Skocz do zawartości

E46 320d 136km... Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie... Jestem tu nowy kompletnie jeszcze nie ogarniam forum a potrzebuje wskazówek na temat mojej Buni... Otóż mój problem polega na tym ze gdy po nocy bądź dłuższym postoju bardzo ciężko odpalić auto a jak już odpali to chmura dymu i straszny smród nie przepalonego paliwa. Trzeba długo kręcić ale tez nie zawsze. Czasami jest tak ze odpali z oporami za 1 razem a czasem na 3-4-5. Czytałem tu o podobnym problemie ale u mnie mnie nie występuje problem z brakiem mocy ani odpaleniem na ciepłym. Na diagnostyce komputerowej (Bosch kts) nie ma żadnego błędu, a parametry w czasie rzeczywistym są w normie. Pompki zarówno ta w baku jak i progowa działają wymieniłem świece na boscha filtr paliwa i nic, a w przewodach od filtra do pompy nie widać bąbelków. Odpinałem przepływomierz bo i o nim poczytałem ale niestety auto przestało jechać wiec to odpada. Zdaniem mechanika pompa jeśli chodzi o elektronikę jest w porządku. Myślałem jeszcze o uszkodzonym czujniku temperatury ale błędów brak... Może ktoś ma jakiś pomysł co i jak? Bo w najgorszym wypadku czeka mnie wizyta u pompiarza a to na chwile obecna strasznie obciąży mój budżet :(


PS. czy czujnik temperatury zewnętrznej ( pokazuje mi -40 stopni) ma coś wspólnego z odpalaniem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma związku, na plaka pewnie odpala od razu? Tego boscha to do odkurzacza można podpiąć, w ista można zrobić test pompy wtryskowej i będzie wszystko jasne. Jak sprawdziłeś pompę progową jak jej nie ma w Twoim aucie? :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
niby ok ale ja z Krakowa jestem i kawałek drogi mam. Dlatego liczyłem na to że ktoś z użytkowników wspomoże radą
Opublikowano
miałem podobny problem pomogł mi gość z ożarowa chyba firma puh omega mam gdzieś telefon 510667029

Kolega rafalccc od wczoraj nowy członek grupy ma dwa posty i w obu poleca tę samą firmę, czyżby przypadek?

Nie mam nic przeciwko, ale naprawa sterownika pompy powinna być podstawna i poparta diagnozą.


Miałem niemal identyczny problem z autem i wielu zapierało się że na bank sterownik pompy uszkodzony, a winowajcą okazała się mechanika pompy.

Co więcej teraz niemal każdy serwis naprawiający pompy oferuje profilaktyczną naprawę/wzmocnienie sterownika nie wiem na czym to polega, dodatkowo na całą usługę dostaniesz gwarancję.


A co do problemu z odpalaniem to jak wcześniej pisałem porządna diagnostyka, głównie w Twoim przypadku test pompy i przepływki, zaoszczędzisz napraw poprzez wymianę niepotrzebnych części.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.