Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pter przeciez otworzyli salon Porshe w Lodzi:))

 

Wiem :) Dlatego napisałem, że skreślałem ze względu na brak salonu, teraz skreślam ze względu na inne rzeczy :)


Przejechałem się Macan'em turbo i muszę powiedzieć, że nie powalił mnie na kolana. Ciasny, głośny przy większej prędkości, niewspółmiernie drogi.

Opublikowano
Pter przeciez otworzyli salon Porshe w Lodzi:))

 

Wiem :) Dlatego napisałem, że skreślałem ze względu na brak salonu, teraz skreślam ze względu na inne rzeczy :)


Przejechałem się Macan'em turbo i muszę powiedzieć, że nie powalił mnie na kolana. Ciasny, głośny przy większej prędkości, niewspółmiernie drogi.

 

no i jak dla mnie wulgarny design.

Opublikowano
Pter przeciez otworzyli salon Porshe w Lodzi:))

 

Wiem :) Dlatego napisałem, że skreślałem ze względu na brak salonu, teraz skreślam ze względu na inne rzeczy :)


Przejechałem się Macan'em turbo i muszę powiedzieć, że nie powalił mnie na kolana. Ciasny, głośny przy większej prędkości, niewspółmiernie drogi.

Ja mam zdecydowanie inne odczucia co do Macana, dla mnie najlepszy w klasie !

Oczywiście pomijam kwestie praktyczne na rzecz przyjemności z jazdy :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam się w pełni z przedmówcą.


Frajda z jazdy to tylko Porsche... poczytajcie w prasie motoryzacyjnej i online, Macan to niedościgniony wzór prowadzenia. Różnica jest duża.

Praktyczność to zupełnie inna historia. Nawet X4 jest ciut praktyczniejsze (więcej miejsca z tyłu).

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

Miałem okazję przez prawie rok użytkować jednocześnie Macana S (praktycznie podstawowa wersja) i X3 35i (full). Gdybym musiał wybierać, to tylko Porsche !

To jest zupełnie inna/wyższa liga. Negatywne opinie biorą się najczęściej z braku możliwości przetestowania lub praktycznego podejścia do tematu przy zakupie, dochodzi też wyższa cena...

Sporo jest też problemów z systemami chłodzenia dotyczących poprzedniej generacji Cayenne, nieco wyolbrzymionych na forach.

Zgadzam się w pełni, że nie jest to propozycja dla rozsądnych i praktycznych :wink: , natomiast radość z jazdy = gwarantowana !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Porsche sercem, BMW rozumem, tak mówiąc prosto.Chociaż BMW to też radość z jazdy.

BMW sercem, suvy niższych marek jak np Tiquan rozumem. Też pasuje. :mrgreen:

Benzyna zamiast krwi...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
dzisiaj odebrałem moje M40i. ku mojemu zaskoczeniu, w dowodzie rej. widnieje wartość 260kW zamiast 265kW. co o tym sądzicie?
Opublikowano
dzisiaj odebrałem moje M40i. ku mojemu zaskoczeniu, w dowodzie rej. widnieje wartość 260kW zamiast 265kW. co o tym sądzicie?

Pytanie, czy masz udokumentowane zamówienie dotyczące tych ,,brakujących koników'' ? Jeśli tak, to oczywiście możesz, a właściwie mogłeś to podważać, bo odebrałeś już auto.

Kolejna rzecz, jeżeli było to tak ważne, to dlaczego czekałeś tak długo ?!

Może się czepiam, ale ew. problemy raczej na własne życzenie...

Opublikowano
dzisiaj odebrałem moje M40i. ku mojemu zaskoczeniu, w dowodzie rej. widnieje wartość 260kW zamiast 265kW. co o tym sądzicie?

Pytanie, czy masz udokumentowane zamówienie dotyczące tych ,,brakujących koników'' ? Jeśli tak, to oczywiście możesz, a właściwie mogłeś to podważać, bo odebrałeś już auto.

Kolejna rzecz, jeżeli było to tak ważne, to dlaczego czekałeś tak długo ?!

Może się czepiam, ale ew. problemy raczej na własne życzenie...

 

nie, nie jest to tak ważne żebym chciał anulować zamówienie na auto, ale mimo wszystko czuję się nieco oszukany. co ciekawe u dealera nikt nie jest w stanie powiedzieć jaka jest faktyczna moc silnika oraz czy auto posiada filtr cząstek stałych.

Opublikowano
Gratulacje , z tego co kojarze powinno być 356KM a 260kW to trochę mniej , powiedz jak 1 wrażenie z jazdy ??

 

generalnie w porządku. cyfrowe zegary są niezłe, ale mogłoby mieścić się na nich więcej informacji na raz. reszta jak w każdym BMW. dźwięk silnika póki co też bez szału, ale nie kręciłem go powyżej 3000 rpm z uwagi na docieranie silnika.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Gratulacje , z tego co kojarze powinno być 356KM a 260kW to trochę mniej , powiedz jak 1 wrażenie z jazdy ??

 

generalnie w porządku. cyfrowe zegary są niezłe, ale mogłoby mieścić się na nich więcej informacji na raz. reszta jak w każdym BMW. dźwięk silnika póki co też bez szału, ale nie kręciłem go powyżej 3000 rpm z uwagi na docieranie silnika.

 

I jak u ciebie prezentuje sie spalanie po paru miesiacach?


Jak ogolnie wrazeniamz perspektywy czasu?

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Gratulacje , z tego co kojarze powinno być 356KM a 260kW to trochę mniej , powiedz jak 1 wrażenie z jazdy ??

generalnie w porządku. cyfrowe zegary są niezłe, ale mogłoby mieścić się na nich więcej informacji na raz. reszta jak w każdym BMW. dźwięk silnika póki co też bez szału, ale nie kręciłem go powyżej 3000 rpm z uwagi na docieranie silnika.

 

Z ciekawości :think: przez ile docierałeś silnik w swoim M40i ?

Radość Zjazdu. Zapraszamy na grupę na FB https://www.facebook.com/groups/497560384386723/?ref=share

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.