Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy 1 ;)

Moja jedynka 116i 2.0 benzyna. Strzela błędami. Przebieg około 185tyś km. Analiza komputerem wykazała błędy:

2AF9 - Czujnik tlenku azotu, kontrola w trybie opóźnienia - nieciągły

29E0 -Regulacja składu mieszkanki - nieciągły

30DE - Czujnik tlenku azotu, czujnik lambda przed katalizatorem,korelacja - nieciągły

2AFD - Czujnik tlenku azotu, kontrola w trybie opóźnienia - nieciągły

2AF9 - Czujnik tlenku azotu, kontrola w trybie opóźnienia - nieciągły


Próba jaka została prze zemnie wykonana to było wypalanie siarki. Pomogło na 500 km wtedy działała funkcja nawet Start/Stop pozwala wykryć czy samochód pracuje w dobrych warunkach. Próba była drugi raz, niestety już to nie pomogło.


Na przeglądzie wykonana została test spalin. Wyszło w granicach normy.

Niestety problem pozostaje bez rozwiązania, z moich obserwacji wzrosło spalanie.


Mechanik zasugerował jeszcze raz wypalić, wykonać dwa razy wypalanie jedna za drugą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W jaki sposób zrobiłeś wypalanie? Przy pomocy programu diagnostycznego?

Gdy nox jest trupem to pojawia się błąd 30DA oraz towarzyszą mu 2AF9, 2C6C, 2C7F.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.