Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Na początku chciałbym się serdecznie przywitać ze wszystkimi użytkownikami forum. Jestem posiadaczem F10 N55 oraz E60 N52 - szczegóły w opisie.


Od niedawna trapi nie problem związany z Dynamic Drive w F10 a mianowicie wyciek oleju CHF11s ze zbiorniczka wyrównawczego a dokładnie spod nakrętki/korka i co najważniejsze przy włączonym ustawieniu zawieszenia na sport po przejechaniu około 300km pojawia się błąd DD - czerwona kontrolna z opisem wyciek oleju - stań ostrożnie itd. i system przełączał się na ustawienia normal. Po zatrzymaniu samochodu wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu wszytko wraca do normy - błąd znika i mogę dalej używać ustawień sport. Na początku podejrzałem zużyty o-ring i/lub wyrobioną powierzchnie styku korka ze zbiornikiem, wymieniłem więc korek na nowy zakupiony w ASO. Problem wycieku ustał (wcześniej na odpalonym silniku widać było "mgiełkę" płynu wydobywającego się spod korka). po wymianie korka nie cieszyłem się długo bo po około 500km powtórka z rozrywki. Dolewam około 100ml CHF11s i jadę dalej.

Dodatkowo, wymieniłem sam stabilizator bo się pocił i myślałem, że to jest przyczyną - poza tym wszystko inne jest suche i nie ma wycieków - przynajmniej widocznych.


Na jednym z zagranicznych forów BMW pojawia się taki sam problem lecz nie został rozwiązany - odpowietrzanie układu w tamtym przypadku nie pomogło


Czy ktoś z użytkowników słyszał o podobnym przypadku ? dodam, że nie ma błędów w pamięci.


Pozdrawiam,

Piot

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,


Problem związany z był z pompą DD, która łapała powietrze na powrocie. Wymieniłem pompę na regenerowaną z 24 mies okresem gwarancji. Jak narazie wszytko wróciło do normy - w zbiorniku wyrównawczym się uspokoiło i nie wywala płynu korkiem jak poprzednio. Z rozmów z mechanikiem, podobne objawy tzn. piana w zbiorniku może również dawać zanieczyszczony filtr, który jest integralną częścią zbiorniczka wyrównoważającego wtedy należy wymienić sam zbiornik. Przy okazji tej naprawy wymieniłem: pasek wielorowkowy, rolki napinacza oraz sam napinacz. koszt naprawy to około 3300PLN: części - 2800PLN


Pozdrawiam.

Piotr

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzis i u mnie wystapil ten problem. W trakcie jazdy komunikat awaria DD i wyciek plynu. Caly zbiornik obrzygany. U mnie jeszcze od jakiegos czasu jest zrzyt zawieszenia jak np zjade z kraweznika. Zapewne to wlasnie wina pompy ktora teraz juz chyba padla calkowicie. Przebieg 126 tys.

Jeszcze mam dziwny dźwięk podczas jazdy jak skrecam autem. Wyprostuje kola to ustaje. Krecac w miejscu tego nie ma. Tak jakby głośniej silnik pracowal w tym momencie

🙃🙃

  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie mam pytanie, jak pompa łapała powietrze tzn ze tylko była nieszczelność gdzieś na opaskach tak, może nie wymaga wymiany pompa ?

U mnie jest taki problem ze wszystko działa bład nie wyskakuje ale zbiorniczek sie poci i jak go otworze to po odpaleniu widać od razu jak zaczyna sie bomblowac, zbiorniczek wymieniłem i to samo byłem tez na opowietrzeniu u fachowca i chwile było ok i znow to samo pytanie jest takie ze gdzie moze łapac powietrze jak nigdzie nie ma wycieku poza tym spod korka zbiorniczka, gdyby łapało powietrze to w tym miejscu takze byłby wyciek prawda ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.