Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam drodzy forumowicze.

Mam problem z klema IBS. Ostatnio wkurzony wieloma porażkami mojego mechanika sam zacząłem się bawić serwisem swojej BMW, udało mi się podmienić szczotki w czujniku kąta skrętu oraz zaadaptować, mimo zaskoczenia udało mi się. Przy okazji kupiłem używaną klemę IBS, którą zarzekał się sprzedawca, że jest sprawna. Poprzedni właściciel wyciął kostkę do podpięcia IBS przy instalacji, gdzie na ten moment wystają dwa kabelki ( czerwony oraz szary). Podmieniłem klemę, podłączyłem jak poprzednią, czyli szary z szarym oraz czerwony z szaro-niebieskim. Po tym zabiegu ładowanie jeszcze niższe na poziomie 13,8-13,9V, przy mojej starej miałem 14,1-14,3V. Po nowej adaptacji akumulatora błąd dalej występował.

Po wymianie dalej występuje błąd braku komunikacji z IBS oraz niższe ładowanie.

Macie jakieś pomysły jak z tym powalczyć? Może instalacja niesprawna, więc jak to sprawdzić może miernikiem??

Może mimo wszystko trzeba połączyć to kostką??

Klient to bmw e60 530d pre lci

Możecie mi coś doradzić??

Opublikowano
Czujnik IBS musi miec +12V z klemy plusowej, mase (naturalnie z minusa) i sygnaly z niebieskiej kostki. Polacz to tak jak trzeba, usun blad i wszystko wroci do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.