Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Im mocniejsza / rzadsza wersja tym więcej dostaniesz u dealera.

 

To stwierdzenie nie do końca pokrywa się z moimi doświadczeniami. Przez jakiś czas byłem zainteresowany zakupem M550i, zanim jeszcze wycofali je z produkcji i rabaty jakie mi oferowano były z reguły mniejsze niż np. na 540i. Co do X3 M40i, uzyskałem w końcu 16% rabatu. Owszem, można było dostać więcej (być może nawet i okolice 20%), ale wiązało się to z rozmaitymi upierdliwościami (przykładowo zamówienie auta jako demo, albo zamówienie na firmę brokerską która potem po pół roku odsprzedaje mi auto) które jak dla mnie nie były tego warte.

Opublikowano
Rozważyłbym jednak Porsche.

Ciekawa opcja to Mercedes GLC 43 AMG.Jest lżejszy od BMW i ma pneumatykę no i jest szybszy Ale niedługo będzie lift i silnik 390KM.


400 tys za X3 to wołałbym chyba dołożyć 30 -40 tys i kupić Alfę Stelvio i 510 KM


Podsumowanie

http://www.zeperfs.com/en/match7191-6392-5986-6922.htm

 

Super strona ! Zapisuję w bookmarkach.PS.Rzeczywiście Porshe Macan GTS jest produkowany od 2015 roku i nie ma nowszej wersji (sic!) ?

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Im mocniejsza / rzadsza wersja tym więcej dostaniesz u dealera.

 

ok, jak już pozbędę się M550d, biorę cię do dealera jako negocjatora przy zakupie M40i. Co ci się uda urwać pow. 20% twoje, jeżeli poniżej wyrównujesz do 20% ze swoich, umowa? :P

 

Aż tak dobrze to nie, ale mogę zapytać u swojego dealera jak już będziesz gotowy i wyślesz konfig. Nie zrozumcie mnie źle, nie upieram się przy swoim, ale między innymi z lektury tego forum wynika że dużo łatwiej się targować o 40i niż o 20d. Kiedyś kolega wrzucał konfig f30 340i z rabatem chyba koło 24%. Pozdrawiam i życzę jak najbogatszych konfiguracji bo potem fajnie się przegląda galerie :cool2:

Opublikowano
Im mocniejsza / rzadsza wersja tym więcej dostaniesz u dealera.

 

ok, jak już pozbędę się M550d, biorę cię do dealera jako negocjatora przy zakupie M40i. Co ci się uda urwać pow. 20% twoje, jeżeli poniżej wyrównujesz do 20% ze swoich, umowa? :P

 

Aż tak dobrze to nie, ale mogę zapytać u swojego dealera jak już będziesz gotowy i wyślesz konfig. Nie zrozumcie mnie źle, nie upieram się przy swoim, ale między innymi z lektury tego forum wynika że dużo łatwiej się targować o 40i niż o 20d. Kiedyś kolega wrzucał konfig f30 340i z rabatem chyba koło 24%. Pozdrawiam i życzę jak najbogatszych konfiguracji bo potem fajnie się przegląda galerie :cool2:

 

Ja dodam tylko od siebie, że jest więcej czynników które wpływają na możliwość negocjacji ceny, np. czas w cyklu życia modelu. Schodzące modele są sprzedawane z większymi rabatami (np. na schodzace X5 F15 albo serie 6 można było było i z 30% rabatu dostać). Z G01 jest trudniej bo to jest w zasadzie nowy model który jest na rynku dopiero rok.

Opublikowano
Wg moich info silnik w obrębie danego modelu nie miał znaczenia przy rabatowaniu. Moje doświadczenie było też takie, że select nie zaoferował korzystniejszej ceny niź dealer. Odnośnie wysokości rabatu to na g01 15-16% jest osiągalne, a nawet jeden z kolegów na forum wyciągnął ponad 18
Opublikowano
Tak trochę off-topic ja jako , że nie jestem fan skóry zastanawiam się nad tymi standardowymi ? Czy ktoś może coś powiedzieć w tym temacie ? --> Połączenie tkaniny i skóry Vernasca czarna z kontrastującymi szwami
Opublikowano
Czy ktoś może coś powiedzieć w tym temacie ? --> Połączenie tkaniny i skóry Vernasca czarna z kontrastującymi szwami

 

Każdy ma prawo do własnej oceny, ale dla mnie to kompletna tandeta. O ile boczne wstawki skórzane robią nadzieję, to materiał na środku siedzeń przypomina mi raczej bazowe auto koreańskiego producenta niż markę premium jaką jest BMW. Dużo lepiej wyglądał by zwykły gładki materiał łączony ze skórą niż to coś, splotem przypominające plastikową węłnę sprzedawaną w latach ’90 na chińskim bazarze.


O ile sam nie mam przekonania do skory, to po tym co zobaczyłem na aucie stojącym w salonie momentalnie się z tego w konfiguracji wycofałem, na rzecz zwykłej skóry (dopłata 6k).

Opublikowano
Niestety na żywo nie widziałem więc chciałem podpytać (na zdjęciach wygląda nie najgorzej) , co do skóry to najgorzej jest latem.

 

Może pomyśl o jasnych odcieniach? Nie nagrzewają się tak jak czarna skóra.

Opublikowano
Niestety na żywo nie widziałem więc chciałem podpytać (na zdjęciach wygląda nie najgorzej) , co do skóry to najgorzej jest latem.

 

Może pomyśl o jasnych odcieniach? Nie nagrzewają się tak jak czarna skóra.

 

Pod warunkiem, że nie jeździsz w ciemnych jeansach.


Moim zdaniem tkanina jest ok. Mam w moim konfigu, nie będę się męczył na skórze za własne pieniądze. Dodatkowo w X3, w przypadku wentylowanych skór fotel nie posiada regulacji szerokości oparcia i jest dość płytki.

Opublikowano


Moim zdaniem tkanina jest ok. Mam w moim konfigu, nie będę się męczył na skórze za własne pieniądze.

 

Nie, no nie przesadzajcie. Co to teraz auta klimy nie mają? Demonizowanie skóry jest dość zaskakujące, brzmi jak jakieś osiedlowe mity.


Po tym jak wyglądają fotele z tej plastikowej wełny (to coś co jest w standardzie M-Pakiet), skóra stała się obowiązkowym elementem.


Ps: pamiętaj o haku (np na rowery). Dołożenie go na późniejszym etapie to 13.000zł, a montaż „u Pana Zenka” za 2.500zł to utrata gwarancji.

Opublikowano


Dostałem przyzwoity rabat więc cena końcowa wychodzi poniżej 350 tys. brutto :) Tak jak już koledzy pisali, Macan jest droższym autem.

Nikt tu jeszcze nie napisał o awaryjności Macan (lub Cayenne, whatever), co jest dodatkowym argumentem za X3. A nawet jak się coś zepsuje, to masz ASO BMW gdzieś za rogiem, w przeciwieństwie do Porsche czy Maserati.

  • Moderatorzy
Opublikowano

A no tak, przecież ludzie na wysokim szczeblu i CEOs jeżdżą Avensisami, bo kierują się bezawaryjnością.

Skąd wziąłeś ten argument, ilu takich podzieliło się z tobą opinią, że zrezygnowali z Porsche na rzecz innego auta, bo na spotkanie muszą zawsze być? Czekam na jedną osobę chociaż.

Opublikowano
A no tak, przecież ludzie na wysokim szczeblu i CEOs jeżdżą Avensisami, bo kierują się bezawaryjnością.

Skąd wziąłeś ten argument, ilu takich podzieliło się z tobą opinią, że zrezygnowali z Porsche na rzecz innego auta, bo na spotkanie muszą zawsze być? Czekam na jedną osobę chociaż.

 

akurat w przypadku porównania macan/x3 bezawaryjność jest na korzyść porsche, x3 to jeden z bardziej zawodnych bmw.


Uwierz mi awaryjność to jest element który ludzie biorą pod uwagę przy zakupie nawet nowego samochodu. Z porsche jest problem małej dostępności autoryzowanych serwisów. Ja mało jeżdżę i zazwyczaj w okolicach i awaria samochodu nie jest mi tak straszna, ale np. skreślałem porsche ze względu na brak salonu w Łodzi. Głupia pierdoła i konieczność pojechania do serwisu do Warszawy wyrywała by cały dzień. Znajomy, który jeździ 6er narzekał na komfort jazdy na ROF 19", jak mu zasugerowałem żeby zmienił na nie ROF to powiedział, że go nie stać na przebicie opony na autostradzie i czekanie na lawetę bo te 2-3 godz. rozwalą mu cały dzień i będą kosztować znacznie więcej niż cały komplet opon. Także masz 2 przykłady :)


Podobny temat to kwestionowanie zakupu samochodu z górnej półki z silnikiem diesla, ludzie dla których samochód nie jest narzędziem pracy mówią "jakby mnie było stać na takie auto to bym na spalanie nie patrzył", a jednak sprzedają się panamery diesel, x5 m50d, m550d itd...

Opublikowano
Diesel ma średnio 2x większy zasięg na baku i dlatego ja się wcale nie dziwię ludziom kupującym diesle. Dziwię się za to firmie BMW, która do silników benzynowych montuje mikroskopijne 60-litrowe baki :roll: W moim E38 (co prawda diesel, ale V8, więc spalanie co najmniej jak w 3-litrowej benzynie) mam 85 litrów i dzięki temu mogę przejechać te 700km na baku. W moim poprzednim F30 335i zasięg na baku wynosił ok. 450km - jest to na prawdę upierdliwe dla kogoś kto lata w dłuższe trasy.
Opublikowano
Diesel ma średnio 2x większy zasięg na baku i dlatego ja się wcale nie dziwię ludziom kupującym diesle.

 

I właśnie o to chodzi. Dla mnie spalanie to element który pomijam przy zakupie samochodu, ale czas to pieniądz i dlatego zastanawiam się nad zakupem Jaguara I-pace. Elektryk daje możliwość poruszania się buspasami, a dla mnie to oszczędność ok. godziny dziennie w korkach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.