Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak mówię o 523i dokładnie m52b25 96 rok a 530d to był przedlift :)

I tak dostał po tyłku i to przy prędkościach rzędu 130+ bo przy tych się zlepilismy kolega Cisna i Cisna a ja mu odchodziłem BTW ostra chmura czarnego dymu za nim była więc obstawiam że to nie było zdrowe 3.0 ale ty kolego byłeś tam z góry patrzyłes i widziałeś lepiej :D

Opublikowano

Zdrowe 523 nie da sobie rady ze zdrowym 530d bo ten drugi wciągnie go nosem


Są 3 wyjścia. Ty cisnales swoją bmw a kolega w 530d się nie ścigał i jechał normalnie a ty się cieszyles :mrgreen:


Miał już leciwą lub zaniedbaną e39


Brak umiejętności

Opublikowano

Jak dojeżdżamlem do niego zaczął ostro kopcic na czarno wbilem 3 gaz w ziemię potem 4 i go wyprzedziłem obstawiam że skoro tak dymil to szedł pełna para haha :D

Ale pełna zgoda panowie zdrowe 2.5 Pb nie da rady z 3.0d zdrowym i to chyba normalne 0.5l różnicy to sporo.

Opublikowano
Jak dojeżdżamlem do niego zaczął ostro kopcic na czarno wbilem 3 gaz w ziemię potem 4 i go wyprzedziłem obstawiam że skoro tak dymil to szedł pełna para haha :D

Ale pełna zgoda panowie zdrowe 2.5 Pb nie da rady z 3.0d zdrowym i to chyba normalne 0.5l różnicy to sporo.

 

pół litra? Bardziej licz nie dośc ze pojemność to tam masz turbo a ty wolnossący silnik.


No i nie radził bym na zimę lać 10w40 bo to idiotyzm. Lej dobrej marki z normą LLo1 i będzie ok :cool2: filtr kup mann kosztuje kilka zł więcej niż filtron. Mniej więcej 3-7zł

Opublikowano
Ja w swojej mam aktualnie 5w40 valvo ubytki mam około 300ml na 1000km natomiast cieknie uszczelka pokrywy w gniazdach świec jest olej i coś tam uszczelka miski się poci :( nie ma czasu zrobić więc dolewam i obserwuje często fakt faktem lubi puścić baczka niebieskiego głównie przyschodzeniu z obrotów może to przez to że olej jest w gniazdach świec i jakoś się tam dostaje nie mam pojęcia.

Razem z uszczelką pokrywy w komplecie są uszczelki wokół świec. Jak nie zmieniałeś to na bank zrobiły się plastikowe.

U mnie ciekło spod pokrywy, podstawy filtra i czujnika oleju. Wszystkie uszczelki palstik. Po wymianie sucho.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dojeżdżamlem do niego zaczął ostro kopcic na czarno wbilem 3 gaz w ziemię potem 4 i go wyprzedziłem obstawiam że skoro tak dymil to szedł pełna para haha :D

Ale pełna zgoda panowie zdrowe 2.5 Pb nie da rady z 3.0d zdrowym i to chyba normalne 0.5l różnicy to sporo.

Wyścig pełną gębą :lol: gość jechał sobie normalnie z dziurą a dolocie a Ty go wyprzedziłeś, ostatnio tak zrobiłem audi SQ7 :8) a wcześniej turbo s :twisted:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ja swego czasu Corsą B 1.4 60km ścigałem się z jaguarem, jak się z gościem zrównałem i popatrzyłem na niego to nie wiedział jak zredukować biegi w automacie żeby mniej wyprzedzić.
Opublikowano
Jak dojeżdżamlem do niego zaczął ostro kopcic na czarno wbilem 3 gaz w ziemię potem 4 i go wyprzedziłem obstawiam że skoro tak dymil to szedł pełna para haha :D

Ale pełna zgoda panowie zdrowe 2.5 Pb nie da rady z 3.0d zdrowym i to chyba normalne 0.5l różnicy to sporo.

 

pół litra? Bardziej licz nie dośc ze pojemność to tam masz turbo a ty wolnossący silnik.


No i nie radził bym na zimę lać 10w40 bo to idiotyzm. Lej dobrej marki z normą LLo1 i będzie ok :cool2: filtr kup mann kosztuje kilka zł więcej niż filtron. Mniej więcej 3-7zł

 

10w40 na zime spokojnie starczy. Nie mamy powyżej -30 stopniowych mrozów. Poczytaj coś o olejach, ich normach, jakościach i wtedy się wypowiadaj ;)

Opublikowano
Co za debilizm lać na zimę 10 w który jest bardziej gesty a nie 5 w i proponować w lato na odwrót? Lepiej ty sobie poczytaj. Jak już chcesz wiedziec lepiej niż producent to dlaczego 10w nie lać właśnie jak jest cieplej by silnikowi było lżej tylko masz jakieś dziwaczne odwrotne teorie. W lato nosisz ocieplane buty a zimą sandały?
Opublikowano
Co za debilizm lać na zimę 10 w który jest bardziej gesty a nie 5 w i proponować w lato na odwrót? Lepiej ty sobie poczytaj. Jak już chcesz wiedziec lepiej niż producent to dlaczego 10w nie lać właśnie jak jest cieplej by silnikowi było lżej tylko masz jakieś dziwaczne odwrotne teorie. W lato nosisz ocieplane buty a zimą sandały?

 

W szkole nie nauczyli czytać ze zrozumieniem ?


Re: E39 523i wymiana oleju

Postprzez Raaadzio95 » 17 Paź 2018 12:06


Zalej valvoline albo motula, 5w40 na zimę, a 10w40 lato.

Opublikowano

Pisałem z pamięci. Mój błąd.


Tak uczyli mnie czytać. I czytałem instrukcje i zalewam tak jak tam jest napisane. Ciebie nie uczyli czytać albo zrobiłeś test na palec i uznałeś że polsyntetyk jest odpowiedni na lato. Oszczędzasz kilkadziesiąt zł na kijowym oleju czy po co innym proponujesz? Wiesz ze w tych samochodach jest vanos? Może doczytaj o tym. Wiesz ze łańcuch smarowany jest właśnie olejem? Wiesz jak polsyntetyk się zachowuje w wysokich temp a olej syntetyczny? Mówię o prawdziwym syntetyku nie o badziewiu za 70zl za 5l. Jestem ciekaw ile zrobiłeś km swoim autem i jaki ma przebieg i w jakiej kondycji jest silnik bo z takim podejściem niczego dobrego nie wróżę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5w40 i koniec kropka, żaden 10w40, to należy wlać do wspomnianej wcześniej corsy :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Od siebie proponuję 0w40 nawet :) wbić sobie do głowy że im niżej przed literka W tym silnikowi lepiej.
Opublikowano
Od siebie proponuję 0w40 nawet :) wbić sobie do głowy że im niżej przed literka W tym silnikowi lepiej.

 

Głupty gadasz człowieku. Liczby przed W to indeks zimowy (rozruch silnika w niskiej temp).

Opublikowano
A ile 10w masz na bazie syntetyka? Masz gościu w tym silniku zmienna fazę rozrządu. Po co lać jakiś 10w? Chyba dla twojej oszczędności 50zl. Brawo. Ciekawe ile zrobisz km na tym motorze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"Mądrzy" 10W leją w dwóch przypadkach:

1.Kiedy silnik bierze olej.

2.Aby oszczędzić na pieniądzach. :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.