Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

DonDżonson ta Twoja Honda Jazz 130KM robi setke w 8,7s więc tak, dalej uważam, że pojechałeś...

Filmiki na YB co mają pokazać? Że dużo większe auto M5 porównałeś z 4 metrowym wozidełkiem o masie ok. 1100kg i co ma to pokazać???


Dziękuję postoję... wolę swoje G30... :duh:

Opublikowano
DonDżonson ta Twoja Honda Jazz 130KM robi setke w 8,7s więc tak, dalej uważam, że pojechałeś...

Filmiki na YB co mają pokazać? Że dużo większe auto M5 porównałeś z 4 metrowym wozidełkiem o masie ok. 1100kg i co ma to pokazać???


Dziękuję postoję... wolę swoje G30... :duh:

Widzę niektórzy zbyt poważnie podchodzą do życia.

A co ma do tego czy ma 8.7 czy 3.5 czy nawet 15 sek/100? Tak nawiasem mówiąc nowego Type r też porobiła, a ten nie ma już 5 m i waży niewiele więcej niż jazz. A moja wypowiedź była do zachwytów ze coś ma 6 zamiast 6,5 czy ileś tam do 100 i w ogóle, to pokazuje że dużo szybsze auto może być wolniejsze w pewnych warunkach i śmieszne są dla mnie argumenty ze ile co ma w katalogu, że na torze też na pewno będzie szybsze. Bo ustawie tak przejazd że te 530i polegnie w konfrontacji z takim Jazzem

Opublikowano

Kolego nie chcę robic"personalnych wycieczek" bo nie miejsce na takie wpisy. Dalej nie przeczytałeś mojego posta ze zrozumieniem.

Mówisz o przyśpieszeniach do sety a linkujesz filmiki z testem łosia. Nie za bardzo wiadomo co chcesz tym osiągnąć. Niby podchodzisz do tematu humorystycznie jak to określiłeś ale jakoś tego nie widać.

Przeczytaj jeszcze raz kilkanaście ostatnich postów i postaraj się zrozumieć wypowiedzi i temat o którym mowa a jest nim M pakiet vs standard i gusta każdego z osobna. Nie widze tam tych zachwytów co ile ma do setki. Zwykłe porównanie, tyle widze ale jeśli dla Ciebie różnica między 6 a 8.7s to nic no to powodzenia...


I tak na marginesie, kup sobie tę Honde Jazz... Może kiedyś się spotkamy i zobaczymy kto kogo "objedzie" :duh:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Bo liczy się na pewno wygląd - po prostu :); SPort Line nadaje lekkiego smaczku - plus nie obniża auta, a i przez to mniej rzuca się w oczy.

 

No dokładnie, seria 5 nigdy nie będzie samochodem sportowym, a te szerokie wydechy które swoją drogą są świetne przy dwulitrowych silnikach w serii 5 są po prostu śmieszne.


Gdyby była pneumatyka, to bym sobie ją dobrał do 5, szkoda, że zrezygnowali z tego.

2018- BMW 5 G30
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie przod w wersji sportline bardziej przypomina passata niz bmw, a plaskie rury wygladaja o wiele nowoczesniej. Teraz jest moda na taki design co mozna zauwazyc rowniez u konkurencji i nie ma nic to wspolnego ze sportem. Rownie dobrze mozna powiedziec ze 2 okragle rury w 2 litrach tez sa smieszne i powinna byc tylko jedna, a najlepiej jeszcze zagieta w dol. Sportowe wersje bmw maja 4 rury z tylu a nie 2 plaskie wiec twoj argument ze wyglada to smiesznie przy dwoch litrach jest z dupy wziety. Jaki smaczek nadaje wersja sportline z zewnatrz to niewiem. Dla mnie nie rozni sie niczym od podstawy i szkoda na niego kasy, a wzor felgi to juz wogole porazka. Prawda jest taka ze pozydziles na mpakiet a teraz probujesz sie dowartosciowac na forum.
Opublikowano
Prawda jest taka ze pozydziles na mpakiet a teraz probujesz sie dowartosciowac na forum.

 

Słownik sobie kup najpierw zanim zaczniesz coś pisać, bo nie da się czytać tego. Na BMW starczyło w m pakiecie a na słownik już nie :cry2: .

Lista mojego wyposażenia dodatkowego ma wartość za którą można kupić nowego Passata, ale jakie to ma znaczenie.


Dla mnie w ogóle by mogło nie być tych końcówek. Kupiłem G30 bo wydaje mi się największym synonimem biznesu a nie mam 40 czy 50 lat żeby kupić Mercedesa. Audi pomijam, bo to dla mnie zawsze będzie VW, a jestem nim przegrzany.


Wziąłem Sportline tylko dlatego, że część opcji była w pakiecie, felgi i tak wziąłem inne, bo te seryjne łączone z tym pakietem to dramat i nie chciałem RF.

Trochę stylu Panowie...

2018- BMW 5 G30
Opublikowano

Jeśli już mowa o stylu kolego to okrągłe końcówki w cale jego nie dodają. Każdy wie, że BMW to modele o sportowym charakterze podkreślam charakterze więc takie końcówki rodem z A6 2008r. Są tu pomyłką bo już bardziej pasują do E klasy albo Lexa.




Jeśli dalej twierdzisz, że to jakiś wstyd mieć wydech M performance mając pod maską tylko 2.0l a nie M5 to Twój styl podąża w jakimś dziwnym kierunku. Oczywiście o gustach się nie dyskutuje. Jeszcze jedno. Taki argument typu mały silnik więc najlepiej w ogole schowaj wydech to mógłby mieć miejsce w przypadku np Mustanga z 2.3 Ecoboostem a nie 5.0 V8 tak jak już kiedyś pisałem.

Moim zdaniem i nie tylko z resztą, końcówki w MP pasują idealnie do M paku. Designerzy w BMW wiedzieli dobrze, że tu nie chodzi tylko o dźwięk.

Opublikowano

Bmw zawsze było z wydechami z tyłu za konkurencją, ale teraz nadrobili :cool2:


Moim zdaniem sportline i mpakiet to dwa różne auta jeśli chodzi o g30 ( szczególnie z tyłu )


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Typowy gimbus. Brak sensownych argumentów to o słownik sie czepia.

 

Bardziej u Ciebie widać braki edukacyjne ale ok.

Dla mnie temat zamknięty.

2018- BMW 5 G30

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.