Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam F10 którego jakiś idiota podziurawił jakimś ostrym narzędziem (dłuto, śrubokręt,...). Każdy element nadwozia z wyłączeniem zderzaków posiada po jednej dziurce :lol:

Teraz moje pytanie do specjalistów od blacharstwa jaką proponują technologię naprawy. Oczywiście można wszystko wymieniać, ale koszty takiego rozwiązania są zaporowe.

Opublikowano

Zdaję sobie z tego sprawę, że trzeba będzie malować całe auto.

Bardziej mnie interesuje jak najlepiej załatać te dziury które są w elementach blaszanych i aluminiowych.

Wiadomo trzeba to w miarę możliwości wyklepać a potem spawać czy kleić???

Chciałbym, żeby jakiś specjalista w tej dziedzinie mi podpowiedział jaka technologia jest najlepsza zanim oddam auto w ręce jakiegoś lakiernika.

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Chyba Ameryki nikt tu nie odkryje. Albo wymiana czego się da i szpachel na to co musi zostać albo szpachel wszędzie :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.