Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobry wieczór


dopiero co dolaczylem do grona forumowiczów, także witam wszystkich. Chciał bym Was prosić o pomoc w ocenie tego ogłoszenia.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-zadbane-prywatne-bmw-e61-520d-m-pakiet-komforty-ID6AKcNz.html


Od razu bym prosił o rozkodowanie numeru vin:

WBAPX31040C359793


Samochód wjechał do Polski w 2013 z przebiegiem około 90000 km. Możliwe ze po kolizji bo prawe drzwi malowane lub wymienione. Czy jest jakas mozliwość, aby sprawdzić co się działo z tym autem za granicą naszego kraju?


Rozrząd nie był wymieniany do tej pory takze myślę ze po ewentualnym kupnie trzeba by było to zrobić od razu? (Nie słyszałem żadnego grzechotania podczas pracy silnika). I teraz moje pytanie czy wymiana samego rozrządu wystarczy (na forum czytałem ze niektórzy wymieniali Od razu wał? Zależy od typu silnika?) Wymiana rozrządu to koszt około 4000 zł z tego co czytałem jeżeli sie nie mylę? (Jestem ze Szczecina)


Powiedzcie mi proszę na co musze jeszcze zwrócić uwage przy dokładnych oględzinach tego auta. Zdziwiłem sie bo stan jak na 2010 rok super.


Pozdro!

Opublikowano
Może i lepiej, ale w moich okolicach nic ciekawego nie ma a jak juz jest to zajechane... Jeździłem 520 i osiągi sa optymalne jak dla mnie. Chyba że chodzi o kwestie mechaniczne.
  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Vehicle information

Prod. Date 2009-10-21


Type 520D OL (EUR)

Series E61 (5 Series)

Body Type TOUR

Steering LHD

Engine N47

Displacement 2.00

Power 130kw / 177hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)

Upholstery STOFF FLUIDANTHRAZIT (ALAT)

Opcje:

S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles

S1CBA CO2 Package

S205A Automatic Transmission

S230A Extra Package EUspecific

S386A Roof Railing

S423A Floor Mats Velours

S428A Warning Triangle And First Aid Kit

S441A Smoker Package

S442A Cup Holder

S481A Sports Seat

S494A Seat Heating Driverpassenger

S502A Headlight Cleaning System

S508A Park Distance Control PDC

S522A Xenon Light

S534A Automatic Air Conditioning

S544A Cruise Control With Brake Function

S606A Navigation System Business

S612A BMW Assist

S616A BMW Online

S633A Preparation Mobile Phone Business

S698A AreaCode 2 For DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control For Teleservices

P7RPA Advantage Package

S7SNA Nav Businesscellph Prep Bluetooth

L801A National Version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A Onboard Vehicle Literature German

S8S8A Countryspecific Nav System Supply

S8SAA Navigation Access Requestcountryspec

S8SCA Telematics Access Requestcountryspec

S8SPA Control Unit COP

 

Wyposażenie standardowe:

S2SBA BMW LA Wheel Star Spoke 242

S346A Chrome Line Exterieur

S4BXA Interior Strips Highgloss Grey

S548A Kilometercalibrated Speedometer

S851A Language Version German

Edytowane przez Ponta
  • Moderatorzy
Opublikowano

2-3 letnie auta z niemiec w dieslu i to kombi robią tyle przebiegu.

Jeżeli on ma tyle nabite faktycznie to zjem swoje obuwie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W PL to różnie może być, automatycznie na granicy setki tysięcy znikają.


Teraz szukam fury w Szwajcarii i jestem pod takim wrażeniem, że jakby mi ktoś powiedział że tak jest to bym nie uwierzył.


Oglądałem kilka fur. Latam z miernikiem, podpinam się pod kompa i k... wszysto co piszą w ogłoszeniu się zgadza. A najlepsze, że na mnie patrzą jak na idotę, bo ma miernik i wie gdzie się podłączyć, to dla nich handlarz :mrgreen:


I tu widzę dizle 10- letnie ze średnim przebiegiem 20 tysięcy rocznie, bez kręcenia, zero malowanych elementów. Szok i niedowierzanie. :shock:

Opublikowano
Jest jakaś możliwość zweryfikowania tego przebiegu z zagranicy? Albo w jakim stanie trafił do Polski? Wiem ze dużo wymagam :oops: Generalnie po 3 latach w Niemczech miał nalatane 90000. To jeszcze rozumiem. Reszte sprawdziłem w CEPIKu. Czy gdzieś w tym rozkodowanym Vinie jest napisane że ma M-pakiet? Bo nie ogarniam :lol:
Opublikowano

Fajnie, że sufit czarny.

Dziwnie wyglądają listwy wewnętrzne w srebrnym połysku.

Jak na 160k materiałowa uszczelka mocno wytarta ale może ktoś dużo miasta robił albo ktoś duży jeździł.

Siedzenia wyglądają mi na komforty a nie na sporty i do tego na przedliftowe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto doposażone w M-pakiet (spojlery, kierownica(pogrubiona), czarna podsufitka, koła), oraz komfortowe fotele (rewelacyjna rzecz!).
Opublikowano

Czyli wychodzi na to, że z fabryki nie wyjechał on w m-pakiecie? No to w takim wypadku moja wersja wydarzeń, że auto jest po jakimś dzwonie, ściągnięte z Niemiec po 3 latach rozbite i dolozone te wszystkie elementy m-pakietowe.

Nie wiem czy jest sens sie nim interesować...

Opublikowano

... Siedzenia wyglądają mi na komforty a nie na sporty i do tego na przedliftowe

Dokładnie tak jak napisałeś.

To są przedliftowe komforty WALKNAPPA/SKIN/SCHWARZ (LDSW)

Z fabryki wyjechała w szmacianych sportach.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Czyli wychodzi na to, że z fabryki nie wyjechał on w m-pakiecie? No to w takim wypadku moja wersja wydarzeń, że auto jest po jakimś dzwonie, ściągnięte z Niemiec po 3 latach rozbite i dolozone te wszystkie elementy m-pakietowe.

Nie wiem czy jest sens sie nim interesować...

 

To czy było rozbite to możesz sprawdzić na miejscu.

Jeśli nie dyskwalifikujesz go dlatego, że jest kundlem niezgodnym z vin to warto oglądać, choć odradzam każdemu 2.0d, zwłaszcza w e60/61 ze względu na osiągi i kulturę pracy.

Np ja jestem do bólu zwolennikiem zgodności z VIN.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Daveon911 wystarczy zajrzeć do kilku galerii i zobaczysz, że dołożenie tych elementów to nic szczególnego i to w cale nie musi mieć związku z przeszłością auta, ktoś mógł robić auto pod siebie i tyle. Tu przydałby się jeszcze shadowline high gloss i z zewnątrz byłoby bardzo dobrze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dziękuję za pomoc. Mam teraz mieszane uczucia co do tego auta. Przbieg jak na 8mio letnie auto wydaje się wręcz nieprawdopodobny. Patrząc na aukcje na portalach to większość ma przebieg mocno ppnad 200+. Tutaj w CEPIKu przebieg niby rejestrowany co roku, wyglada jakby ktoś tym mało jeździł w Polsce. A co do modyfikacji to nie wiem czy ktoś z hobbystystcznie zrobił z niego prawie M-pakiet a później sprzedał. Sam już nie wiem :roll:
Opublikowano

Nie ma reguły.

Mój po 6 latach od nowości miał 80k i na przy ocenie na forum potencjalny kupujący też miał dylematy. Nie zdążył kupić.

Mój poprzednik w 4 lata zrobił kolejne 80k.

Opublikowano

Zależy ile pkt do sprawdzenia zaznaczyłeś.

Mnie za e46 skasowali koło 400-600zł a zaznaczyłem 3/4 z tego co było można.

Był opis grubości lakieru, mechanicznie itp ale całość w porównaniu z oceną przed zakupem przez mechanika specjalizującego się w bmw oceniam słabo.

e60 sprawdzałem przez forumowego bimmer check + ponownie w innym miejscu dostęp do historii jak w aso, blacharza/lakiernika + swojego mechanika od bmw

Oczywiście jak nie ma wyboru to pozostaje ASO chyba, że ktoś lubi hazard.

Opublikowano

Daveon911


Sugeruję sprawdzić PW (prywatne wiadomości) :mrgreen: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.