Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja po rozmowach w salonie zrezygnowałem z laserów. Jeżeli nie wprowadzono mnie w błąd to laserowe są tylko światła długie! A ile się na nich jeździ?

Zamiast tego wziąłem Nightvision, które zdaje się mieć większy sens.

  • Odpowiedzi 219
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dla mnie Q8 odpadło z racji wszechobecnych ekranów - miałem okazję jeździć nową A6, gdzie ekrany są takie same i niestety ślady palców wyglądają fatalnie. Na tyle fatalnie, że Audi w trybie pilnym zaczyna kombinować coś z foliami ochronnymi jak w telefonach.


Dodatkowo jak ktoś już wspomniał brak benzyny i cena 100k wyższa za podobny setup. Żeby nie było - jestem miłośnikiem Audi (i quattro) i mam już jedno w domu i byłem bardzo zawiedziony polityką cenową i kierunkiem w jakim poszli z designem środka :(. Samo Q8 bardzo mi się podoba jako bryła/ilość miejsca/materiały/wyciszenie.


 


Czy ktoś wie, co to jest dach SKYLOUNGE? Czym to się będzie różniło od normalnego dachu?


Pzdr

 

Będzie się różnił 15.000 diod - w tej opcji dach może się podświetlać

od 0:08 s.
Opublikowano
Ja po rozmowach w salonie zrezygnowałem z laserów. Jeżeli nie wprowadzono mnie w błąd to laserowe są tylko światła długie! A ile się na nich jeździ?

Zamiast tego wziąłem Nightvision, które zdaje się mieć większy sens.

 


Ale w sytuacji jak włączysz asystenta długich z wycinaniem wiązek to auto będzie używac długich i wtedy z nich skorzystasz - przynajmniej tak jest w innych modelach, że używa długich wtedy

Opublikowano
A czy ktoś może coś powiedzieć o Porsche Cayenne ponieważ to też pewna alternatywa dla X5. Najważniejsze ma silniki benzynowe nie to co w Audi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cayenne był niby lepszy od F15. Z G05 nikt nie ma porównania...

W poniedziałek dostanę na kilka godzin demo G05 to się podzielę wrażeniami!


PS.

Jeżeli chcesz benzynę to ja bym poczekał. Na razie jest tylko 40i ale zapewne wejdą też inne (w stanach już jest 50i).

Opublikowano

Byłem dziś, jeździłem. Jest mega!


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

PS.

Jeżeli chcesz benzynę to ja bym poczekał. Na razie jest tylko 40i ale zapewne wejdą też inne (w stanach już jest 50i).

 

Jesteś pewny ze 50i się pojawi? Z tego co wiem nie spełniają nowych norm w UE.

Opublikowano
Tak mam potwierdzoną informację że silnik 50i nie pojawi się w Europie będzie tylko na niektórych rynkach np. w Stanach. Więc zostaje tylko 40i lub diesle.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro jest M5 z silnikiem 4,4 to dlaczego ten silnik nie miałby trafić do X5?


PS.

Mój VIN można już zdekodować na mdecoder.com :cool2: :cool2:

Opublikowano

Dzieki :cool2: , mój już tez można. Szkoda, ze nie działa tracking ze strony BMW.


Co ciekawe dekoder pokazuje symbol silnika B58C czyli taki sam jaki jest w nowym BMW Z4 i Toyocie Supra :cool2: (w odroznieniu od silnikow N55 z X5 F15 sa w nim miedzy innymi kute tloki).

Opublikowano
Witaj, w X7 G07 będą trzy rzędy siedzeń w standardzie ale czy w X5 to nie wiem czy będą w każdym bądź razie takiej opcji w konfiguratorze X5 nie widziałem więc tylko pewnie będzie 5-osobowe, a X7 przejmie wersję 7-osobowa.
Opublikowano
A czy ktoś może coś powiedzieć o Porsche Cayenne ponieważ to też pewna alternatywa dla X5. Najważniejsze ma silniki benzynowe nie to co w Audi.

Jeśli masz odpowiednio więcej pieniędzy, to tylko Cayenne !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z jakiego powodu Cayenne lepsze? Moim zdaniem za wyjatkiem prestizu to Porsche jest samochodem słabszym (przestronnosc, ergonomia, gadzety) i mniej nowoczesnym od G05.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja po rozmowach w salonie zrezygnowałem z laserów. Jeżeli nie wprowadzono mnie w błąd to laserowe są tylko światła długie! A ile się na nich jeździ?

Zamiast tego wziąłem Nightvision, które zdaje się mieć większy sens.

 


Ale w sytuacji jak włączysz asystenta długich z wycinaniem wiązek to auto będzie używac długich i wtedy z nich skorzystasz - przynajmniej tak jest w innych modelach, że używa długich wtedy

 

Własnie w laserach chodzi o to ze mozesz miec te 500m zasiegu swiateł nawet jadac autostrada czy inna pozamiejska droga bez koniecznosci przełaczania miedzy swiatlami mijania a drogowymi.

Opublikowano
A czy ktoś może coś powiedzieć o Porsche Cayenne ponieważ to też pewna alternatywa dla X5. Najważniejsze ma silniki benzynowe nie to co w Audi.

Jeśli masz odpowiednio więcej pieniędzy, to tylko Cayenne !

 


Jak więcej, konfigurowałem obydwa Cayenne na Okręciu w Wa-wie z silnikiem 340KM w podstawie to 360 tys zł po doposażeniu wyszedł 480 tys brutto, X5 G05 w Bawarii na Czerniakowskiej z silnikiem 340KM w podstawie kosztuje 340 tys po doposażeniu 460 tys brutto z uwzględnieniem rabatu w BMW jest on nieco wyższy niż w Porsche po rabacie w obydwu markach różnica był na poziomie 45-50 tys brutto w aucie kosztującym prawie 500k to 10% do tego będzie w najmie z wysokim wykupem więc nie wiem czy to dużo więcej pieniędzy?

Czy odczuję tą różnicę na racie?

Cenowo wychodzi bardzo porównywalnie i Porsche jest marką bardziej prestiżową niż BMW to tak jakby porównywać VW ze Skodą, VW to Porsche a Skoda to BMW. Aczkolwiek tu się zgadzam z przedmówcą że G05 jest to prostu większe i nowocześniejsze.

Opublikowano

Standardowy Cayenne wychodzil mi drozej o prawie 80.000 przy takim samym wyposazeniu. Do tego bazowy silnik jest slabszy niz ten w X5 pod wzgledem parametrow i warto bylo by wziac Cayenna S, ktory bardzo winduje juz cene.


Oczywiscie prowadzenie, image marki to inna polka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poniewaz na samochodowym prestizu mi nie zalezy to w zasadzie nie rozwazalem nawet Cayenne od ktorego fajniejsze jest Audi Q8.

Cenowo natomiast ciekawy jest nowy Mercedes GLE. Co prawda diesel ma tylko 4 cylindry ale 245KM i kosztuje o 70k pln mniej od podobnie wyposazonego X5 30d.

Opublikowano
Wielokrotnie pisałem, Porsche nie kupuje się z powodów racjonalnych (ilość miejsca w środku, użyteczność itp.). Prowadzenie ,,prosiaka'' to świat ciągle niedostępny dla innych Premium...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgodziłbym sie z powyzszym gdyby nie to ze w suvie sportowe prowadzenie dla wiekszosci zaleta raczej nie jest. Tu liczy sie komfort, uzytecznosc, wszechstronnosc, przestrzen.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale mając suva ze sportowym prowadzeniem (np. Cayene GTS, X6M), mamy naprawdę w miarę kompletny samochód.Duży, pakowny itp, a przy okazji dostarczy emocji z jazdy. Chyba, że ktoś nie potrzebuje wyższego zawieszenia, to M5, Panamera.
Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.