Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Jak zapatrujecie się na mod zawieszenia - chodzi mi o podmiankę stockowych na Eibach ProKit (Bilstein amortyzatory + Eibach sprezyny)?

Mam M Perfomance pakiet, bez M zawieszenia oraz hamulców (ale pracuje nad hamulcami :D) jednak duży przechył jest nawet na trybie sport na zakrętach.

A mam Xdrive również, podobno jest wyższe.


Układ hamulcowy - Brembo (Zaciski/tarcze nacinane/stalowy oplot/klocki) , M3 hamulce (zaciski/klocki/przewody/tarcze), czy może Fischer Hydraulik + klocki Ferodo i płyn RBF 300+ firmy Millers ?


Czy w razie odsprzedazy mocno spada wartość samochodu czy wręcz odwrotnie?


Pozdrawiam

Edytowane przez Aylard
Opublikowano
Pytanie jaki masz przebieg. Jezeli maly to mozesz pokusic sie o same sprezyny eibacha, a jak bedziesz sprzedawac auto to seryjne sprezyny dasz dodatkowo kupujacemu i tyle.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Modyfikacja w pełni odwracalna więc nie musi ani zwiększać ani zmniejszać wartości auta. Zwiększa za to przyjemność z jazdy :)
Opublikowano
Jeśli byś taki zestaw zostawił ja osobiście bym nie patrzał na taki samochód. Zawsze mi się wydaję że coś było kombinowane. Wiem że tak nie jest ale w większości przypadkach niestety tak.
Opublikowano

gwarancje tracisz na zawieszenie wtedy.

Ale nie mowienie o modach w aucie kupujacemu to tez porazka... kto z nas by chcial kupic auto i nie wiedziec ze cos jest wymienione ? wiadomo wymieniony filtr kabinowy to mozna darowac :D ale sprezyny to dosc wazna sprawa chyba.

Ja wlasnie do swojej 440i xdrive GC f36 zamawiam sprezyny, beda zamotnowane jakos 13 wrzesnia :) same sprezyny

  • Moderatorzy
Opublikowano
Chodziło mi o to że kolega stwierdził że nawet by nie "patrzał" na taki samochód. Z wyglądu różnica jest na tyle dyskretna że bez drugiego seryjnego auta obok ciężko uchwycić. Zabawne poglądy bo ktoś kto robi coś z zawieszeniem itp to zazwyczaj traktuje auto lepiej niż tylko środek do przemieszczania się z wymianami oleju w trybie longlife, ale cóż taki rynek mamy.
Opublikowano
Seria 440i xdrive vs eibach różnica jest ogromna w wysokości. Wg mnie do 440ix LCI cos skopali na etapie produkcji z przednimi sprężynami. Amortyzatory pracują cały czas bardzo wyciągnięte i na np. śpiących policjantach sie kończą co skutkuje bardzo głośnym stuknięciem. Po wymianie na eibachy problem znika bo amor sie niekonczy. Tylko ten model stoi tak wysoko z przodu.
Opublikowano

wiadomo ze jak ktos dba o auto to zrobi wiecej niz olej co 30k km. ale niestety w naszym spoleczenstwie zle sie to odbiera.... tez dosc sporo rzeczy robie z autem i bede sie smial w twarz ludziom marudzacym przy sprzedazy...


fakt ze 4 xdrive wysoko stoi.. za wysoko.. jak jakis suv... nie wiem co nimi kierowalo ze zrobili model 4 czyli coupe 3ki i tak strasznie podniesli to auto... jakby ktos w teren mial jechac... prawda jest taka ze osoby kupujace 4ki chca ten pazur sportowy, nie terenowy..

Opublikowano

Dzięki za tak liczne wypowiedzi :)

Cieszę, że jest dyskusja.


Po kolei zatem.

@turas123 przebieg mam około 140k, należy je wymienić z przyzwoitości chociażby. Jeśli będę sprzedawał poinformuje, zbieram całą papierkologię etc. - i tak będe to robił pewnie za najmniej 3 lata.


@Randall podzielam Twoje zdanie, ale chciałem się upewnić.


@Ayu_74 niestety nie mam pojęcia, jak będą wymieniali mi układ hamulcowe to oto poproszę.


@tomaszkotala czytałem w innym wątku Twoje pytania odnośnie modyfikacji bardziej inwazyjnej - mapy silnika czy wydechu. Nie jesteś w takim wypadku trochę hipokryta robiąc sam modyfikacje i wybrzydzasz jeśli są zrobione przy kupnie? :)


@tomaszkotala @dprz gwarancja mnie nie martwi, nie mam już. :) I tak, jest stanowczo za wysoko, nawet na trybie "Sport/Sport +", stąd moje pytanie. Strasznie przechyla na boki.


Zmodernizuje auto za pomocą tych amortyzatorów :)

Zmieniłem trochę temat.


Układ hamulcowy - Brembo (Zaciski/tarcze nacinane/stalowy oplot/klocki) , M3 hamulce (zaciski/klocki/przewody/tarcze), czy może Fischer Hydraulik + klocki Ferodo i płyn RBF 300+ firmy Millers ?

Opublikowano (edytowane)

@turas123 dokładnie, dlatego pytam czy te 3rd party są spoko czy tylko oem :)

I czy E95-20-031-01-22, Eibach B12 Sportline BMW NU nadaje się do xDrive :)

Czy może tylko sprężyny i oryginalne amortyzatory?

Edytowane przez Aylard
  • Moderatorzy
Opublikowano


@tomaszkotala @dprz gwarancja mnie nie martwi, nie mam już. :) I tak, jest stanowczo za wysoko, nawet na trybie "Sport/Sport +", stąd moje pytanie. Strasznie przechyla na boki.

 

Tryby jazdy nie wpływają na wysokość, to nie jest pneumatyczny zawias. Sprawdź czy masz EDC (zmienną siłę tłumienia amortyzatorów) bo wtedy przy zmianie będziesz musiał jeszcze zrobić kodowanie.

Opublikowano

Dzięki, to nie mam nic o zawieszeniu. :)


Natomiast chciałbym też zadbać o układ hamulcowy - co polecasz?

Brembo (Zaciski/tarcze nacinane/stalowy oplot/klocki) , M3 hamulce (zaciski/klocki/przewody/tarcze), czy może Fischer Hydraulik + klocki Ferodo i płyn RBF 300+ firmy Millers ?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja mam niebieskie M hamulce produkowane przez Brembo i do 28i wystarcza mi ich w zupełności. Innych nie testowałem ale myślę że różnicę odczujesz dopiero na torze.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja mam niebieskie M hamulce produkowane przez Brembo i do 28i wystarcza mi ich w zupełności. Innych nie testowałem ale myślę że różnicę odczujesz dopiero na torze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.