Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolejny głos na tak, po 3,5 roku z 4ką do dziś:

- auto niezawodne (na budziku 70k)

- łączy dwa światy - usportowionej kupejki jak jesteśmy sami i auta dla pasażerów jak jest taka potrzeba

- duży potencjał tuningowy w pełni wykorzystany :)

- ciągle odwraca głowy na ulicy

- ciągle świetnie wygląda

- sprawdza się dla rodziny 2+2 (praktyczny bagażnik)

- niewiele pali jak na taką moc :)

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jakość lakieru w 4ce to istotnie duża wada, jest bardzo delikatny i nie mam sławetnego czarnego ale lakier za dopłatą z nowej palety. Rozmawiałem o tym z lakiernikiem podczas malowania jednej części i potwiedził że to nowa generacje ekolakierów, a sama warstwa jest cieniutka.

Auto ma jeszcze jedną istotną wadę o której przekoałem się dopiero teraz w trasie podczas mocno wietrznych dni: bardzo duża podatność na podmuchy wiatru - przy 130km/h auto po prostu tańczy na drodze, pozostają korekty i mocne trzymanie się kierownicy - komfort jazdy jest żaden. Nie ślepym fanem marki i gdybym nie jeździł 90% po mieście to bym je sprzedał, poczytałem troche i wygląda na to że np. 6 Gran Coupe ma podobny problem.

Opublikowano

Auto ma jeszcze jedną istotną wadę o której przekoałem się dopiero teraz w trasie podczas mocno wietrznych dni: bardzo duża podatność na podmuchy wiatru - przy 130km/h auto po prostu tańczy na drodze, pozostają korekty i mocne trzymanie się kierownicy - komfort jazdy jest żaden. Nie ślepym fanem marki i gdybym nie jeździł 90% po mieście to bym je sprzedał, poczytałem troche i wygląda na to że np. 6 Gran Coupe ma podobny problem.

Lol - ale, że jak to ? :) Razem z 6tką najniższy i najszerszy model w gamie i lata ? Albo masz coś skopane w geometrii albo do tego jeszcze zwykłe zawieszenie i jakieś małe felgi na mięciutkich oponach. Mój leci jak przyklejony w każdej prędkości :)

Opublikowano
Mogę powiedzieć dużo o o 4 złego i dobrego zresztą zahar to samo mówił drugiego takiego przyklejonego samochodu nie maa. Mam xdrive jak co
Opublikowano
Dokładnie, miałem ostatnio E92, F30, F10 i teraz F36 - jest mega stabilne - przy każdej prędkości, od razu zwróciłem na to uwagę, że spokojnie łuk na autostradzie przy dużej prędkości jest odczucie pełnego panowania nad autem, żadnego wpływu wiatru, nie wiem, może to xdrive...
Opublikowano
Dokładnie, miałem ostatnio E92, F30, F10 i teraz F36 - jest mega stabilne - przy każdej prędkości, od razu zwróciłem na to uwagę, że spokojnie łuk na autostradzie przy dużej prędkości jest odczucie pełnego panowania nad autem, żadnego wpływu wiatru, nie wiem, może to xdrive...

Nie xdrive, bo RWD ma tak samo. Można zamykać budzik bez potu na czole.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Auto ma jeszcze jedną istotną wadę o której przekoałem się dopiero teraz w trasie podczas mocno wietrznych dni: bardzo duża podatność na podmuchy wiatru - przy 130km/h auto po prostu tańczy na drodze, pozostają korekty i mocne trzymanie się kierownicy - komfort jazdy jest żaden. Nie ślepym fanem marki i gdybym nie jeździł 90% po mieście to bym je sprzedał, poczytałem troche i wygląda na to że np. 6 Gran Coupe ma podobny problem.

 

Sprawdź zbierzność i geometrię bo to co piszesz nie jest normalne w tym aucie chyba ,że było po mega dzwonie.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem F30 w xdrive i trójka też jest mega stabilnym autem...
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Czy rwd czy z xdrive to jedno z najbardziej wybaczających, przewidywalnych i stabilnych aut przy dużej prędkości jakie znam. :shock:

 

I to mega cieszy, trasy Hi speed są samą przyjemnością. Ciężko wrócić do miękkich wózków - przynajmniej mnie.

Opublikowano

Ja jestem mega zadowolony ze swojej 440xi. Na pewno bym powtorzyl zakup ale inaczej zaplanowal kupno, wiecej rzeczy odrazu bym dolozyl a nie dokupowal co chwile cos :P

Dla mnie rzeczy must have:


Z katalogu:

-M Pakiet ( 4er bez M paku wyglada slabo imho... )

-Harman Kardon ( dobre naglosnienie to podstawa, bo auto ma sie podobac z zewnatrz, szybko latac, i dobrze grac :D ma rozpieszczac w srodku :D )

-Skorzane fotele - strasznie mnie nie przekonuje ta slaba alcantara...

-Karbonowe listwy - dodaja charakteru!

-Sportowa skrzynia - uwazam ze biorac 4ke oczekuje sie tego sportu wkoncu :)

-Navi pro - dla wiekszego ekranu przede wszystkim, ten maly to taka popierdolka i szpeci w srodku... duza fajnie wyglada + jest dotykowa + menu o wiele lepiej dziala, szybciej i wiekszy ekran pozwala na wyswietlanie wiekszej ilosci danych, co dla mnie jest obowiazkowe. Do tego gladzik z funkcja pisania rewelka i te 20GB na muzyke - no mega dobry punkt chociaz strasznie drogi...

-Elektryczne fotele ( w 40i standard )

-LED Lampy - swietnie wyglada

-Head up - rzecz gustu, ja nie bylem przekonany ale jak mam to juz nigdy nie chce go nie miec, rewelacja ;) ale drogi zakup wiec... kto jak woli juz


Z M Perf dodatkow

-Obowiazkowo lotka tylna, dyfuzor tylny, czarny grill, naklejki M Perf na progi - te punkty dodaja BARDZO wiele 4ce

-Power Sound Kit - strasznie drogie ale warte kazdej zlotowki

-Hamulce M Perf - nie dosc ze rewelacyjnie hamuja to wygladaja oblednie :) ale ze wzgledu na cene rozumiem wybor katalogowych hamulcow M

-dokladki progowe tez swietnie wygladaja, tak jak przedni splitter, ale to drogie dodatki ( zwlaszcza jak to wszystko sie doda to robi sie pokazna cena )


Ogolnie do auta uwazam ze zmiana sprezyn na Eibacha Pro Kit to sam plus, auto o niebo lepiej sie odrazu prowadzi.

Do tego dobre kolo i lalunia :)

Opublikowano

Są :wink: Różnią się kolorem oraz tym, że nie mają nacięć i nawierceń. Ja ze względu na to, że kolory mperformance mi nie leżą do mojego auta, będę montować nowe zaciski m w kolorze niebieskim z tym, że założę tarcze z nawierceniami i nacięciami.


Pozdrawiam

Opublikowano

Dla mnie jesli chodzi o rozmiary tarcz miedzy hamulcami M a M Perf to niezla zagadka. Pod salonem stalem obok innej 4ki GC, miala hamulce M, ja mam M Perf - na 1 rzut oka widac ze ja mam wieksze zaciski, nie wiem jak tarcze, ciezko bylo tak jednoznacznie powiedziec. Moja dziewczyna tak samo odrazu powiedziala ze widac z daleka ze M Perf maja wieksze zaciski przod tyl. Pozniej poszedlem do serwisu i zapytalem o to, to pan mi pokazal w katalogu rozmiary seryjnych hamulcow, hamulcow M oraz M Perf - jasno z tabelki ich bylo widac ze M Perf sa najwieksze - tarcze i zaciski.


Aczkolwiek tutaj prawie wszyscy zgodnie sa ze M i M Perf sa identyczne tylko kolor i nawierty sie roznia ? to jest zastanawiajace :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Hamulce M niebieskie różnią się też wielkością w zależności od silnika. Np w 20d niebieskie M będą mniejsze niż w 30i/40i pomimo że na pierwszy rzut oka są takie same.
Opublikowano

Ja patrzyłem dla 428iX której można było fabrycznie dorzucić hamulce m i zarówno zaciski jak i tarcze są tych samych rozmiarów co akcesoryjne mperformance :wink: Mało tego, zacisk o numerze 34 11 6 799 469 (niebieski czyli m, nie mperformance) montowany jest seryjnie w np M4 :wink:


Pozdrawiam

Opublikowano

Auto ma jeszcze jedną istotną wadę o której przekoałem się dopiero teraz w trasie podczas mocno wietrznych dni: bardzo duża podatność na podmuchy wiatru - przy 130km/h auto po prostu tańczy na drodze, pozostają korekty i mocne trzymanie się kierownicy - komfort jazdy jest żaden. Nie ślepym fanem marki i gdybym nie jeździł 90% po mieście to bym je sprzedał, poczytałem troche i wygląda na to że np. 6 Gran Coupe ma podobny problem.

Lol - ale, że jak to ? :) Razem z 6tką najniższy i najszerszy model w gamie i lata ? Albo masz coś skopane w geometrii albo do tego jeszcze zwykłe zawieszenie i jakieś małe felgi na mięciutkich oponach. Mój leci jak przyklejony w każdej prędkości :)

 

Odnosze się do sytuacji z zeszłego tygodnia kiedy były bardzo silne wiatry, nie wiem ilu z Was miało okazje jechać tym autem na autostradzie podczas takich wichur, ja może drugi raz w życiu.

Auto jest z salonu ma niski przebieg, RWD ale to raczej nie ma kluczowego znaczenia, drążyłem temat troche i znalazłem podobny komentarz w stosunku do 6 GC i zgadzam że wydaje się to dziwne bo oba auta są niskie i szerokie (relatywnie).

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,


Czy Waszym zdaniem jest sens zmieniać F30 na F36 ?

Taki właśnie mam dylemat i stąd moje pytanie.

Wszystkich forumowiczów serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.


Pozdrawiam

Opublikowano
Moim zdaniem warto nawet bardzo f30 to takie trochę E90 a f36 to jzu większy samochód inny bagażnik szyby bez ramek no i ta linia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ładniejsze auto i lepszy zdecydowanie dostęp do bagażnika w czwórce. W F30 przy dwójce dzieci, pakowanie mnie wkurzało.
Benzyna zamiast krwi...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dodam do dyskursu, pewnie kontrowersyjną w ramach tego forum, ale z mojej perspektywy szczerą opinię: kupiłem, pojeżdżę do końca gwarancji i bez żalu się pożegnam z tzw. "premium" (ktoś w to jeszcze wierzy, lepiej się czuję siedząc w BMW niż w Kii czy Hyundayu? - jeśli tak, nie rozumiem tego ale dla każdego coś innego się liczy - nie o tym tutaj chciałem).

Mam 4 od roku. Fajne auto. Nic ponadto. Fajne, ale za relatywnie zbyt duże pieniądze. Oddam w rozliczeniu za Kię - i nie za Stingera a za Optimę GT czy coś w podobie. Miałem właśnie przez tydzień przyjemność jeździć taką Optimą i powiem Wam - czułem się jakoś lepiej niż w 440i. Ale może ja mam po prostu plebejskie upodobania...

Podsumowując: nie żałuję, że kupiłem, drugi raz nie kupię. Szczególnie przy ograniczonym budżecie - moim zdaniem "premium" to jakiś przebrzmiały mit.

  • Moderatorzy
Opublikowano
No ale podaj jakieś argumenty, co jest nie tak, nie wiem zawieszenie, wyciszenie wnętrza materiały, cokolwiek?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.