Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po zamontowaniu regenerowanego konwertera mam kilka problemów

Pierwszy i no największy to dziwne klekotnie Konwerter a na P lub N po rozgrzaniu


Drugi to czuje tak jak by cały czas był zapiety bieg nawet przy dohamowaniu do świateł potrafi zrzucić z obrotów i zatrząść autem


Ostatni dziwny objaw to po rozgrzaniu podczas włączania D i zwłaszcza R czuc bardzo duże obciążenie na silniku aż się trzęsie buda


https://m.youtube.com/watch?v=0ziNhYEkHKE

Przy 15s włączam D


I jak nikomu nic do głowy nie przychodzi?? Bo mi się wydaje że coś jest zjeb..e a nie zregenerowane

Opublikowano
brzmi jakby w ogóle coś było nie przykręcone. Gdzie robiłeś regenerację?

 


Wszystko przykrecone i dobrze złożone. Konwerter odeslalem na reklamacje zobaczymy narazie nie będę oczerniał firmy za to odpowiedzialnej ( juz nawet nie bede wspominal 2 razy robote za skrzynie)

Opublikowano
Jak juz masz wyciagniety konwerter sprawdz koło zamachowe czy niema luzów na nitach ,u mnie mechanik zawalil przy wymianie konwertera i też tak żegotało aż sie rozpadło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.