Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Michael do 50d warto doplacic kazdego grosza... szczegopnie jak wezmiesz wydech sportowy...

 

50d ma sportowy wydech w standardzie z tego co pamietam.

  • Odpowiedzi 219
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Sorki, nie doczytałem :duh:


Silnik w porządku, daje rade, ale nie ma jakiejś super rewelacji, miesiąc temu odbieraliśmy do firmy M40i i tam odczucią są dużo lepsze, wiadomo mniejsza masa, i benzyna.


Spalanie jak narazie ok. 12-13l. Wydech bajka, w SPORCIE piękny basowy dźwięk na zewnątrz, czego nie było w poprzednim modelu, a w środku to wiadomo głośniki robią robotę. Auto generalnie ciężkie i masywne i jest to odczuwalne, więc to 30d jak napisał przedmówca wystarczające do jazdy codziennej.


Odnośnie 40d moim zdaniem będzie się opłaciło dopłacić do 50d z uwagi na to, że różnica pomiędzy 30d a 40d zapewne będzie ok. 30tys.zł, w szczególności do 40d w mpasztecie, z dużą felgą i sportowym wydechem, bo tutaj mamy to w standardzie.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

W przypadku g31 różnica pomiędzy 540d a m550d to 105 tys. Nawet jak dołożysz

M pakiet to ciagle jest 77 tys. różnicy.

Różnica 0-100 km/h to 0,3 sek (nie wiem jak wyglada elastyczność).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sorki, nie doczytałem :duh:


Silnik w porządku, daje rade, ale nie ma jakiejś super rewelacji, miesiąc temu odbieraliśmy do firmy M40i i tam odczucią są dużo lepsze, wiadomo mniejsza masa, i benzyna.


Spalanie jak narazie ok. 12-13l. Wydech bajka, w SPORCIE piękny basowy dźwięk na zewnątrz, czego nie było w poprzednim modelu, a w środku to wiadomo głośniki robią robotę. Auto generalnie ciężkie i masywne i jest to odczuwalne, więc to 30d jak napisał przedmówca wystarczające do jazdy codziennej.


Odnośnie 40d moim zdaniem będzie się opłaciło dopłacić do 50d z uwagi na to, że różnica pomiędzy 30d a 40d zapewne będzie ok. 30tys.zł, w szczególności do 40d w mpasztecie, z dużą felgą i sportowym wydechem, bo tutaj mamy to w standardzie.


Pzdr

 

Dzieki. Fajnie opisane. Mysle ze wlasnie o to chodzi zeby kto juz pojezdzil to zeby napisał cos od siebie. Jak sie oglada lub czyta testy dziennikarskie to wszedzie jest takie nic nie znaczace pierd...


Co do silnika to podczas mojej jazdy probnej tez wydawało mi sie ze jakiegos szału nie ma. Potem tym bardziej trudno było mi sie zdecydowac na 30D czyli o 135KM mniej. Trzeba bedzie uderzyc do tunera potem to przy jakis 460-470KM i pewnie 900Nm zacznie sie w koncu i zabawa :roll:

Opublikowano
W przypadku g31 różnica pomiędzy 540d a m550d to 105 tys. Nawet jak dołożysz

M pakiet to ciagle jest 77 tys. różnicy.

Różnica 0-100 km/h to 0,3 sek (nie wiem jak wyglada elastyczność).

 

Kolego długo analizowałem cennik, ponieważ pierwotnie miałem skonfigurowaną X5 30d, ale w momencie jeśli auto wyposażasz w :


- Koła 21 cali

- Sportowy Wydech

- Nagłośnienie Harmann

- M-Pasztet


różnica pomiędzy 30d a m50d wynosi 70tys.zł. Sporo, i tutaj jest już się nad czym zastanawiać, ale zapewne silnik 40d będzie kosztował ok. 25tys.zł więcej niż 30d, to różnica nie będzie aż tak rażąca, więc warto będzie to przemyśleć, tym bardziej, że przy odsprzedaży M50d będzie bardziej pożądane niż 40d.


Dodatkowo dostajesz większy hamulec, no i moim zdaniem agresywniejszy wygląd auta.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Dokładnie, a mówimy cały czas o 30d vs 50d


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli komuś mieści się w budżecie i nie obawia się "przekombinowanego" silnika z 4-ma turbinami to oczywiście, że 50d jest lepsze niż 30d.

Gdy ktoś ma trochę inne spojrzenie niż to, co napisałem w pierwszym zdaniu to uprzejmie donoszę, że 30d w zupełności wystarcza do tego samochodu.

Wprawdzie na razie nie kręciłem go na wysokie obroty i nie wiem "co tam się kryje" ale idzie od samego dołu i mocy nie brakuje. Na razie maksymalnie jechałem trochę ponad 200km/h i silnik nawet "nie stęknął" :!:


Czytałem artykuł jakiejś firny tunungowej, że obecne 30d jest na hamowni praktycznie odpowiednikiem poprzedniej 40d.

Opublikowano

Nikt nie neguje, ze 30D jest "be" Chodzi jedynie o to, że różnica pomiędzy 40d a 50d biorac pod uwagę rabat będzie nie większa niż 35tys.zł.


Czyli sugerujesz, że obecne 30D wypluwa na hamowni ok. 295-305ps ?


Odnośnie hamulcy, W G30 M550D są większe tarcze niż w G30 30d, 40d, więc przypuszczam, że tutaj będzie podobnie.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Kamilo no chyba sa identyczne, jesli uwzglednisz dobranie m pakoetu;) wtedy masz od razu m pakietowe z niebieskim zaciskiem. Bez m paku faktycznie sa inne. Ale z mpakiem mamy to samo
Opublikowano

Dokładnie - z tego co czytałem są 3 rodzaje układów hamulcowych:


- bazowy mniejszymi tarczami i zaciskami

- bazowy z większymi tarczami i zaciskami w 50i w USA

- M pakietowy i w M50d z większymi tarczami i zaciskami w niebieskim kolorze


Odnośnie cen, jeśli 40d będzie droższe od 30d o więcej niż 20tys. to wezmą je jedynie osoby, które chcą nadwozie X-line a nie M-pakiet. Inaczej nie będzie to mało sensu ekonomicznego tak jak napisał Kamiloo.


30d jeździ na tyle dobrze, że dla osoby nie szukającej osiągów nie będzie sensu dopłacać. A dla osoby szukającej ich M50d będzie zbyt blisko cenowo.


Inna sprawa to to co napisał Lamer - komplikacja konstrukcji. Pamiętam 330d i 335d - po kilku latach jak minęły gwarancje wszyscy szukali 330d bo było tańsze w serwisowaniu i mniej problematyczne. Zawsze coś za coś ;).

Opublikowano
Nie moge sie zgodzic:) mam 40i i 40d ze wzgledu na to ze chcialem auto dobrze wyposazone w okreslonym budzecie po rabacie, ktorego w przypadku 50d i 50i dla g30 nie bylem w stanie nawet powachac a co dopiero zobaczyc:) 50i wychodzilo mi dobrze ponad 50tys wiecej po rabacie. 50d w f16 jeszcze gorzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kazdy musi zważyć sam czy opłaca sie dołozyc troche do extra mocy czy nie. U mnie ostatecznie przeważyło to ze pomyslalem ze jak biore samochod za 0,5 bańki to niech to bedzie power pod kazdym wzgledem. Co do turbin to osobiscie nie cisne na zimnym silniku i zmieniam olej co 10-15kkm i nigdy nie miałem problemu z zadna turbina przez ostatnie 10 lat. 30D tez zrobiło na mnie dobre wrazenie ale za te pieniadze "dobre" to dla mnie za mało.
Opublikowano
Dokładnie - z tego co czytałem są 3 rodzaje układów hamulcowych:


- bazowy mniejszymi tarczami i zaciskami

- bazowy z większymi tarczami i zaciskami w 50i w USA

- M pakietowy i w M50d z większymi tarczami i zaciskami w niebieskim kolorze

 

Dokładnie tak, podobnie zresztą jak w G30 i G01, niebieskie zaciski występowały z większymi lub mniejszymi tarczami. Te większe tylko dla literki M


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Kiedy pojawi się pierwsze Pythonic Blue ? Czy widział ktoś na żywo ten kolor ?

Na zdjęciach i filmach występuje jako jasny jeans, navy, ciemny niebieski przełamany fioletem albo ciemny granat. Chyba nie może być takiego rozrzutu zależnie od słońca/zachmurzenia ? Jaka on wygląda w rzeczywistości ?

 

Nie wiem czy uda mi się poprawnie dodać zdjęcia.

Miałem obiekcje przed zamówieniem w ciemno - ale kolor okazał się super. Proszę bardzo:


5798d85c196a31f2med.jpg

a674ebf906d267e6med.jpg

0b5aebfb5bf509dcmed.jpg

Opublikowano

tak samo u mnie w ciemno wybrane bo się nie dało zobaczyć nigdzie, kolor rewelacja, moim zdaniem najlepszy jaki jest dostępny po tym jak usuneli Space grey z F15 na i zamienili dziwnym ciemnym szarym. Zdjęcie 2 i 4 to najniższy poziom na pneumatyce - wygląda rewelacyjnie szkoda tylko że się na tym poziomie nie da jeździć.


b8784928e129f4d3med.jpg

e8a24bec0a658cb2med.jpg

9a14b2d6e26085e8med.jpg

46b50916eafaaf39med.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez dwóch zdań, ale G05 to najładniejszy kolor według mnie!

W najniższym położeniu jakoś nie wygląda jak suv :wink:

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy wszyscy ktorzy odebrali juz swoje samochody sa z nich zadowoleni? Pomijam juz te jakies drobne usterki o ktorych niektorzy pisza. Co zaskoczyło na plus a co jest najwiekszym minusem?
Opublikowano (edytowane)

Ja jak na razie jestem mega zadowolony - to moje pierwsze BMW, wcześniej byłem wierny marce Audi.


- super wyciszenie samochodu pomimo ze jest duży (mam akustyczne szyby, ale już w standardzie było ok)

- bardzo pewne i bezpośrednie prowadzenie - dokładnie to co chciałem czyli przeciwieństwo gumowego w Volvo np.

- bardzo starannie wykończony i dobre materiały w środku - naprawdę jazda w tym wnętrzu to przyjemność

- intuicyjne sterowanie - mi bardzo odpowiada połączenie panelu przy skrzyni biegów i dotykowego iDrive - właśnie to mi przeszkadza bardzo w nowych Audi

- super silnik (u mnie 40i) - to jak ten silnik napędza tego klocka budzi szacunek :cool2: . Do tego bardzo fajny dźwięk i rozsądne spalanie (12,5l - miasto i dojazd autostrada). Chyba najbardziej jestem właśnie zadowolony z silnika. Realne spalanie trochę wyższe niż myślałem w trasie i niższe w mieście. U mnie jest jeszcze sportowy wydech i nie mam porównania jak ten silnik brzmi bez tego. Tutaj w sport brzmi naprawdę potężnie (ale mniej agresywnie niż X3 M40i). Różnica między comfort a sport jest OGROMNA i na autostradzie mojej żonie przeszkadza Sport.

- auto najzwyczajniej w świecie mi się podoba :cool2:

- bardzo fajna Navi - duża, wyraźna, dobrze prowadzi (pokrywa się z google) i o dziwo nawet fajnie działa RTTI ale w dużym mieście

- podoba mi się uproszczona Navi w zegarach - pokazuje najważniejsze skręty i nie rozprasza.

- bardzo dobre światła - obawiałem się trochę po Audi

- REWELACYJNA funkcja automatycznego cofania ostatnich 50m. Przed odbiorem śmiałem się ludzi z USA i tej funkcji jako totalny gadżet, a teraz codziennie z niej korzystam i jest mega wygodna :mrgreen:



Z minusów:

- brakuje mi możliwości wgrania POI z radarami

- do tej pory jeździłem mniejszym samochodem i jednak przy parkowaniu wychodzi wielkość samochodu - nie czuje na przykład na razie jeszcze prawego przodu ale to przyjdzie z czasem

- niejasny cennik i opis - kilka rzeczy mnie zdziwiło

- schowki w drzwiach mogli by czymś wykończyć, bo będą się rysować



Na pewno jest w tym sporo początkowego entuzjazmu, ale na razie jestem bardzo zadowolony i jak czytam test w Auto Świecie gdzie Touareq i Q7 wygrywają z X5 to ogarnia mnie pusty śmiech :mrgreen: .


Edytowane bo dodawałem pozycje jak coś sobie przypomniałem.

Edytowane przez BigCactus
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W pełni zgadzam się z BigCactus. Z tym, że ja mam 30d i spalanie po 4kkm 9,1l. W tym "przelot na niskiej wysokości" na trasie 2kkm po autostradach!
Opublikowano

Jestem bardzo zadowolony ogólnie.


Plusy:

- komfort jazdy na pneumatyce z możliwością ustawiania poziomów, szkoda że są blokowane i nie każdym da się jeżdzić

- wygląd wewnątrz i zewnątz

- wykonanie

- silnik 40i sądze że rewelacyjny wybór - 30d zasłaby jak dla mnie, a do 50d dopłata 65tys. Pali z 2 litry więcej jak ten 50d.

- skrzynia bajka

- elektryczna klapa bagażnika dół i góra

- panoramiczny dach z diodami - arcydzieło

- mega kolor phytonic blue

- nowy system rozrywki - nawigacji z dwoma dużymi LCD


Minusy:

- byłem pewny że będzie elektryczna roleta bagażnika, która się chowa w podłodze, niestety dopiero w autach zamawianych od stycznia. Wszystkim radze wybrać tą rolete, ponieważ ręczna jest dramatyczna, kolega w golfie ma lepszą.

- podloga bagaznika, nie przemyślana pod spodem jest dużo miejsca i można było podłogę zrobić składaną tak aby przestrzeń dało się wykorzystać, podzielić itp.

- w bagażniku brak siatek, pasów czy jakich kolwiek innych zabezpieczeń na bagaż (lata wszystko po całym bagażniku)

- jak na tak duże auto mało miejsca na nogi w drugim rzędzie siedzeń, zamawiać trzeci to już totalna pomyłka

- brak możliwości regulacji tylnej kanapy, jak np. w nowym GLE


Chyba tyle , ale wypociny :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
- byłem pewny że będzie elektryczna roleta bagażnika, która się chowa w podłodze

Widzę, że nie tylko ja tak myślałem :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.