Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To i owo skrzypi, fotele bez wentylacji to jest duży ból, układ kierowniczy gumowaty - nie czuje w nim drogi jak np. w Giulii... To jest na pewno bardzo dobry samochód, ale za taką kwotę szału nie ma.
  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jaki miałeś silnik?

Optima była z 2.0T. wystarczał. Skrzynia AT6 też wystarczajaca, choć mogliby tam wstawić 8kę. ZF z BMW ma tu przewagę.


Zadowolenie łatwiej jest opisywać jakościowo niż ilościowo. Stąd te mój wpis. Sumaryczna ocena elementów 4 jest wysoka (jak cena za nie), jednak jest tu jak w fizyce jądrowej: twór powstały z tych elementów waży mniej niż ich suma i tak oceniam 4kę. Jest w niej pewien deficyt.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co kolega pisał wcześniej https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=180&t=330772&p=2456161#p2456161

To chyba 440i. Patrząc na historie jego wypowiedzi można podsumować ze uważa ze nie ma co przepłacać za silnik bo 2.0 wystarcza. W poprzednich postach cieszył się ze kupil 4 w cenie stingera wiec skoro 4 za droga s stinger w cenie 4 tzn ze ogólnie auta z więcej jak 2 litry pod maska dla kolegi za drogie.

Opublikowano

Słonik40 - tak, uważam, że nie warto dopłacać w tym samochodzie do 6 cylindrow - jak dla mnie, nie ten typ auta, gdzie ma to znaczenie.

Mamy też inny pojazd - tańszy od wyposażonego 440i z ponad dwa razy większa pojemnością i taką dozą przyjemności akustyczno - grawitacyjnych, że 4ka przy nim blednie... I może to jest problem.

Absolutnie jednak na BMW nie narzekam - po roku od zakupu opisuję po prostu poziom mojego zadowolenia i ewolucję postrzegania tego auta.

Opublikowano

Gust jest jak 4 litery - każdy ma swój. Ja uważam że 3er i 4er tylko warto kupić z 3.0t. Rozumiem jak ktoś nie może dopłacić, ale jak się ma to warto. I mimo iż BMW, Audi czy MB też w niektórych aspektach potrafią rozczarować - to wole takie rozczarowanie. A odnośnie Alfy to G q4 testowałem - sorry ale dla mnie prowadzenie i osiągi na żywo to porażka. Może qv robi przeciąg ale to już inny rewir niż zwykłe 4er. Tak samo mam z autami z US. Nie miałem Vette czy konkurenta z V10 ale mieliśmy dwa inne V8 wynalazki i poza dźwiękiem nic tam nie było. Uważam że 440i, S5, C43 to najfajniejsze co można w tym budżecie dostać.

Sam widzę sporo wad w 4er i mam świadomość że ogólna trwałość auta jest na przeciętnym poziomie. Niestety od kilku lat to standard w całym automotive. Ale auto tego typu dla mnie to złoty środek w kwestii osiągów, prowadzenia, komfortu i fun factor.

Opublikowano
Ja wybierajac 4 jezdzielm 420d, 330i i szczerze wogole to nie jechalo. 420d od 180 to juz sie tylko toczylo nie wspominajac juz o panujacym halasie, a 330i no niby jechalo ale wiecej żonglowal biegami, zeby zamaskowac brak mocy. Dopiero jak wsiadlem do 440i to wystarczylo pierwsze tysiac metrow zeby zakochac sie w tym aucie. 60 tys. zl. to duza roznica w cenie wzgledem 330i ale roznica warta kazdej zlotowki. Moim zdaniem lepiej wziac mniej wyposażenia dodatkowego, a kase przeznaczyc na wlasciwy motor.
Opublikowano
Mam 428i i jak dla mnie szału nie ma... te cholerne szyby bezramkowe, ogólnie w środku jakoś tak głośno. Mam jeszcze f15 i porównując, o ile można to zrobić, niebo a ziemia, oczywiście niebem jest F15... :)
Opublikowano
Ta samą seria samochód F tutaj premium i tutaj premium no i każdy samochód swoje kosztuje i jest to BMW więc powinno być podobnie ? A czy 4 to jakiś produkt uboczny BMW żeby był gorszy ?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie rozumiesz, seria 4 i seria X5 to inne klasy aut.

seria 4 to klasa średnia segment D natomiast X5 to klasa wyższa segment E. Inaczej, to tak jakbyś porównywał Merca C do E i narzekał na C, albo, że 3 jest gorsza niż 5, a przecież to i to BMW.

Opublikowano
Nie porównuję jako klasy auta, a jedynie jako moje odczucia, ale oczywiście - przyznaję Ci rację, nijak porównywać suva do 4er. Miałem również F30 - lepsze, F10 - lepsze, nawet chyba teścia e60 lepsze :D. Najbardziej denerwują mnie te cholerne szyby bez ramek, kiedyś miałem vw scirocco gdzie było też takie super rozwiązanie, za głośno. Trochę narzekam ... :D ale jakoś tak mnie ona denerwuje i jeszcze jara 12,5 l przy takiej normalnej jeździe, kolega ma z X i mu pali średnio 8.8, jeździłem kiedyś tam 428i z Xem też i przy tempo 120 6.5 l jakoś. Chyba stary jestem i potrzebuję 1.2 TSI... :D
Opublikowano
To fakt szyby bez ramek są tragiczne pierwsze co wrszlem do F36 to moje odczucie w BMW E90 było ciszej dużo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.