Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie masz mokrej pompy podciśnienia? Mi ciekło z tej pompy i ta strona silnika była cała usyfiona. Olej niestety rozprzestrzenia się szybko i nie widać z jakiego miejsca cieknie. Wyglądało jakby wszędzie leciał, ale po umyciu obserwuj to zobaczysz wyciek.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najlepsze ze to nie puszcza oring uszczelniający między pompą a silnikiem, który BMW sprzedaje, tylko oring wewnątrz pompy. Ja chyba 3 lata temu uszczelniałem i jest sucha. Rozbiera się ją łatwo. Wszystko intuicyjne. Tu masz temat. Te kupione uszczelki pomierzyłem i podałem rozmiary. Wtedy w Polsce nikt nie udostępniał takiego zestawu. Teraz może coś będzie na allegro.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=271766&p=2050641

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kto wie. Najlepiej napisz do nich i podaj swój VIN. Te numery co oni podali dotyczą silników M47 M57 a nie M47N M57N. A z tego co widze to masz M47N.żaden z tych numerów pomp nie występuje w M47N. Albo niech podadzą ci wymiar tego większego oringu, na co pewnie nie pójdą. Ty potrzebujesz 91x3.
Opublikowano

O ringi z aukcji powyżej nie pasują do pompy z m47n bo kupiłem i nie pasowały

W m47n ta duża uszczelka w środku ma kwadratowy przekrój i nie udało mi się jej nigdzie kupić

Poczyscilem wszystko dodałem silikonu i trzymało zero wycieku

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja na bank mam teraz oring 91x3 a nie płaską i nie cieknie. Silikonem to mi to uszczelnił mechanik. Ciekło mi tak samo jak bez silikonu. Tylko czyszczenia miałem później. Wiadomo jak samemu robiłeś to pewnie lepiej niż ktoś obcy. Moje ani nie spełniało roli ani nie wyglądało. W oryginale na bank jest płaska bo taką też wyciągnąłem.
Opublikowano

Zostawiłem stara uszczelek i dałem silikon

Zastosowanie odpowiedniego oringu spełni swoją rolę jak najbardziej

Co nie zmienia faktu że bmw leci w trabe ze nie udostępnia tego oringu osobno tylko cała pompę

Opublikowano
nie dało mi to spokoju zdjołem osłony z góry i to raczej nie bedzie wyciek z vacum palcem od spodu zajechałem i owszem jest tam troche ale to raczej taka jakby sadza podswieciłem latarką i tamte okolice przewodu od egr ,bo są zaraz pod pompa sa suche przy okazji wyjałem odme ale tez jest ok i od góry sucho z góry nic wiecej nie idzie wypatrzeć zaczynam sie martwic ze bedzie to uszczelka pokrywy zaworów albo coś z turbiną, której zresztą tez nie idzie wybadać nic nie widać ani od spodu ani z góry
Opublikowano

Ja jak miałem zlana sprężarek od klimy to miałem nieszczelne połączenie rury od przplywki z turbo

tam jest taka uszczelka jak do rur od kibla przy czym mi jej wymiana nie pomogła do końca bo jeszcze plastikowa rura już była wytarta od pędu powietrza

Opublikowano
Też pod uwage wziołem tą uszczelke ale jak sie dobrać do tego wszystko tak zapakowane upchnięte. kolego browar316i juz zaczynam sie bac patrze ze w opisie 320d automat -porazka a ja własnie taki mam 318d prawie blizniak Oprócz tego oleju to jeszcze buczy w kabinie ale tylko na 3 i 4 biegu tak bynajmniej mi sie wydaje ze tylko na tych biegach
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odkręcasz dwie śruby do przeplywomierza, wypinasz przewody przymocowane do tej rury i bez problemu wyciągasz, wymieniasz uszczelkę, składasz z powrotem i gotowe, żadnej filozofii tam nie ma.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolego nie sugeruj się moim opisem porostu kupiłem ulepa ale tak to jest jak się kupuje oczami :mad2: e46 to fajne auto ale ma swoje lata i bolączki które są niestety kosztowne

przy okazji pozdrawiam kolegę od którego kupiłem auto :D czasem się pojawia na forum

U mnie buczalo na każdym biegu także także u ciebie chyba jeszcze nie jest tak źle

Co do tej rury to mało tam miejsca ale tragedii nie ma także ogarniesz uszczelke kup ori bo zamienniki są gownianej jakości zwróć uwagę jak będziesz zakładał rurę na tą uszczelke jak rura będzie nachodzic luźno to też niestety będzie do wymiany bo będzie cieklo dalej bo tam nie ma żadnej opaski wchodzi na wcisk

Opublikowano
Sprawdziłem tą uszczelke turbiny i faktycznie bardzo lekko wchodzi mozna nawet stwierdzic ze ma luz jak włozy sie ja w rure od przepływomierza i przechyli sie ku dołowi to wypada ,zupełnie nie trzyma sie i moze faktycznie wtedy olej z odmy wylatuje na sprezarke .Uszczelka jest orginalna bmw Jest mozliwosc zeby rura była wytarta w tym miejscu co uszczelka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.