Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam problem z e46.

Stojąc w miejscu na sprżęgle wbijam jedynke i jest taki głuche stuknięcie, tak samo przy 2 biegu na postoju. Podczas jazdy to problematyczne, bo nie da sie wrzucic biegu bez tego głuchego stuku, trzeba go zapinac bardzo odelikatnie i powoli zeby zmniejszyc stuk. Jest on wyrazny taki jakby głuchy, nie slychac nic metalicznego, . Co może być tego problemem? Dodam, że mam luz na wale napędowym coś takiego


rusza sie własnie tak wokol wlasnej osi i podejrzewam ze przy zapieciu biegu to moze on walic? Ale dlaczego takze na postoju i sprzęgle? Ewentualnie gdzie szukac przyczyny? Sprzeglo, skrzynia wal, dyfer czy tuleje?

Ten luz walu powinien taki byc? Łącznik elastyczny wyglada w porzadku.

Tak samo podczas jazdy przy gwaltownym dodaniu i odjeciu gazu slychac takie stukniecie gdzies z tyłu

Jest to dokladnie taki sam dzwik jak na tym filmiku 13 sekunda

tylko pojedynczy przy wrzucaniu tych biegów. Auto tez mi tak szarpie jak na filmiku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź tuleję nr 9 oraz mocowanie dyferencjału do podłogi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Sprawdź tuleję nr 9 oraz mocowanie dyferencjału do podłogi.

 

z tego co widzialem to ta tuleja nie jest sparciała, jak ją inaczej sprawdzić?

ten wał powinien mieć taki luz?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z reguły jest pęknięta, sprawdź dokładnie. Wałem zawsze można przekręcić w pewnym zakresie, to nie związku z luzem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Z reguły jest pęknięta, sprawdź dokładnie. Wałem zawsze można przekręcić w pewnym zakresie, to nie związku z luzem.

 

dzisiaj na kanale ze znajomym sprawdzalismy ten stuk, skad dochodzi i wyszło na to, że jeżeli on trzymał wał w momencie kiedy ja zapinalem bieg, to tego stuku nie ma. Znajomy mówi, że to przez luzy w dyfrze na zębatkach.

Ruszając wałem ręką na biegu neutralnym jest sporo luz w osi jego obrotu, i ruszając tak mocno słychac wlasnie stukanie w dyfrze lekko metaliczne, i od strony skrzyni tez slychac. W ogole dlaczego sie kreci ten wał. Wałek skrzyni tez jest juz w zlym stanie ze pozwala sie krecic? Na luzie tak powinno byc ze ten walek sie obraca w skrzyni? bo jak sie ruszy walem to jest ten dzwiek z tej strony takze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.