Skocz do zawartości

Wali dyfer na zimnym + syczenie przy 3tys obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem tu nowy więc witam wszystkich :)


E46 N42B18 2003r


Mam 2 problemy:

1. Na zimnym silniku wali mi z okolic dyfra lub dyfer, szarpie przy cofaniu lub ruszaniu z 1ki. Jest walenie + szarpanie ale tylko na zimnym silniku, jak się rozgrzeje to jest oki. Dodatkowo WAŻNE wtedy gdy tak szarpie i wali to spadają mu obroty do 500 przy ruszaniu z 1ki lub cofaniu. Jakby słabo reagował na gaz. Gdy się nagrzeje to jest oki. Co to może być?

2 lata temu miałem robiony remont silnika gdyż ten bardzo dużo palił oleju, możliwe że słaba reakcja na gaz na zimnym związana jest z tym że kiedyś przepalał bardzo dużo oleju i się coś pozatykało katalizator czy sondy uszkodziły, ma to wpływ? Ale dziwne jest to szarpanie i walenie na zimnym z dyfra, a na ciepłym już nie.


2 sprawa. Jakiś czas temu miałem robiony alternator, regenerowany... No i od tego czasu gdy dochodzę to 3 tys obrotów to mi coś syczy pod maską... Przy włączonej klimie jest to dobrze słychać ale i bez klimy jest słychać syczenie, mniej ale słychać...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może alternator stawia opór, nie grzeje się? Pasek jest ok? Błędy sprawdzałeś? Olej w dyfrze wymieniałeś?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Alternator się nie grzeje, dobrze ładuje. Błędów nie mam żadnych.

Czy pasek jest ok to trudno mi stwierdzić, może po prostu za luźno lub za mocno został założony?

Oleju w dyfrze nigdy nie wymieniałem, nie ma wycieków.

Co do dyfra to także jest słychać lekkie puknięcie z tyłu przy zmianie biegów ale to chyba standard w e46

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Standard może nie, ale sporo egzemplarzy ma tej problem - dyfer lub półosie, ze wskazaniem na te drugie. Pasek nie ma pęknięć? Nie jest wyślizgany?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ogólnie to cały układ napędowy do sprawdzenia. Może to być łącznik elastyczny jak mówisz, może to być luz na krzyżakach w wale napędowym (bardzo możliwe), mogą to być zużyte lub pęknięte tuleje dyfra (szczególnie tuleja nr 9), tuleje mocowania tylnich sanek też przydałoby się sprawdzić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.