Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nowe wycieraczki VALEO SILENCIO XTRM 574321 miała być jakość oryginału, a jest lipa…

Dobrze, że zaglądnąłem do Ciebie bo też ten temat mnie czeka i również o nich myślałem...


Ruchy przy aucie odpowiednie :cool2: Wg mnie ledy odpowiednio świecą! Zapodaj linkiem do nich :)

 

Może to ja mam pecha.. ale mówię jak jest :D


Link do ledów https://allegro.pl/oferta/zarowka-c5w-6-led-3535-canbus-can-bus-12-24v-36-mm-7607237747?snapshot=MjAyMC0wNS0xMFQxOTozODowMS40NDNaO2J1eWVyO2NlM2IyOTEzOWE0YzZjNDUxOTA3YTE2YzUxNWIwZGM0MzI0NmM3YzI2NmUyODBjZWU0OTI2ODlkOWQ2ZGEzNTc%3D

 

Zakoduj sobie mniejsze napięcie. Teraz to zdecydowanie przesadzone są. :wink:

Dobry pomysł ;)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,

Mam pytanie o ringi. W jakim masz kolorze i czy wymieniałeś może markery ledowe?

Jeśli tak to proszę o wskazówkę na jakie zwrócić uwagę.

Interesują mnie białe, lepiej prezentują się przy białym xenonie

Opublikowano

Auto naprawdę ładnie się prezentuje.

Ja swój mam już 4 lata i średnio udaje mi się go utrzymać w czystości :D (trzymam go pod chmurką)

Mnóstwo odprysków od strzelających kamieni :/

Lakier prosi o pomstę do nieba!! :/


Mam podobny środek

E90 325i 218KM

Automat

Bananowe skóry z drewnem

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Październik 2020:

- Wycieraczki przednie OE BMW 61612468941 – jednak wymieniłem na oryginał


50899720622_90ddb3fc83.jpg


Listopad 2020:

- Założona zregenerowana przepustnica Pierburg BMW od „ROGER-NYSA” – stara nie zawsze zamykała, chociaż żadnego błędu nie było

- Serwis olejowy 208 755 km (9 652 km od ostatniej wymiany):

- Płukanka Liqui Moly,

- Olej Shell Helix Ultra ECT C3 5W30,

- Dodatek do oleju ARCHOIL AR9100,

- Filtr oleju Knecht OX177/3D,

- Filtr paliwa Knecht KL579D,

- Filtr powietrza Knecht LX818,

- Separator oleju odma OE BMW,

- Wymiana poduszek pod silnikiem na OEM BMW (22116773247, 22116773248) – tylko oryginał, nie polecam zamienników, bo jest lepiej niż było na SWAG..

- Wymiana uszczelki IC OEM BMW (11617791470),


Styczeń 2021 (Przebieg: 210 202 km):

- Wymiana świec żarowych BERU GE102 x6 szt.

- Wymiana uszczelek kolektora dolotowego ELRING.


50899630701_b3fef5c376.jpg

50898892843_cab77fc8c7.jpg

50899607851_eccc59c6fb.jpg

50899607691_1f42418f1b.jpg

50898891818_06540e7e0d.jpg

Edytowane przez mac1ej
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

@dawid650, dzięki :8)


Tydzień temu odwiedziłem "Dealer BMW M Best Auto Lublin", bo zostałem wezwany na akcję techniczną dotyczącą poprawy połączenia wtykowego przy regulatorze dmuchawy. Zostałem poinformowany, że u mnie było wszystko w porządku, ale profilaktycznie został wymieniony krótki odcinek wiązki. Nie spodziewałem się, że przy odbiorze auta usłyszę tyle komplementów na temat mojego samochodu. Pan z serwisu był zaskoczony, że auto z tego rocznika może być tak dobrze utrzymane i pogratulował mi egzeplarza. Miło :D :8)


50979577643_8a191cac1d.jpg


Przy okazji wizyty w serwisie miałem okazję z bliska spojrzeć na te wieeelkie nerki w nowym BMW serii 4 G22 M440i. Muszę przyznać, że jak pierwszy raz ujrzałem auto w sieci to złapałem się za głowę co oni zrobili... Później powoli zacząłem się z nim oswajać, a jak zobaczyłem je na żywo to stwierdziłem, że to naprawdę dobrze wygląda i mnie się podoba :8)


50980285746_5a6d6bcfb9.jpg

50979580568_f66c3bb65d.jpg

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Marzec 2021:

Zmieniłem swoją wysłużoną gałkę zmiany biegów na nową od wersji Performance.


51314563655_650e565eeb.jpg

51313761428_f170cb0118.jpg


Kwiecień 2021:

Nie polecam montowania chińskich led-ów, które wcześniej chwaliłem!! Może i nie powodowały błędu spalonej żarówki jak Osram, ale spaliły się nieciekawie. Dobrze, że nic więcej się nie stało.


51312818607_c1cd84f219.jpg


Profilaktyczne czyszczenie klimatyzacji pianką CRC oraz wymiana filtra kabinowego, standardowo KNECHT węglowy


51314287279_d9936a78df.jpg


Niestety myjąc auto na myjni bezdotykowej straciłem znaczek i musiałem wymienić na nowy


51313559016_8fffd90417.jpg 51312819482_ae81ba880b.jpg 51312820367_320051d373.jpg


Postanowiłem odświeżyć przednie lampy. Zdjąłem zderzak, aby było mi wygodniej, przy okazji wymyłem osłony. Uważam, że efekt wyszedł całkiem niezły, a szczególnie różnicę widać jeżeli chodzi o światła przeciwmgielne. Po polerce zostały zabezpieczone powłoką od CarPro.


51313763613_9d66189326.jpg

51314565640_3208b057a9.jpg

51313560556_9ce2fe195e.jpg

51313764323_e81f90027b.jpg

51314608165_ecd8cf3cfe.jpg

51314566605_2a89572253.jpg

51313764508_4ff17294f1.jpg



Lipiec 2021:

Miesiąc dużego serwisu, zostało wymienionych kilka części. Łożyska udało wymienić mi się samemu, reszta z powodu braku kanału oraz czasu została zrobiona u mojego mechanika.

Wpadł nowy przewód powrotny od maglownicy z ASO, mój niestety się pocił. Myślałem o regeneracji, ale nikt nie obiecywał, że zrobi to dobrze, więc zdecydowałem się na nowy.

- 32416781814 Przewód powrotny,

- 32416781261 Śruba,

- 32411093596 PIERSC.USZC – 2 szt.

- 32416781666 Śruba,

- 07119906463 Uszczelka – 2 szt.

- 07119904094 Śruba – 2 szt.


51314567380_8f7f6c0af2.jpg


Zakupiłem kompletne hamulce na tył, było jeszcze trochę klocka, ale niestety było już czuć bicie na pedale hamulca.

- Tarcza hamulcowa ATE 24.0122-0236.1 x2 SZT,

- Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca ERT 410031 x2 SZT,

- Sprężyna, zacisk hamulca ATE 11.8116-0296.1 x2 SZT,

- Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych ATE 24.8190-0265.2,

- Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe ATE 13.0460-7225.2,

- Rozpierak szczęk hamulca postojowego ATE 03.0137-9702.2,

- Samoregulatory szczęk hamulca postojowego ATE 03.0137-9700.2,

- Zestaw naprawczy sprężyn hamulca postojowego ATE 03.0137-9062.2,

- Zestaw szczęk hamulca postojowego ATE 03.0137-0305.2,


51312822962_9766e60fac.jpg


Wymieniłem łożyska przednie na nowe. Zakupiłem FAG-a (713649380), który był trochę tańszy od SKF, a po demontażu starych okazało się, że fabrycznie montowany był FAG o identycznym numerze, tylko z dopiskiem BMW i numerem oryginału. Łatwo nie było, bo robiłem to w upale, śruby nie chciały się odkręcać, ale się wszystko udało.


51313767073_f936f43a3d.jpg

51314569240_c7f200c6bc.jpg

51314292974_ae33c5a51c.jpg

51312824142_244b95caa0.jpg


Serwis olejowy 217 705 km (8 950 km od ostatniej wymiany):

- Płukanka Liqui Moly,

- Olej Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W30,

- Filtr powietrza Knecht LX818,

- Filtr oleju Knecht OX 177/3D,

- Archoil AR9100 200ml.

Zostały również wymienione przednie łączniki drążka stabilizatora LEMFORDER. Poprzednie wytrzymały ok 38 tyś, więc chyba całkiem nieźle jak na drogi po których jeżdżę.

Zregenerowany został rozrusznik, bo czasami potrafił wolniej zakręcić i wolałem go profilaktycznie uzdrowić, aby nie padł w najmniej nieoczekiwanym momencie.

Wymieniony został łącznik elastyczny wału FEBI (przy tylnej osi) ze startymi numerami oryginału, więc można powiedzieć, że jakość OE.


51313561971_e00b0aa7ae.jpg

51314290809_d3519f29b1.jpg

51312822187_79007df00a.jpg


Standardowo co 4 - 5 tyś km dodatek Liqui Moly 2666 Diesel Spulung


Teraz z chęcią zająłbym się upiększaniem od strony wizualnej, ale niestety brakuje mi czasu na takie zabiegi :/ Chociaż jak umyję auto ręcznie, spryskam QD to i tak wygląda świetnie jak na swoje lata.


51313578991_7a62b21809.jpg

51313579091_bec77b53ee.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dbasz, tak masz!

Auto pomimo wieku wygląda i pewnie jeździ bardzo dobrze.

miło się ogląda takie galerie z dbania o auto :cool2:

Benzyna zamiast krwi...
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Dziękuję Panowie :)


Witam ponownie po prawie roku nieobecności w moim wątku..


Auto od tego czasu nie zrobiło za dużo kilometrów. Z powodu zmiany pracy zmieniła się jego rola z auta na co dzień, na auto weekendowe. W zimie niewiele jeździło, raz na jakiś czas, jak nie było śniegu to przejechałem się kawałek żeby się nie zastało. Różne myśli mi chodziły po głowie. Sprzedałem koła zimowe szwagrowi do E92, bo miałem moje auto sprzedawać. Myślałem nad E92, E93 335i/335is, może jakiś motocykl z racji, że na co dzień jeżdżę autem służbowym. Jednak tylko na myśleniu pozostało, strasznie ciężko przychodziła mi myśl, że miałbym sprzedać moje E90. Przez prawie 4 lata bardzo się do niego przywiązałem, sporo w nim zrobiłem tak naprawdę dlatego, że chciałem, aby jeździło jak najlepiej, a nie dlatego że auto tego potrzebowało na „już”. Więc podjąłem decyzję, że auto zostanie ze mną na długo. Jak długo? Tego nie wie nikt, mam nadzieję, że bardzo długo. Gdy już wszystko w nim zrobię co mam zaplanowane, wtedy trafi pod koc, a ja kupię następną zabawkę :D Oczywiście wiadomo, wszystko zależy od funduszy, bo plany i marzenia są rozległe…


Wrzesień 2021:


Podnośnik szyby zakończył swój żywot, wymieniłem go na nowy VALEO 850927, wymiana nie należała do skomplikowanych.


52152688898_c225236cb5.jpg

52151666987_3361fae2b3.jpg

52152917799_007a148fcb.jpg


Denerwował mnie zbyt jasny kolor blendy na kierownicy, więc kupiłem czarnego Bolla i ją przemalowałem.


52152685548_d511beec00.jpg

52151667407_36bef36397.jpg


Trochę pobawiłem się pianką do czyszczenia skóry.


52151665872_a3a72283cf.jpg

52152679821_edecfa6980.jpg

52152683683_b41791e4af.jpg


Wielki powrót wiosna 2022:


Kwiecień 2022:


Sporo modeli felg chodziło mi po głowie, od nowych BBS, OZ, Japan Racing do używanych od nowszych BMW. Jednak zawsze chciałem mieć tradycyjne i oklepane Styling 193. Uważam, że ta felga świetnie pasuje do epoki, z której pochodzi moje E90. Do tego zakupiłem felgi w dosyć ciekawym malowaniu, które muszę przyznać, że robi wrażenie. Jeżeli chodzi o wybór ogumienia to tak naprawdę miałem tylko jeden model, który chciałem zakupić - Michelin Pilot Sport 5.


52152924129_2a5e4d4c15.jpg

52152924384_974953be95.jpg

52151686542_73a9b12972.jpg


Następnie zacząłem kompletować płyny i części do wiosennego serwisu:

- ATE DOT4 SL6 PŁYN HAMULCOWY ORYGINAŁ SL 6 ESP,

- CRC AIRCO CLEANER PRO DO CZYSZCZENIA KLIMATYZACJI,

- KNECHT FILTR KABINOWY LAK 248,

- KNECHT FILTR OLEJU OX 177/3D,

- KNECHT FILTR POWIETRZA LX 818,

- KNECHT FILTR PALIWA KL 579D,

- LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666,

- LIQUI MOLY PRO-LINE ENGINE FLUSH PŁUKANKA 2662,

- PRESTONE -37 GOTOWY PŁYN DO CHŁODNIC,

- SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AM-L 5W30,

- VALEO 715048 SILNIK DMUCHAWY,

- ARCHOIL AR9100 MODYFIKATOR TARCIA + ESTRY 200ml.


52153177590_370df7d173.jpg


Zalewanie płukanki przed wymianą oleju


52151674012_0762efac7a.jpg


Coroczny serwis klimatyzacji


52153177680_977f0c6d05.jpg


Przy okazji wymiana wentylatora na oryginał Valeo (zeszlifowane logo BMW)


52152925499_6d7c8c0652.jpg


Niezbyt wygodnie wymieniało się olej i filtr paliwa na kobyłkach pod domem, ale dla chcącego nie ma żadnych przeszkód :D


52152682636_dea25424e7.jpg


Maj 2022:

Przednie tarcze hamulcowe niestety biły już strasznie, były to tarcze ATE, na których przejechałem ok 45 tys. km, z czego 10 tys. po ich przetoczeniu. Od dawna marzyły mi się jakieś lepsze hamulce na przód, wybór padł na rozwiązanie P&P od F30 340 mm, zakupione u Bartka. Tył na razie zostaje seryjny, ponieważ są nowe tarcze i klocki założone w zeszłym roku.


- Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych ATE 24.8190-0267.2,

- Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe TEXTAR 2502801,

- Tarcze hamulcowe z F30 340 mm BMW OE 34116792223.


52153179320_04d3a1ed54.jpg

52151675392_9211db9b7d.jpg

52151676517_9b9f0a1006.jpg

52152928289_5330194436.jpg


Jeżeli chodzi o moje odczucia to na pewno świetnie wyglądają, a jeżeli chodzi o hamowanie to długo je docierałem, ale ostatnio pozwoliłem sobie na ostrzejsze hamowania i jest okej.


52152948044_63b41b43e1.jpg

52153200715_28a7118062.jpg

52153200650_65e56c0977.jpg

52152933804_e953dd3d02.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem jest taki, że znalezienie następnego takiego E90 praktycznie nie będzie możliwe. Zdecydowana większość to już zmęczone życiem 4-cyl.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Macieju po co pod domem żuraw do podnoszenia silników np. :mrgreen: :?:


Może i oklepany ale wzór nr 193 w takim kolorze do nadwozia :arrow: stylóweczka jak nic :wink: .


Jak wygląda "pasowanie" 4-tłoka 340mm do s. 193, chodzi mi o szczelinę między zaciskiem a ramieniem alusa (dystans przód był potrzebny, czy efekt wizualny :8) ) :?:

........ może masz zdjęcia z przymiarek "bez" i "z" dystansem :roll: .

Opublikowano

@aaben


Zgadza się, więc trzeba trzymać, a później do muzeum wstawić :norty:


@szymon-o


Proszę bardzo, specjalnie dla Ciebie zrobiłem zdjęcia :D Dystans 12 mm miałem już wcześniej dla efektu wizualnego i tak został. Niestety nie było próby bez :(

Co do podnośnika to pomaga on mojemu Tacie w warsztacie, przy naprawie silników, ale elektrycznych :lol:


IMG-0364.jpg

IMG-0365.jpg

IMG-0373.jpg


Auto wczoraj do mnie wróciło, od mojego ulubionego mechanika, zostały wymienione:


- Kompletne wahacze przód LEMFORDER - 4 szt,

- Końcówki drążków kierowniczych LEMFORDER - 2 szt,

- Łożyska tył FAG 2 szt,

- Spinki osłony podwozia (kilka się rozsypało po zimie...).


Widoczne na zdjęciu łączniki drążka stabilizatora zostały niewymienione, bo obecne przejechały dopiero 10 tys. km i mają się dobrze.


IMG-0014.jpg

IMG-0012.jpg


Co do wymiany wyżej wymienionych części to nie dawały zauważalnych oznak zużycia. Jednak przebieg 227 tys km i wiek auta był dla mnie wyznacznikiem przy wymianie, myślę że poczuję różnicę. Ale przed testami jeszcze muszę ustawić zbieżność, a później to już można jechać na urlop :D


Nowa uchwyt z ładowarką indukcyjną, mam nadzieję że poradzi sobie ona z moim ciężkim telefonem... Kabel sprytnie ukryłem i poprowadziłem do gniazda w schowku.


IMG-0370.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co to za niebieski przycisk przy włączniku świateł?


BTW te wszystkie zamienniki spinek do śrub osłon i same śruby się do niczego nie nadają, wytrzymują jedną zimę. Trzeba kupować oryginalne które niestety swoje kosztują, albo często wymieniać zamienniki.

3A0jS9b.png
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

@aaben to dioda od dołożonego alarmu

Co do spinek to masz rację, następnym razem zapewne kupię komplet oryginalnych.


Uchwyt do telefonu przetestowany na trasie, jak ktoś posiada iPhone z MagSafe to polecam :D


Wróciłem z wyjazdu, auto spisało się bardzo dobrze, żadnych niespodzianek. Realne spalanie z bagażnikiem dachowym wyszło 8,43l na 100km to niecałe 1,5l więcej jak przy ostatniej trasie na tym samym dystansie przy podobnym stylu jazdy. Po 3 latach wróciłem w to samo miejsce, aby zrobić nowe zdjęcia :D


croatia.jpg

bmw-croatia-2.jpg

bmw-croatia-1.jpg



Post sprzed 3 lat

 

Żadnych niespodzianek, 3339 km pokonane bezawaryjnie. Realne średnie zużycie paliwa wyszło na poziomie 7l/100 km. Jak dla mnie świetny wynik :mrgreen:


48760384936_2340bd9115.jpg

48760384196_6d97e6835d.jpg

48760384551_baa63bde5e.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Na zakończenie wakacji wybraliśmy się na szybki wypad do Rumunii. Celem były dwie drogi - Transalpina (67C) oraz Transfogaraska (DN7C). Na Transalpinie byłem pierwszy raz, za to trasę Transfogaraską odwiedziłem po raz drugi. Pięć lat temu przejechałem ją 520d E60. Każdemu polecam te dwie świetne trasy, są miejsca gdzie należy jechać tempem turystycznym, aby nacieszyć się widokami. Ale nie brakuje też miejsc gdzie można sobie przycisnąć i nacieszyć się szybkimi zakrętami :twisted: Auto spisało się świetnie :D


Transalpina (67C)

transalpina-2.jpg

transalpina-1.jpg

transalpina-4.jpg

transalpina.jpg


Transfogaraska (DN7C)

Transfogaraska-1.jpg

Transfogaraska-4.jpg

Transfogaraska-2.jpg

Transfogaraska-3.jpg

DN7C.jpg


Po powrocie, w końcu się zebrałem i wymieniłem uszczelkę przedniej szyby, oczywiście oryginał.


IMG-2687.jpg

IMG-2696.jpg

Opublikowano

Dziękuję, zgadza się precyzja prowadzenia na duży plus :D


Całkiem szybka i sprawna operacja, trzeba tylko włożyć głowę pod schowek, odkręcasz kilka śrubek (torx), zdejmujesz osłonę i zobaczysz wentylator. Trzeba sobie sprawnie poradzić z odciągnięciem wiązki przewodów, aby go wyjąć. Uważaj przy montażu / demontażu na taką plastikową blokadę wentylatora, która trochę odstaje i łatwo ją wyłamać :duh:

Opublikowano
Kilka razy go smarowałem, bo zdarzało mu się wydawać dziwne odgłosy. Jak znowu zaczął hałasować, to stwierdziłem, że trzeba go wymienić. Sprawny był do końca.
  • 2 miesiące temu...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

@Gesiu_15 Dziękuję 😊

 

Kolejny rok dbania o auto, wymiany części dla lepszego samopoczucia, spełniania zachcianek i przymusowych serwisów. W tym roku auto jeszcze mniej używane, kilka wyjazdów i kilka weekendów. 

 

Kwiecień 2023:

Czyszczenie kół przed sezonem

spacer.png

 

Przewody w stalowym oplocie HEL w nieprzypadkowym kolorze złotym, dodatkowo nowe przewody sztywne tył OEM BMW.

spacer.png

 

Standardowy pakiet serwisowy - Olej Shell, filtry Knecht, płukanka LM, dodatek LM i Archoil

spacer.png

 

Zabawy, pomiary - myślę że wyniki całkiem przyzwoite. Z licznika 100 - 200 wychodzi ok 14s. 

 

spacer.png

spacer.png

 

 

Kolejny „gadżet” Eibach Anti-Roll-Kit

spacer.png

 

Przy próbie wymiany oleju, niestety dojrzałem wyciek z miski olejowej, puściła uszczelka. Niestety w warunkach przy domowych ciężkie do zrobienia, także pomyślałem że zlecę to do warsztatu i przy okazji wymienię rozrząd (haha). 

 

Czerwiec 2023:

Wymiana rozrządu zlecona do warsztatu przy przebiegu 235 368 km. Podobno mój stary rozrząd nie był mocno zużyty, więc wymiana z tych profilaktycznych. Przy okazji Panowie wymienili mi główne tuleje tylnych sanek (4 szt). Kupiłem trzy Lemfordera i jedną Meyle HD. Dodatkowo wymienili tylny drążek stabilizatora na Eibacha plus nowe łączniki Lemforder.

 

7.jpg

spacer.png

spacer.png

 

We własnym zakresie zregenerowałem sobie tylne zaciski hamulcowe, zostały również wymienione przewody hamulcowe HEL oraz wpadły nowe linki od ręcznego razem z okładzinami.

 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

Po wszystkim została zrobiona geometria 3D. 

spacer.png

 

Po zabiegach serwisowych zdecydowałem się na małe SPA dla auta. Została zrobiona jednoetapowa korekta lakieru z zabezpieczeniem woskiem oraz została wyczyszczona skóra i wyprane dywaniki. 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

Lipiec 2023:

W końcu przyszedł czas na przyjemności, wybraliśmy się BMW na urlop do Grecji.

spacer.png

spacer.png

To nie błąd 😅

spacer.png

 

W drodze powrotnej nie mogłem sobie odpuścić ponownego przejazdu po pięknej Transalpinie 😍

spacer.png

spacer.png

"Seba z BMW"

 

 

spacer.png

 

Sierpień 2023:

Po powrocie ponowna wymiana przednich łączników stabilizatora, tym razem Meyle HD. Poprzednie Lemfordery wytrzymały tylko 4 tys. Km.

spacer.png

 

Październik 2023:

Przegląd techniczny

spacer.png

 

Na ten rok koniec przygody z autem. Z powodu kontuzji na rowerze do końca roku, na pewno do auta nie wsiądę. Co raz częściej chodzą mi głupie myśli o sprzedaży auta. Niestety nie jest to dla mnie łatwe, przez ponad 5 lat bardzo się do niego przywiązałem i ciężko mi na myśl o zakończeniu tego etapu. Może mało nim jeżdżę, ale każda przejażdżka jest tą niezapomnianą. Co będzie to już czas pokaże. 

Edytowane przez mac1ej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.