Skocz do zawartości

Pomiar bicia piast BMW E46 330D M57 2001R


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zamierzam założyć komplet oryginalnych tarcz z klockami na przód, proszę o pomoc przy pomiarze bicia piast i nowej tarczy czy mogę to zakładać na taką piast
Bicie nowej orli tarczy
. Dziękuję pozdro
Opublikowano
Wymieć Kolego jeszcze elementy gumowe przednich zacisków (jak nie były jeszcze wymieniane) + tłoczki jak są skorodowane i powinieneś mieć spokojną głowę.
Opublikowano
Kolego sprawdź sobie tylne tarcze, jak hamują. W 330 ma to spore znaczenie dla trwałości przednich, które przy słabym tyle przeciazaja się. Przerobiłem kilka kompletow tarcz w tym dwa razy OEM BMW, zanim w porządnym zakladzie specjalizującym się w hamulcach ustalili problem krzywieniem tarcz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo słuszna uwaga a wiele osób zapomina o tyle. Jeżeli chodzi o zestaw naprawczy to autofren.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Z autofrem itd. to prywatnie mimo wszystko bym polemizował ...... dobre mają same tłoczki bo BMW nie przewiduje ich jako część zamienna.

Co gumowe jest dostępne to preferuję ATE, albo OEM.

Różnica w jakości jest widoczna, ale trochę $ trzeba dopłacić.

Opublikowano

Dorzucę swoje 3 grosze.Zestaw naprawczy polecam Frenkit.Na bmw sport bodajże ktos opisywał,że uszczelniacz główny z zestawu Autofren puchnie po kilku mc co niemożliwa swobodne poruszanie się tłoczka.Poza tym osłona przeciwpyłowa autofren jest ok,tłoczek+gumki w których chodzą prowadniczki tez.


Co do filmików bicie tarczy jak i piasty jest ok.Ja zakładałem nowe piasty FAG to bicie na obu było 0.01 i nie drgnęło więcej.

Opublikowano
Z autofrem itd. to prywatnie mimo wszystko bym polemizował ...... dobre mają same tłoczki bo BMW nie przewiduje ich jako część zamienna.

Co gumowe jest dostępne to preferuję ATE, albo OEM.

Różnica w jakości jest widoczna, ale trochę $ trzeba dopłacić.

 


Dokładnie uważam tak samo, gumy z ATE i tłoczek z autofrena. Giętkie przewody hamulcowe z ATE i metalowe BMW OE.

Opublikowano
A co miedziane są nie dobre? bo zmieniłem na miedź bo stare przewody chamulcowe były skorodowane. Gumki zamówiłem orli 100zl na jeden Zacisk. Giętkie już założyłem z textara myślę że ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.