Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z powodu wyczuwalnych stuków oraz luzów na listwie zębatej w maglownicy zdecydowałem się wymienić ją na regenerowaną. Po założeniu borykałem się z pierwszym problem, który wkońcu udało mi się rozwiązać. Mianowicie bezpośrednio po wymianie gdy tylko silnik się nagrzał zawór w pompie wspomagania odcinał ciśnienie, i co lepsze działo się tak na trzech pompach. Dopiero wymiana na czwartą załatwiła sprawę. Teraz gdy już wspomagania nie odcina mam inny problem dotyczący tarcia/ocierania gdzieś w okolicy maglownicy. Oczywiście wsadzałem dwie maglownice co prawda z tej samem regeneracji i ten sam efekt w tym samym momencie kręcenia kierownicą. Dodam, że problem występuje tylko przy kręceniu w lewo dokładniej przy kontrze. Gdy koła skręcone są w prawą stronę problem występuje ale jest ledwo wyczuwalny. Dodaję filmik, na którym słychać ten dźwięk. Wibracje wychodzą z okolic maglownicy, czuć je bardzo na lewym kole, drążkach oraz stabilizatorze.

Moje autko : BMW E61 3.0d 197ps Automat z 2009r.


Dodaję filmik:

Opublikowano
Na filmie jest to trochę inny dźwięk, dokładnie jest to metaliczne szuranie, tak to słychać w środku samochodu. Z kanału słychać bardziej metaliczne pukanie, ale silnik bardzo zagłusza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.