Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:search: :search: :search: :search:


witam przejde do konkretów, m57 193km silnik chip profesjonalnie zrobiony na 210 i okolo 490 nm wszystko było super delikatnie przykopcywał po wymianie turbiny po około tygodnia auto po dodaniu gazu wchodziło w tzw /tryb leżakowania/ i było czuć znaczny spadek mocy i momentu. Błędów praktycznie na inpie żadnych jedynie to ten tryb leżakowania tzw awaryjny po skasowaniu go na wolnych się nie zapala jedynie po delikatnym dodaniu gazu już wchodzi w ten tryb. Rozkładam ręcę, wtryski zrobione elktrozawory nowe, regulaotor cisnienia pompy cr równiez, progowka, przepływomierz.


Czy ma ktoś podpowiedź lub spotkał się z podobnym objawem, może taką szopke robić czujnik w kolektorze na 3 piny on chyba mierzy ciśńienie otrzymane doladowania moze ma zle odchylki i dlatego silnik juz po lekkim dodaniu gazu wchodzi w tryb awaryjny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz inpa to nagraj live data, 4 bieg i gaz w podłogę bez odpuszczania od 1800 rpm. Wklej też ten błąd.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.