Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli plan na okolice 500 :) ?


jaki jest koszt hybryd do n54 w perunie?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mam nadzieje ze 500 peknie. Po to wymieniana byla m.in. pompa paliwa oraz usuwane wszystkie waskie gardła po drodze (dolotu, wylotach z turbin itp.).

Czekam jeszcze na kilka pierdółek bo chce to zrobić za 1 zamachem (air scoop, no i wspomniane szersze outlety od turbo)


No ale wiadomo do takich spraw trzeba podejsc z pokorą ;)


musze sie teraz rozejrzeć jeszcze za jakimś upgrejdem fabrycznej chlodnicy oleju, bo jak wiadomo wydajnoscia to ona nie grzeszy...


W kwestii ceny to musisz z Michalem pogadać.

Opublikowano

a "sportowy" termostat chłodnicy oleju już masz założony ?


podeślesz link do tych outletów turbin ? generalnie jakbyś mógł do wszystkich tych rur dolotu które masz już pozmieniane (poza chargepipe bo to jasne ;) ).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano (edytowane)

Co masz na mysli mowiac o sportowym termostacie ? jakis konkretny masz na mysli ?


mam inny trzpien termostatu i sprezyne, ktory ma za zadanie otwierać sie troche wczesniej i obnizać temp puszczajac troche wczesniej olej przez chlodnice, teoretycznie bez opoznienia nabrania przez olej odpowiedniej temp pracy.


myslalem zeby profilaktycznie wymienic fabryczna chlodnice i dac wieksza


outlety

https://x-ph.com/vrsf-n54-aluminum-turbo-outlet-charge-pipe-upgrade-kit-07-13-bmw-135i-335i-535i-z4-1m-e82-e88-e89-e90-e92-e60/


rury dototu:

https://mtcmotorsport.co.uk/mtc-motorsport-bmw-335i-135i-n54-high-flow-inlet-intake-kit-07-10-black


wloty:

https://www.ebay.co.uk/itm/For-BMW-Aluminum-Dynamic-Air-Scoop-E92-E91-E90-335-M3-328i-335i-In-UK-Incl-VAT-3-/152507560931


DP + IC Wagner z szerszymi rurami.

Edytowane przez szewi
Opublikowano

Myślałem właśnie o trzpieniu termostatu i sprężynie - dała coś ta zmiana?


Może wybierzesz się na hamownie przed zmianą turbin ? jestem bardzo ciekawy co by wyszło :)

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Zhamuja mi ja po strojeniu, bo teraz to nie ma sensu.


Co do tego trzpienia termostatu to caly czas sie zastanawiam czy jest sens to montować.

Mam to w pudelku narazie...


Generalnie ma to sens pewnie w letnich miesiacach jak sa upaly, korki jazda po miescie i jesli ktos lubi track daye, na zime i do jazdy autostradowej juz srednio.

(W zimie np podczas jazd autostradowych czytalem ze ludzie za oceanem pisali ze mieli niedogrzane auta temp ponizej 90 stopni...). Przykladowo jb4 wlacza sie dopiero jak olej osiagnie 90 stopni.

Z drugiej strony ja nia zimną praktycznie nie jeżdżę, wiec sam nie wiem...


w polaczeniu z wyzsza moca / modami wieksza chlodnica zalatwi temat, ale byc moze zmaontuje ten wynalazek i wtedy podziele sie spoztrzezeniami.


Tymczasem takie cos znalazłem w temacie:


https://www.e90post.com/forums/showpost.php?p=19043894&postcount=28

https://www.e90post.com/forums/showpost.php?p=19044376&postcount=33


A ty jak uważasz ?

Opublikowano

Czesc za tydzien bede mial rozpoznany temat " cewki z audi R8 do n54 " dam znac :cool2:

W USA to ogarniaja dosc dobrze , bede montowal w przyszlym tygodniu .

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Czesc za tydzien bede mial rozpoznany temat " cewki z audi R8 do n54 " dam znac :cool2:

W USA to ogarniaja dosc dobrze , bede montowal w przyszlym tygodniu .

 

mowisz o czyms takim ?


https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1454794


trzeba chyba przerabiać piny 3 na 4? Co to daje ?

chyba reflash jest potem potrzebny ?


Fajnie, ze przecierasz szlaki na rodzimym rynku.

Opublikowano

Trafiłem na wątek przypadkiem, kupę siana zainwestowałeś w auto i niewątpliwie jest oryginalne, plus za skrzynie i hamulce :cool2: . Powiedz mi z ciekawości lubisz cabrio bardzo i taki był zamysł żeby zrobić możliwie szybkie e93 czy ogólnie chcesz mieć szybkie bmw ?

Wiadomo że jak będziesz mieć 500 koni czy więcej to będzie szybkie ale masa wrogiem przyspieszenia i jak chcesz rakiete to lepiej przerzucić graty do e92 czy e90 bo są ponad 200kg lżejsze.

W praktyce 500konne e93 jedzie jak 420 konne e92 (sprawdzane)

Kibicuje projektowi bo takiego tu zdaje się jeszcze nie było, na drugim forum najmocniejsze e93 ma 490 koni. Z ciekawości zamierzasz mierzyć czas 100-200 RL czy sama hamownia ? W TC ogarniaja dobrze temat N54 i po strojeniu masz pomiary gratis ja u nich robiłem e92 335is i byłem zadowolony z efektu 9,2rl 100-200 437kucy, awarii żadnej po programie nie miałem :)

Opublikowano

Lubie cabrio, wiec tak miało być od początku :)


Strojenie bedzie najpewniej w TC. Mysle ze sprawdzimy RL, bo dlaczego by nie ;)

Opublikowano
Trafiłem na wątek przypadkiem, kupę siana zainwestowałeś w auto i niewątpliwie jest oryginalne, plus za skrzynie i hamulce :cool2: . Powiedz mi z ciekawości lubisz cabrio bardzo i taki był zamysł żeby zrobić możliwie szybkie e93 czy ogólnie chcesz mieć szybkie bmw ?

Wiadomo że jak będziesz mieć 500 koni czy więcej to będzie szybkie ale masa wrogiem przyspieszenia i jak chcesz rakiete to lepiej przerzucić graty do e92 czy e90 bo są ponad 200kg lżejsze.

W praktyce 500konne e93 jedzie jak 420 konne e92 (sprawdzane)

Kibicuje projektowi bo takiego tu zdaje się jeszcze nie było, na drugim forum najmocniejsze e93 ma 490 koni. Z ciekawości zamierzasz mierzyć czas 100-200 RL czy sama hamownia ? W TC ogarniaja dobrze temat N54 i po strojeniu masz pomiary gratis ja u nich robiłem e92 335is i byłem zadowolony z efektu 9,2rl 100-200 437kucy, awarii żadnej po programie nie miałem :)

A ile Ty tym IS czasu jeździłeś, że miało coś się popsuć? :mrgreen:

Swoją drogą fajny awatar :cool2:

Pozdr.


E93 bardzo piękny samochód :cool2:

Kibicuje projektowi.

Opublikowano

kkamo84 +-10tys km po programie i nic sie nie działo, niby nie dużo ale nic nie klęknęło w każdym razie ;)

szewi w TC mają duże doświadczenie z N54 kilka sztuk na 500koni od nich wyszło, powodzenia w finalnym wyniku , rzeczy tyle porobiłeś że pewno będzie grubo a jazda mocnym autem z otwartym dachem musi robic wrażenie :D

Opublikowano
kkamo84 +-10tys km po programie i nic sie nie działo, niby nie dużo ale nic nie klęknęło w każdym razie ;)

szewi w TC mają duże doświadczenie z N54 kilka sztuk na 500koni od nich wyszło, powodzenia w finalnym wyniku , rzeczy tyle porobiłeś że pewno będzie grubo a jazda mocnym autem z otwartym dachem musi robic wrażenie :D

 

Jasne. N54 pomodzony bardzo ładnie brzmi przy otwartym dachu :) dodatkowo dociązenie tylnej osi tymi dodatkowymi kilogramami w postaci zlozonego dahcu robi robotę (mimo szpery ;)

 


E93 bardzo piękny samochód :cool2:

Kibicuje projektowi.

 

Dzięki.


Orientujecie sie w kwestii montażu wiekszej chlodnicy oleju ? Jakieś sugestie co do konkretnej chlodnicy ? Wybrac uniwersalna i modzić ? czy jakis p'n'p kit. Planuje to zrobić albo jeszcze przed strojeniem, albo zaraz po. Tylko musze sie wczesniej przygotować do tematu.


planuje tez w przyszlosci zrobic maly dystans z przodu i z tylu zeby wypchnac troche kola (montaz hamulcow i piast pod nie troche temat poprawil, ale nie do konca). Wychodzi mi jakies max 12mm tyl i ok 5mm do 1 cm na przod czyli przy tych parametrach przelotowe. NO i zastanawiam sie czy jest sens, bo przelotowe + duza moc i wieksze sruby to moze byc tak sobie. W tym temacie tez prosze o podpowiedź.

Opublikowano

Co do chlodnicy oleju to ali lub ebay.uk sa kity p&p montowalem takie I ogarniaja sprawe

Podesle Ci jutro linki

Co do dystansów to 13mm mialem u siebie z tylu I dawalo rade a auto nie bylo najslabsze :- :D

O cewkach BL powiem Ci wszystko w nastepnym tygodniu bede mial dużo wieksza wiedze :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Co do chłodnicy oleju to ja zamówiłem sobie kilka dni temu szwedzkiego Setraba serii 6, 25 rzędową ( 50-625-7612). Mam ją w planach w aucie z podpisu ;) założyć za prawym przednim bocznym wlotem powietrza, ale to dopiero styczeń-luty. A orginalną chłodnice także zostawić. :D Te chińskie wyroby jakoś do mnie średnio przemawiają .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
ooo widze moj adapter do pompy paliwowej :) hiihih fajny projekt mechanicznie :) na +
Opublikowano
ooo widze moj adapter do pompy paliwowej :) hiihih fajny projekt mechanicznie :) na +

No pewnie bez twojej pomocy te adaptery by nie powstały :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

niby pierdółki, ale jednak ważne:


iVQCJ5X.jpg


- zawór PCV od RB turbo w miejsce fabrycznego plastikowego...

- TMAP sensor do 3,5 bar

Opublikowano
według mnie sa roznice w spojlerach tylnich do e92 i e93 (zakonczenia pokrywy bagaznika sa inne). W e93 tez masz inny ksztalt swiatlel z tyłu niz w e92

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.