Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Historia zakończyła się happyendem, choć niestety z uwagi na sposób działania ASO i BMW do końca nie wiadomo jaka była przyczyna spalania oleju.

Ostatecznie BMW zdecydowało się na wymianę całego silnika na fabrycznie nowy.


Z całą pewnością wiem, że przyczyną spalania oleju nie były:


- głowica - została w pewnym momencie wymieniona na nową, kompletną, a silnik nadal brał olej na tym samym poziomie

- odma olejowa – została wymieniona na nową

- turbina – została sprawdzona i wygląda na stan idealny

- pierścienie uszczelniające – silnik trzymał kompresję równo na wszystkich cylindrach


Wygląda więc na to, że przyczyną były pierścienie olejowe, ale pewności nie ma, gdyż ponieważ silnik został bez rozbierania odesłany do BMW.


Cała akcja trwała niestety 2,5 miesiąca…, ale ostatecznie mam samochód z przebiegiem 140kkm i nowym silnikiem :D

Edytowane przez eleventh
  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Super wieść (dla ciebie)

A że ja mam ten sam problem to mniej fajnie.

Więc wymiana pierścieni albo silnika, orjetujesz się co do kosztów w opcji wymiany silnika?

Pozdro

Opublikowano
Super wieść (dla ciebie)

A że ja mam ten sam problem to mniej fajnie.

Więc wymiana pierścieni albo silnika, orjetujesz się co do kosztów w opcji wymiany silnika?

Pozdro

 

Masz samochód od nowości czy z drugiej ręki? A ludzie tak narzekali na olejobranie M54...

 

Z drugiej ręki

Opublikowano
Przymierzam się do F'ki z tym silnikiem z drugiej ręki i czarne myśli mnie nachodzą.

 

Chyba niepotrzebnie.

Z tego co udało mi się zorientować mój przypadek jest dość rzadko spotykany...


Auto mam z drugiej ręki, kupione od kolegi, który to kupił go w polskim salonie.

Wszystkie serwisy i modyfikacje robione były w ASO.

Opublikowano

A ja,Dostrojony Soft na 365KM

Sportowy downpipe z katem

Wkladka filtra k&n

I lekko modyfikowany wydech m performance

Ale czy by to mogla byc wina modyfikacji?

Ostatnio mialem problem z auto po zatankowaniu brudnej benzyny w Niemczech, nie wszystkie cylindry startowaly za pierwszym razem dopiero po 10 m i za drugim razem bylo ok. Wiana świec i dolewka specifiku do baku zdawala sie rozwiazac problem a potem zauważyłem to.......... lipa

Opublikowano
Dobrze że sprawa załatwiona, lepiej chyba nie mogli Ci pomóc, teraz tylko cieszyć się jazdą :cool2:
Opublikowano
Przymierzam się do F'ki z tym silnikiem z drugiej ręki i czarne myśli mnie nachodzą.

 

Nie dawno użytkownik sprzedał 335i z przebiegiem 200 tys i nie miał żadnych przygód.


Ja także posiadam 335i i zrobiłem ok 50 tys km i z autem nic się nie dzieje, a kierowcą niedzielnym nie jestem :)

Olej wymieniam co 7-10 tys km. Nie ma co zrobić afery z jednego przypadku. Nikt nie zna prawdy, nawet właściciel.


Zresztą jaki masz wybór 4 gary? To bardziej awaryjne jednostki (panewy, pobór oleju)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.