmieścisz plus ewentualna wymiana:) tu masz numer podgrzewacza 64129145439, cena detaliczna bez zniżek koło 2000zł.

Myślisz, że z jakiego powodu pierdyczymy się z naprawami tego pogrzewacza? Kosztuje majątek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No z tymi podgrzewaczami z allegro to troche lipa, bo ja kupowałem ogólnie dwa. Pierwszy nie nadawał się do niczego bo płytka była cała zjarana, mimo że miał być sprawny. Drugi też nie działał, ale poprawiłem luty, posprawdzałem wszystko i działa. Według mnie sprawny, używany z netu to taki złoty gral. Dobrze będzie jak kupisz taki który da radę naprawić. Najlepiej spróbować swój naprawić. Ja ostatecznie zostałem ze swoim, a ten drugi pchnąłem koledze.
Opublikowano
dziwi mnie jedna kwestia.Jak uruchomię w inpie grzanie podgrzewacza na 90% to po 15sekundach jest jak ogień.. ale jak uruchomię silnik to nie zauważyłem,żeby podgrzewacz pierw robił się gorący niż przewody chłodnicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie mam właśnie regulatora na podmianę ale coś mi się wydaje, że to właśnie jego wina. Ciekawe czy ma ktoś jak sprawdzić mi błędy na terenie Lublina lub okolic. Ostatnio ( rok temu ) wydaje mi się, że miałem błąd podgrzewacza.

Tez obstawiam podgrzewacz. Na wyłączonym klimatroniku pewnie obroty nie falują ?

 

bez klimatronika cisza i spokój

A wiec na 100% podgrzewacz

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Ostatnio jak już jest poniżej zera to zaczęła zastanawiać mnie jedna rzecz. Jak jest zimno to włączam nawiew na przednią szybę. Klima się włącza ale obroty nie falują. Czy to znaczy, że podgrzewacz wtedy nie działa...? Jak włączę normalny klimatronik to zaczynają falować.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Rozkręciłem podgrzewacz, który jakiś czas temu kupiłem używany ale jak tak patrze co jest w środku to wygląda niezbyt zachęcająco... Co myślicie?

http://serwer89.usermd.net/bmw/podgrzewacz/1.jpg

http://serwer89.usermd.net/bmw/podgrzewacz/2.jpg

http://serwer89.usermd.net/bmw/podgrzewacz/3.jpg

http://serwer89.usermd.net/bmw/podgrzewacz/4.jpg

Najbardziej zastanawiają mnie te czerwone elementy i pęknięcia na nich...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie -8 dziś , odpaliłem, włączyłem dmuchawę na 25 strona i prawię full , stołek również.Nic nie falowało , podgrzewacz zimny,po przejechaniu 3 km stanąłem i podgrzewacz już letni jak wszystkio i obroty zafalowaly raz :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fylype tak jest na tych elemdntach. Gorzej ze to wszystko jakies pokorodowane. Izolacja na kablach popalona. Ciężko tak z fotek jednoznacznoe określić. Mój wygląda w środku jak nowy.
Opublikowano
No właśnie, wieć jakbym chciał montować uzywany to taki co wyglada jak nowy a nie pokorodowany. Czyli muszę szukać dalej :/
Opublikowano

Nagrałem jeszcze film jak skacze napięcie.


Powiedz mi, trudna jest wymiana tego podgrzewacza w warunkach zimowych pod blokiem? :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja w 320d też wymieniałem pod blokiem i to kilka razy. Na potrzeby naprawy miałem nawet go zastąpionego rurką PCV do hydrauliki:) płynu ucieka minimalna ilość. Odkręcasz przewód zasilający, wypinasz wtyczkę i odkręcasz dwie śruby mocujące go do auta. Podgrzewacz wyjęty.
Opublikowano
Czyli jak go sobie odkręcę i szybko przykręcę inny to nie wyleci mi za dużo płynu i układ się nie zapowietrzy? :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wyleci za duzo. Ja sobie przygotowałem dwa korki od wina i nimi przytkałem. Bo wiadomo to naczynia połączone. Jak jednym przewodem szarpiesz do gory, to drugim leci także dla bezpieczenstwa sobie przytkałem, ale wyleciało tyle co nic. Nie odpowietrzałem pozniej auta. Tylko uzupełniłem kapkę.
Opublikowano
Nagrałem jeszcze film jak skacze napięcie.


Powiedz mi, trudna jest wymiana tego podgrzewacza w warunkach zimowych pod blokiem? :P

 


U mnie jest takie samo falowanie i te same skoki napięcia , już 3 podgrzewacze sprawdzałem i to samo :)

  • 11 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

odświeżę temat ma ktoś tak jak na filmiku wyżej takie skoki napiecia po włączeniu podgrzewacza




pytam bo to już u trzeciej osoby w necie widzę :roll:

Opublikowano

Panowie u mnie już na 4 ogólnie podgrzewaczu jest taki efekt,ze nie jest wyczuwalne po odpaleniu silnika,ze podgrzewacz szybciej robi się gorący niż przewody robią się gorące.. na moje odczucie tak samo.Na 4 podgrzewaczach tak miałem.A czy faktycznie one grzeją,wystarczy uruchomić silnik i w inpie(bez odpalania climatronica) aktywować go na 70%.Maks to 95 w inpie po 6,7 sekundach ręce by spaliło taki gorący.. :roll: więc działa.Błędów brak i tak każdy.Obecnie kupiłem podgrzewacz najnowszy.

Poliftowe beemki e46 posiadały podgrzewacz o numerze 64 12 6 918 806,który w większości występuje na allegro i są oznaczenia np 03T142 2003r 142dzień itp.Podgrzewacze 64.12-6 904 668 i 64 12 6 918 806 nie są już produkowane zostały zastąpione nowym numerem: 64 12 9 145 439 ten numer jest i dla e46 obecnie jak i dla bmw x3/e83.Można domniemywać,że mogli coś w obecnych poprawić względem starych.Po coś w końcu zostały tamte zastąpione obecnie nowym.Auto szybko się nagrzewa,błędów nie mam żadnych :roll:


Ps czwarty podgrzewacz to już ten najnowszy z 2008r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.