Skocz do zawartości

e46 drgania, bicie tarcz podczas hamowania


Rado_

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki wszyskim za pomoc, zamowilem jednak te lemfordery w intercarsie byly, za komplet 128zl :) na allegro najtansze 260zl :/ tyle ze w intercarsie biore wszystko na wuja a on ma tam znizke tylko zeby az taka? Dziwne to troche ale pytalem sie goscia dokladnie 3 razy o ich firme i o to ze chce komplet, nie sam wklad ani same aluminium ;) Jutro bede wiedzial co przyszlo. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 321
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

MasterBukos sprawdz czy napewno masz hamulce ok bo ja dzis byłem na stacji diagnostycznej u znajomego i zawieszenie lux... hamulce też super hamują ale widacznie tarcza zwichrowana i dlateg są drgania podczas hamowania :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie co może byc powodem drżenia kierownicy nie cały czas ale od czasu do czasu bije np jak wyhamuje i od nowa rozpędze już bicia nie ma koła wyważone dobrze sa jeździłem na innym zestawie kół i też biło nie cały czas Bicie pojawia się tak od 80km/h im szybciej tym większe luzy na drążku i sworzniu sprawdzałem i nie ma. Czy to bicie może się pojawiac od nieodskakującego tłoczka czy może coś innego jeszcze w grę wchodzi Dziękuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Niesprawne zaciski hamulcowe lub zużyte tuleje wahacza przedniego.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem czy pomogę ale opisze swój przypadek.

Miałem drgania tak przy 30-50 oraz 100-120km/h. Wszystkie gumy OK, wyważenie u kilku speców i nadal to samo.

Zakładałem, że mam walnięte oponki, więc wymieniałem np na zimówki i to samo.

Nie wiem dlaczego maszyny u wulkanizatora tego nie wykazywały, ale okazało się, że jednak opony do bani.

Wymieniłem na lepsze (wyższa półka) i problem zniknął.

U mnie charakterystyczną cechą było małe drganie przy delikatnym skręcie.

Wyczuwalne bicie na kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli bije podczas jazdy i bez hamowania proponuje sprawdzic końcówki drążków kierowniczych,

 

jezeli podczas hamowania układ hamulcowy odpowietrzyc i sprawdzic tarcze klocki,

 

jezeli cały czas to sprawdzic opony,felgi ( nie tylko wywazyc) uzywane opony czesto biją a są niby dobrze wywazane przed załozeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Witam, ja mam podobny problem jak koledzy z tymi drganiami na kierownicy. Jak przemieszczam się w korku, czyli hamulec prawie cały czas w użyciu to na początku nie piszczy, później zaczyna piszczeć. Wydaje się jakby była krzywa tarcza ponieważ popiskują jak nawet nie używam hamulca). Tarcza i klocki są nowe firmy Textar.Co do drgań na kierownicy to jest właśnie nie regularnie tzn. jak hamuje to bije, czasem jak jadę 70 - 120 km/h to raz są drgania a raz nie ma. Magiel wymieniony, tarcze, klocki, sprawdzone zawieszenie - brak luzów. Czy te drgania na kierownicy i pisk klocków mogą być wywołane tymi zatartymi tłoczkami? Edytowane przez jacek1g
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie grzeje się mocniej któraś felga.

Do wczoraj miałem to samo, aż w końcu jadąc z górki musiałem dawać gazu bo auto stawało a po zatrzymaniu tarcza aż czerwona była.

Winny był tłoczek w prawym przednim kole, który się zapiekł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem w tym że nie grzeje się ;/

 

Sprawdź czy nie grzeje się mocniej któraś felga.

Do wczoraj miałem to samo, aż w końcu jadąc z górki musiałem dawać gazu bo auto stawało a po zatrzymaniu tarcza aż czerwona była.

Winny był tłoczek w prawym przednim kole, który się zapiekł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

A przed montażem nie trzęsło podczas hamowania?

Jeśli trzęsło to możliwe że masz krzywą piastę jeśli nie to możliwe że słabo wyczyściłeś przylgnię tarczy do piasty lub poprostu nowa jest krzywa !

 

Lub może tylne tarcze są krzywe!!

www.Car-los.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były wszystkie tarcze i klocki wymieniane , nie przedtem nic nie szarpało kierownicą , poza tym cos czuje ze hamowanie jest nierównomierne , a dokładnie przy jednakowym wcisnietym pedale hamulca są jakies dziwne skoki jakby raz mocniej a raz slabiej hamowalo :(

E46 2000 r

1.8i

Steptronic

Full Opcja


ślicznotka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.