Skocz do zawartości

E61 530D Nie usypia - problem z Can Low i duży pobór prądu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja pierdziele. Kiedyś wystarczyło podłączyć kompa i z dyni. Co lepiej? - naprawiać zegary czy je po prostu wymienić? Jaki jest ogólny koszt ogarnięcia całości aby działało to to?


Żeby nie pisać posta pod postem - usterka została usunięta. Przyczyną były uszkodzone zegary. Ktoś już tam kiedyś grzebał, podmienione zegary z anglika pomogły ustalić przyczynę. Nowe zegary zamontowane - "dopasowanie" ich do auta to już kwestia 200zł.

Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Opublikowano (edytowane)

Nie chcąc zakładać kolejnego tematu a żeby ten był widoczny napisałem kolejny post, mianowicie:

Na zdjęciach widnieją moje stare zegary, które po rozebraniu wyglądają, no właśnie dziwnie wyglądają. Smugi daje się zetrzeć poślinionym paluchem. Nie mnie jednak proszę o wypowiedź czy to normalne zjawisko.



8a7e924ee1b8158bmed.jpg

22d22d43717cb2bbmed.jpg

999f444a25a9c8a4med.jpg



Druga sprawa to wciąż widniejące błędy związane z CAN Low, których nie da się usunąć - mam obawy, że jak licznik dostanie przypisany vin oraz przebieg sprawa się rypnie i wrócę do punktu wyjścia lżejszy o kilkaset złotych. Czy jest to możliwe, że po odpięciu zegarów i wpięciu takich, które nie będą przypisane po vin całość będzie działać jak stare zegary? Nie wiem czy ogarniać nowe zegary z myślą, że będę musiał bezpiecznik wyjmować do gaszenie auta czy po prostu temat olać i jeździć z zegarami, które nie wyświetlają biegów, z kropką przy przebiegu dla świętego spokoju.

Pozdrawiam!

Edytowane przez xXSenseiXx
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Opublikowano
Co do pierwszego pytania to ten szary nalot jest jak najbardziej normalnym zjawiskiem i nie wskazuje na to że z zegarami coś nie tak, jeśli chodzi o błędny vin w zegarach to możesz tak jeździć ale póki nie zmienisz go na poprawny to nie zakodujesz zegarów pod wyposażenie Twojego auta.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano

Zegary już dostały wyposażenie oraz vin auta. Samochód usypia, błędy can nadal są i jak to stwierdził elektryk - trzeba teraz przekopać wiązkę i szukać po kolei bądź sprawdzić CAS w poszukiwaniu ingerencji (cofanie blatu).

Dzięki za wszelkie podpowiedzi, zostanę tu na dłużej.

Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.