Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

obnizyc zawieszenie w e34, co wybrac?

 

jakie sprezyny, jakie amortyzatory?

 

czy cos jeszcze sie przy tym wymienia?

 

jakie firmy wybrac?

 

chodzi mi o obnizenie o okolo 3 cm ale zeby nie byly bardzo twarde, takie znosne, zeby auto bylo stabilne itd. itd...

 

 

tak sie zastanwaiem czy czasem moja e34 nie ma jakis nie oryginalnych sprezyn, bo mialem kiedys forda sierre obnizonego na twardych sprezynach

 

i ta moja bmw tez jest podobna, tzn twarda

 

zastanawiam sie czy te bmy tak maja standardowo?

 

a moze mam juz niska? tylko nie rzuca sie to tak w oczy bo mam czarne progi?

 

nie znam histori tego samochodu, bo poprzedni wlasciciel to w ogole nie byl fan bmw, kupil od komornika bo byla okazja, i nic o tym aucie nie wiedzial i sprzedal mi

 

 

bede wlasnie zakladal progi i malowal w kolorze nadwozia i zostawie czarny paseczek, moze wtedy wyda mi sie ze moja bma jest niska :)

 

 

jak myslicie patrzac na przedni zderzak, jest juz obnizona czy nie?

tutaj duze fotki:

 

http://www.maxxxhosters.com/b1.jpg

 

 

http://www.maxxxhosters.com/b2.jpg

 

http://www.maxxxhosters.com/marta+bmw4.jpg

 

http://www.maxxxhosters.com/bmaa.jpg

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Raczej nie jest obniżona. A sprawdzałeś jaki kolor mają sprężyny i amortyzatory :?: Jak zawieszenie jest sportowe, obniżające to jego kolor jest zazwyczaj czerwony, żólty itp. Jak chcesz troszkę obniżyć to zmień sprężyny. Do 3 cm możesz założyć sportowe sprężyny i standardowe amortyzatory.

Najlepiej jest jak kupisz zawieszenie renomowanych firm: KW, H&R, Wietec, Bilsten, Koni itp.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Do 3 cm możesz założyć sportowe sprężyny i standardowe amortyzatory.

Najlepiej jest jak kupisz zawieszenie renomowanych firm: KW, H&R, Wietec, Bilsten, Koni itp.

 

Jak tak mam teraz u siebie - sprężyny Eibach.

Ale jeśli masz słabe amortyzatory to sobie daruj.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Witaj

 

Proponuję zestaw H&R ewentualnie Eibach i amory Bilstein, sam używam kombinacji H&R + Bilstein i mimo naszych dróg jest akceptowalnie, poza tym Bilstein jest równiez regulowany jeżeli chodzi o twardość tyle że w serwisie(Zerkopol W-wa). Stanowczo odradzam Koni, usuwa resztki uzębienia i nawet NIemcy na swoich drogach, twierdzą że za twardo.

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Opublikowano
Ja mam samochod obnizony o jakies 30mm i wcale nie stoi nizej nie proponuje obnizania bardziej niz o 30 mm bo na polskich drogach to jest nie wskazane. A tak ogolnie to autko sie bardzo ładnie prezentuje. Ja bym go bardziej nie obnizał a z tym pomalowaniem progów pod kolor to niezły pomysł musze to przemyslec u siebie
525 TDS
Opublikowano

no, ja kupiem progi plastkikowe m-technic i je bede wlasnie malowal na srebrno zostawiajac czarny pasek

 

podobnie spod tylniego zderzaka na srebrno bo mam czarny

 

 

bedzie to wygladac podobnie jak ta tutaj

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=25006455

 

z tym ze ta tutaj jest w kolorze lekko szampanskim a ja mam srebrna

 

 

zastanawialem sie jak to bedzie wygladac z srebrnymi programi

i to auto mnie oswiecilo i stwierdzilem ze bardzo ladnie z tym czarnym paseczkiem :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Według mnie Marcin978 ma obniżoną Beemkę. Tak patrzę po wnękach nad kołami i widać szczególnie z tyłu, że są dużo mniejsze niż w standardzie. Tak na marginesie... Wygląda dokładnie jak moja przed malowaniem :-). Ja mam obniżoną o 30 mm (APEX 20-20000 żółte). Pomalowałem na czerwono (brilantrot) progi + dolną część zderzaka tylnego. Efekt jest! Nie rozumiem tylko o co chodzi z tym "czarnym paseczkiem" :-), o którym wspomniał Marcin978. Ten "paseczek" - to listwy przyprogowe... w wersjach z nakładkami progowymi - malowane były w kolorze nadwozia i miały nieco inny profil, natomiast w wersjach bez nakładek listwy były czarne. Jeśli planujesz jednak założyć nakładki progowe, to nie wiem czy nie będziesz musiał wymienić sobie tych dolnych listew...

Ten tylny zderzak w całości w kolorze nadwozia wyglada znacznie lepiej niz wymyślili sobie to projektanci E34 :-)

Co do obniżenia o 30 mm, to muszę przyznać, ze wiąze się to z kłopotami przy podjeździe i zjeździe z krawężnika, przy pokonywaniu progów zwalniających :twisted: , przy manewrowaniu na parkingach z pachołkami antykradzieżowymi.... itd.. Wiele razy przytarłem miskę jak również spód przedniego zderzaka. Ale jak frajda na zakrętach :D

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

ja wlasnie mam juz zmiennione auto

 

a mianowicie

 

1. caly srebrny dol tylnego zderzaka

bo bylo czarne

 

2. nakladki mtechnic na progi (spoilery), kolor srebrny - a byly progi czarne

 

a pasek, to pasek ktory idzie jak uszczelka pod drzwiami i leci tez po spoilerach progowych przec cale auto - pomalowalem na czarno

 

zrobie fotki, to zapodam

 

wczesniej nie bylo widac jak auto jest nisko, przez te czarne doly na progach i tylnim zderzaku, teraz bedzie dokladnie widac :)

 

tez mi sie wydaje ze jednak jest nizsza od standardowych

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
ja wlasnie mam juz troszke zmian w aucie

 

a mianowicie

 

1. caly srebrny dol tylnego zderzaka

bo bylo czarne

 

2. nakladki mtechnic na progi (spoilery), kolor srebrny - a byly progi czarne

 

a pasek, to pasek ktory idzie jak uszczelka pod drzwiami i leci tez po spoilerach progowych przec cale auto - pomalowalem na czarno

 

zrobie fotki, to zapodam

 

wczesniej nie bylo widac jak auto jest nisko, przez te czarne doly na progach i tylnim zderzaku, teraz bedzie dokladnie widac :)

 

tez mi sie wydaje ze jednak jest nizsza od standardowych

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Wcale nie musi być obniżona, po prostu oryginalne sprężyny mogły już "siąść".

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Ja z wlasnych doswiadczen polecam sportowe sprezyny sam mam zalozone zawieszenie Jamexa ale na orginalnych amortyzatorach jest problem jak sidzie 3 osoby do tylu lubi dobijac je do konca dlatego polecam odrazu sportowe amortyzatory 2 sprawa to taka ze oszczedzisz na zmianie bo nie bedziesz musial dwa razy placic !!!
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witaj,

 

na Polskie warunki najrozsadniejsze wyjscie to:

 

1. Sprezyny Eibach + Amortyzatory Bilstein B6 lub B8 (wedle ceny/uznania - charakterystyke maja praktycznie identyczna)

2. Caly zestaw Eibach (sprezyny + amortyzatory).

 

W zestawie Eibach amortyzatory to Sachs'y. Sa deczko slabsze niz Bilstein ale ten zestaw moze byc tanszy od Eibach + Bilstein (chco toto bedzie funkcjonowac lepiej) no i latwiejsze do kupienia.

 

Zawieszenia Alpina pracuja na kombinacji Eibach + Bilstein. Natomiast zawieszenia BMW M-Technic to komplety Sachs (tylko nie wiem, kto dostarcza sprezyn do tego - obnizaja tylko o ok 2 cm i w ogole to jest to najrozsadniejsze wyjscie na Polskie drogi) zas BMW M-Sport to zestawy Bilstein (obnizenie 3-3.5 producent sprezyn to skandynawska Terra)

 

reasumujac 8) moj wybor bylby taki:

1. Orginalny zestaw BMW M-technic (ale: a) drogie; b) pewnie juz Ci tego nie sprzedadza...) :wink:

2. Eibach + Bilstein B6/B8 Bo bardzo Dobre ale drogawe (Bilstein)i trzeba kombinowac z kupnem amortyzatorow :)

3. Zestaw Eibach (z lenistwa, bo od razu gotowe, dobre (sachs) i chyba dosc atrakcyjne cenowo :?

Pozdrawiam


PN

BMW Klub Polska

E34 525i '93

E36/8S '98

E53 4.6is '03

E36 325i '91-'92 SPRZEDAM BARDZO DROGO :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ewentulnie, oprócz tego co napisał Paweł, zestaw Bilstein B12 - czyli 4 amortyzatory B8 + 4 sprężyny (też chyba Terra - PN mnie poprawi jeśli nie). Ale to akurat jest najdroższe rozwiązanie...

 

Ja mam teraz u siebie sprężyny Eibach i seryjne amortyzatory. Było fajnie na początku... teraz już amorki "lekko" niedomagają - zwłaszcza tył.

 

Założę sobie teraz do tych sprężyn B6, lub B8 (raczej B6). A jak starczy kasy to wywalę Eibacha i kupię B12.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.