Skocz do zawartości

G30 różnice między zwykłą a Mpakiet


bartus1902

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Po udanej przygodzie z f10, postanowiłem ją sprzedać i rozejrzeć się za g30. W f10 kupiłem zwykłą wersje, ale zainwestowana kasa i sporo roboty sprawiło, że wygląda fajnie.

Oczywiście, zakochany jestem w M pakiecie, a trafiła mi się do kupienia g30 w zwykłej wersji, choć z czarnym sufitem i chyba najbogatszym wyposażeniem. W f10 już przerabiałem na M pakiet i powiedziałem sobie, że nigdy więcej.

Orientujecie się może jakie są różnice poza zderzakami i wydechem?

Byłbym wdzięczny, bo nie wiem czy w ogóle zawracać sobie głowę zwykłą wersja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie, listwy wewnątrz na desce, listwy na progach z logo M, zaciski, felgi M. Prócz tego wiadomo: zderzaki, progi, lotka, wydech, przednie trójkąty pod zderzak (nadkola są te same), absorber przód.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listwy shadowline, oprogramowanie w liczniku. Zaciski nie koniecznie jeśli jest to 2.0d/i


I żaluzje chłodnicy mają chrom na rantach a w m=pakiecie są czarne.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe naklejki ///M na błotniku :mrgreen: :mrgreen:

 

Listwy shadowline, oprogramowanie w liczniku. Zaciski nie koniecznie jeśli jest to 2.0d/i


I żaluzje chłodnicy mają chrom na rantach a w m=pakiecie są czarne.


Pzdr

Nie spotkałem jeszcze 2.0d w M-pakiecie bez zacisków niebieskich..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest w zawieszeniu dosyć znaczna ale to wg indywidualnych odczuć każdego z osobna. Kolega ma G30 w takiej samej konfiguracji co ja ale bez M pakietu no i dla mnie jego standardowe zawieszenie jest zbyt miekkie albo raczej typowe dla limuzyny. Z drugiej strony czasem moje zawieszenie M pakietowe mogłoby lepiej wybierać nierówności ale wszystkiego mieć nie można. Z wydechem M performance czyli większymi końcówkami wydechu M pakiet wygląda jeszcze bardziej sportowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech zalezy kd silnika - 30d 40d 40i ma tamie same trapezy z tylu niezaleznie od wersji w nizszych poza m pakietem koncowkin sa okragle a w pakiecie sa trapezy i inny zderzak.

Wn20d niezalenie od wersji sa zwyjle hamulce i ja osobiscie kazdy m pakiet widzialem na szarych zaciskach i igdy niebieskich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie z ciekawości przejrzałem otomoto.pl i wszystkie 520d mają zaciski szare. Dopiero od 530i są niebieskie. Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem Sport line z kierownicą M, bo pakować Mpakiet do 2.0d to trochę kpina z mojej strony.

Przy zamówieniu praktycznie taka sama cena jak za doposażony sportline z kierą, podsufitką i ambiente.


Także Mpakiet to dopiero od 3.0 według mnie... Poniżej trochę wioska. Seryjne G30 jest bardzo ładne, sportowe nie będzie nigdy, pomijam M5.

2018- BMW 5 G30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak najbardziej przy 530xi i 6s do setki M pakiet ma sens. Mając osiągi takie jak np w VW GTI, M pakiet jest uzasadniony. Nie jest to tzw "wiejski tuning" tak jak to w Golfie jest czyli nachalne dodatki i strzelający wydech. Tutaj samochód wygląda o niebo lepiej i na pewno nikt nie powie "ooo to jest sportowe BMW... a niee to tylko tak udaje". Widać, że to dalej limuzyna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J

Także Mpakiet to dopiero od 3.0 według mnie... Poniżej trochę wioska. Seryjne G30 jest bardzo ładne, sportowe nie będzie nigdy, pomijam M5.

 

To ja się chyba mogę z kolegą zamienić, bo mam 20d w mpakiecie, ale jak wioska to zmieniam! :mad2: :cry2:

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, każdy ma swoje zdanie. Dla mnie te mpakiety to od razu mi się przypomina allegro i każdy opis Mpakiet albo podwójny Mpakiet albo potrójny Mpakiet. Jak Sline w Audi czy pakiet AMG w Mietku. :8) Jak by to był wyznacznik, a prawda jest taka, że to tylko pakiet jak każdy inny, czy sportline czy luxury. Dla mnie wspaniała jest ta tapicerka foteli w Mpakiecie, najlepsza ever i tego mi brakuje u mnie, ale reszta, jak bym kupił G30 i chociaż te 300KM to co innego.

A tak mam sportowy samochód który nic nie udaje w garażu i elegancką limuzynę na co dzień. Zarówno ten sportowy nigdy nie będzie komfortowy i prestiżowy, tak jak zwykła piątka sportowa. Takie 2.0i 258KM, na marginesie Golf GTI robi jak chce w każdych warunkach. :roll: Ale nie chcę gadać o furach z widłami na masce bo przy tym co się dzieje w kraju to mega wstyd jeździć VW, choć to wspaniałe samochody. :duh:

Ile osób tyle opinii. Fajnie, że BMW pozwala na takie ruchy w konfiguratorze. :norty:

2018- BMW 5 G30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolega nie chcąc uspartawiac komfortowej limuzyny wziął wersje sport line. Ciekawa teoria. A tak na poważnie to pakiet sportowy m nie robi z samochodu sportowo wyglądającego bolida a poprawia jego wygląd w środku i na zewnątrz, właściwości jezdne oraz bezpieczeństwo. Dodatkowo obniża cenę wielu dodatkow. Dla samych chamulcow bral bym m pakiet nie mówiac o reszcie. To że na allegro pełno m pakietów znaczy jedynie ze osobom kupującym nowe samochody się to podoba i w większości są one dodawane do konfiguracji. Ja mając nawet podstawowego diesla pędzą autostrada 200 km h wolałbym mieć jak najlepsze.hamulce i nie ważne czy jest to sportowy samochód czy pickup suv albo jeszcze inny wynalazek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jeszcze odnosnie golfa gti to raczej nie objedzie on g30 530i. Jest on o prawie 0.5 sekundy wolniejszy do 100, no zapewne na bardzo kretym torze ze wzgledu na mniejsza mase mu sie uda, chociaz jak tylko popada to jest bez szans w porownaniu z xdrive.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi się zdaje, że po zakrętach to jużw ogóle golf nie ma szans z 530 jak masz no skrętna oś z tyłu, albo jakieś opcjonalne zawieszenie... do tego dochodzi vmax, która też jest w 530 wyższa, a jazdę golfem (mimo, że uważam go za super auto) to w ogóle nie można porównywać z jadą g30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zwyczajnie wersja Luxury jest brzydka. Sorry ale M pakiet wygląda pięknie. Taki mam gust i bez obrazy panowie. Uważam, że M pakiet mógłby być standardem bo samochód dużo zyskuje na lekkości w wyglądzie i jest taki jakoś bardziej nowoczesny jak na niego patrze ale to moje zdanie i wiem, że wielu to podziela.

Nie interesuje mnie co na Alledrogo można kupić. Wiem, że ludzie zakładają różne rzeczy na swoje samochody i to raczej wygląda słabo ale ja zamówiłem od razu M pakiet i tyle w temacie.

Co do porównania do Golfa GTI to był to przykład. Nie ta klasa i nie ta półka marki. Mój kolega takiego ma i szybszy nie jest to prawda. Dla mnie GTI wygląda na ztuningowany a G30 w M paku wygląda na dostojną, szybkoą limuzynę. GTI troche jak "wiejski tuning" ale i tak mam przed nimi respekt bo nie jest to jakiś Variant w 1.4TSI.

Ostatnio miałem dyskusje na temat chromowanych luster w Audi RS itd, że to obciach i nie pasuje. Mówiły to osoby o nikłym zainteresowaniu moto. Typ kupił nowe XC60 T4 i chwaląc się tym wynalazkiem krytykował srebrne lustra, że jak to wygląda itd. Oświeciłem go troche co takie lustra oznwczają w prawdziwych samochodach ale widać dla wielu wygląd jest ważniejszy niż osiągi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G30 w M paku wygląda na dostojną, szybkoą limuzynę.

już nie przesadzajmy z tą szybką, 530i czy 520/530d nie są jakimiś szybkimi limuzynami, a raczej o przeciętnej dynamice.

 

Ostatnio miałem dyskusje na temat chromowanych luster w Audi RS itd,

...

Oświeciłem go troche co takie lustra oznwczają w prawdziwych samochodach

a to one coś więcej znaczą? bo ja myślałem że tyle że są chromowane :P :wink:



A czy coś ma 0,5 sek mniej czy więcej, vmax o 5km wyższą to jakie to ma znaczenie? Tak nawiasem mówiąc taka Honda Jazz potrafiłaby objechać i M5 czyli co to znaczy, że jest ogólnie szybszym i lepszym wyborem i czym wówczas musielibyśmy nazwać takie 530i? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj kolego DonDżonson nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi kompletnie widze. Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem.

G30 wygląda dla mnie na dostojną i szybką limuzynę. Wygląda podkreślam! Inna rzecz to czy jest szybka czy nie. Z resztą dla każdego określenie "szybka" jest czymś innym ale to wiadomo. Po jeździe Lambo i F430tką te 6s do setki nie jest wynikiem powalającym ale trzeba umieć rozdzielić rzeczywistość od toru. Takie 6s po mieście jest więcej niż bardzo wystarczające więc nie ma co dalej tego drążyć.

Honda Jazz... no to pojechałeś :duh:

Edytowane przez Lukasmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega nie chcąc uspartawiac komfortowej limuzyny wziął wersje sport line. Ciekawa teoria./quote]


Bo liczy się na pewno wygląd - po prostu :); SPort Line nadaje lekkiego smaczku - plus nie obniża auta, a i przez to mniej rzuca się w oczy.

Jak kupiłem RSa (Skoda) niebieskiego to ludzie się oglądali przez rok, co widać było - kupiłem błekitno-szarego G30 Sportline - nie zauważyłem.


I o to chodzi - auto jest dla kierowcy, nie dla szpanu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to humorystycznie piszę :wink:

Oczywiście szybkie to jest pojęcie względne, bo jeździłem też samochodami przy których wspomniana F430 nie jest wcale jakaś szybka.

Do miasta owszem wystarczające choć G30 jest średnim wyborem typowo do miasta :wink:

Ale owszem dla mnie przynajmniej G30 w Mpakiecie wygląda dużo ciekawiej.

 

Honda Jazz... no to pojechałeś :duh:

jesteś pewny?






:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sebastian ale przeciez pakiet m tez nie usportawia auta tylko dodaje smaczku i na pewno nie powoduje że ludzie dużo bardziej zaczynają się oglądać. Nie oszukujmy się ale podstawa z 17 calowym felgami wygląda slabo, sport line nieco lepiej a m pakiet jeszcze lepiej. Każdy wybierz to co mu pasuje i na ile budżet pozwala. M pakiet obniża suto tylko o centymetr a jak ktoś nie chce to nawet z m pakietem można z tego zrezygnować. Tak samo jak w e klasie mercedes w stylizacji amg wygląda fajnie to w podstawie to porażka. Stylizacja amg podobnie jak m pakiet nie sprawia że e klasa wygląda sportowo ale po prostu poprawia wygląd auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się , że M-pakiet nie usportawia auta , zawieszenie M obniża samochód o 10 mm ale to przecież nie wszystko , ponadto mamy tam montowane krótsze sprężyny i sztywniejsze amortyzatory oraz twardsze stabilizatory i to jest dla mnie właśnie sport i główny smaczek tego pakietu :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rafter ale biorac m pakiet mozna wybrac standardowe zawieszenie. Wiekszosc aut zamawianych na stock z m pakietem ma standardowe zawieszenie zamiast sportowego. stylizacja zostaje, lepsze hamulce oraz znizka 2 tysiaki na DDC. Jak ktos bierze auto z placu to niech zwroci na to uwage zeby po nie nie bylo rozczarowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.