Skocz do zawartości

e46 drgania, bicie tarcz podczas hamowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzieki wszyskim za pomoc, zamowilem jednak te lemfordery w intercarsie byly, za komplet 128zl :) na allegro najtansze 260zl :/ tyle ze w intercarsie biore wszystko na wuja a on ma tam znizke tylko zeby az taka? Dziwne to troche ale pytalem sie goscia dokladnie 3 razy o ich firme i o to ze chce komplet, nie sam wklad ani same aluminium ;) Jutro bede wiedzial co przyszlo. Pozdro
  • Odpowiedzi 321
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
MasterBukos sprawdz czy napewno masz hamulce ok bo ja dzis byłem na stacji diagnostycznej u znajomego i zawieszenie lux... hamulce też super hamują ale widacznie tarcza zwichrowana i dlateg są drgania podczas hamowania :cool2:
Opublikowano
Hmm no mozliwe ale mam ewidentne luzy na tych kolach wiec gumy napewno na pierwszy ogien, jutro znajomy mi wymieni zobaczymy czy sie poprawi :roll:
Opublikowano
Witam Panowie co może byc powodem drżenia kierownicy nie cały czas ale od czasu do czasu bije np jak wyhamuje i od nowa rozpędze już bicia nie ma koła wyważone dobrze sa jeździłem na innym zestawie kół i też biło nie cały czas Bicie pojawia się tak od 80km/h im szybciej tym większe luzy na drążku i sworzniu sprawdzałem i nie ma. Czy to bicie może się pojawiac od nieodskakującego tłoczka czy może coś innego jeszcze w grę wchodzi Dziękuje
Opublikowano
Jeżeli bicie jest odczuwalne tylko w momencie hamowania to wymień tarcze hamulcowe i powinno być ok.
Opublikowano
przy hamowaniu nie bije moge jechac z 50 km i nagle zacznie bic przez jakąś chwile przy dalszej jeździe ustanie
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Niesprawne zaciski hamulcowe lub zużyte tuleje wahacza przedniego.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Witam

Nie wiem czy pomogę ale opisze swój przypadek.

Miałem drgania tak przy 30-50 oraz 100-120km/h. Wszystkie gumy OK, wyważenie u kilku speców i nadal to samo.

Zakładałem, że mam walnięte oponki, więc wymieniałem np na zimówki i to samo.

Nie wiem dlaczego maszyny u wulkanizatora tego nie wykazywały, ale okazało się, że jednak opony do bani.

Wymieniłem na lepsze (wyższa półka) i problem zniknął.

U mnie charakterystyczną cechą było małe drganie przy delikatnym skręcie.

Wyczuwalne bicie na kierownicy.

Opublikowano
latem jeżdząc na aluskach tak mi nie robiło teraz założyłem na przód zamiast tych zimowych bo myślałem że kiepsko wyważone i to samo jak na stalówkach się dzieje byc może do tych zacisków bede musiał się zabrac
Opublikowano

jezeli bije podczas jazdy i bez hamowania proponuje sprawdzic końcówki drążków kierowniczych,

 

jezeli podczas hamowania układ hamulcowy odpowietrzyc i sprawdzic tarcze klocki,

 

jezeli cały czas to sprawdzic opony,felgi ( nie tylko wywazyc) uzywane opony czesto biją a są niby dobrze wywazane przed załozeniem

Opublikowano
Panowie przyczyna zlokalizowana zatarty tłoczek nie odbijał i rozgrzewał tarcze na szczęście jej nie skrzywił po przeczyszczeniu tłoczka bicie ustało Pozdrawiam
Opublikowano
Z ciekawości zapytam jak się odpowietrza układ hamulcowy z ABS? Tak jak bez? Tj. na wyłączonym silniku zaczynamy od koła najdalej oddalonego od serwa/pompy czy coś się zmieniło?
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)
Witam, ja mam podobny problem jak koledzy z tymi drganiami na kierownicy. Jak przemieszczam się w korku, czyli hamulec prawie cały czas w użyciu to na początku nie piszczy, później zaczyna piszczeć. Wydaje się jakby była krzywa tarcza ponieważ popiskują jak nawet nie używam hamulca). Tarcza i klocki są nowe firmy Textar.Co do drgań na kierownicy to jest właśnie nie regularnie tzn. jak hamuje to bije, czasem jak jadę 70 - 120 km/h to raz są drgania a raz nie ma. Magiel wymieniony, tarcze, klocki, sprawdzone zawieszenie - brak luzów. Czy te drgania na kierownicy i pisk klocków mogą być wywołane tymi zatartymi tłoczkami? Edytowane przez jacek1g
Opublikowano

Właśnie problem w tym że nie grzeje się ;/

 

Sprawdź czy nie grzeje się mocniej któraś felga.

Do wczoraj miałem to samo, aż w końcu jadąc z górki musiałem dawać gazu bo auto stawało a po zatrzymaniu tarcza aż czerwona była.

Winny był tłoczek w prawym przednim kole, który się zapiekł.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam wczoraj założyłem nowe tarcze i klocki i od razu podczas hamowania trzęsie kierownicą :( gdzie szukac poroblemu zanimtarcze pojada do reklamacji ?

E46 2000 r

1.8i

Steptronic

Full Opcja


ślicznotka :)

Opublikowano

A przed montażem nie trzęsło podczas hamowania?

Jeśli trzęsło to możliwe że masz krzywą piastę jeśli nie to możliwe że słabo wyczyściłeś przylgnię tarczy do piasty lub poprostu nowa jest krzywa !

 

Lub może tylne tarcze są krzywe!!

www.Car-los.pl
Opublikowano
Były wszystkie tarcze i klocki wymieniane , nie przedtem nic nie szarpało kierownicą , poza tym cos czuje ze hamowanie jest nierównomierne , a dokładnie przy jednakowym wcisnietym pedale hamulca są jakies dziwne skoki jakby raz mocniej a raz slabiej hamowalo :(

E46 2000 r

1.8i

Steptronic

Full Opcja


ślicznotka :)

Opublikowano
A jakie tarcze i klocki zamontowales???
Będziesz Mógł Więcej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.