Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tydzień temu sprowadziłem klientowi X5 40xdrive 2015 Mpakiet bardzo tłusto wyposażona, przebieg 67tys km, cena 250tys zł. Kiedys jak sie przesiadało z poloneza do łady to już czuć było moc a dziś 200KM już ludziom nie wystarcza :mrgreen:
  • Moderatorzy
Opublikowano
Niebawem nadejdzie czas gdy 2.0 w czterech cylindrach to będzie rarytas :mrgreen:
Opublikowano

Dokładnie :wink:

I fajnie będzie jak wszystkie 4 cylindry będą mogły pracować na raz. :D

Opublikowano

ja tam nie wiem, nie jestem przekonany, nie wiadomo w jakim to kiedyś pójdzie kierunku, mazda potrafi robić silniki 2.0 i 2.5 które spełniają normę euro 6 bez downsizingu


wybór będzie zawsze, dla eco-opętanych będzie 3 a nawet 2 cylincer albo 4 i 2 wyłączające się, żeby myśleli że są trendy, dla normalnych myślę że będzie opcja mimo wszystko zawsze

Opublikowano

kupiony w Polsce, bezwypadkowy i oczywiście naważniejszy czynnik, budżet :wink:

 

A dlaczego musi być kupiony w PL ?

Logika i wszystko inne wskazuje na to, żeby z PL nie brać BMW w używce.

Opublikowano

Tak sobie założyłem, ale....

Chidzi o to, że jak teraz sprzedawałem Touarega sprowadzonego to gdyby to było auto z Polskiego salonu to sprzedałbym go o jakieś 20% więcej i auto by poszło w ciągu kilku dni.

Najpierw Bmw chciało go wziąć w rozliczeniu ale jak zobaczyli, że sprowadzony temat całkowicie odpuscili. Potem zadzwonili z VW, że mają klienta ma moje auto i powtórka z rozrywki.

Opublikowano

Porównanie nierewelacyjnego modelu VW z wyjątkowo nieudanym silnikiem a popularne bez dwóch zdań x5 ze słabym silnikiem tylko przez pryzmat pochodzenia jest słabe.

Na w/w będzie musiał się znaleźć klient pokroju założyciela tematu, rozpoczynający przygodę z bmw albo mający kiedyś z bmw jakiś incydent.

W przyszłości i w trakcie wyprzedzania sugeruję pamiętać, że dokonano świadomego wyboru.

Opublikowano

Uważasz, że silnik 4.2 Tdi to nieudana konstrukcja :?: :shock:

X5 z tym silnikiem 2.0 to najczęściej wybierana opcja jako nowe auto.

Nie mam problemów z wyprzedzeniem nawet jak jadę słabszym autem :wink: jeżdżę różnymi autami i jest OK.

Napisałem już, że wolałbym 3.0 ale nie za wszelką cenę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4.2 tdi to akurat dobry diesel, choć może nie aż tak jak 6-cylindrowe diesle BMW... Złe opinie o nim to w większości przeklejane opinie dziennikarzy Auto Świata itp. którzy to auto z tym silnikiem widzieli tylko w katalogu...
3A0jS9b.png
Opublikowano

Ubzdurało mi się, że to był 5.0 v10 - nie wiem dlaczego, sorry.

Najczęściej wybierane w PL a to różnica, równie często jak biedne bądź gorzej wyposażone wersje 5er, x3/x5 itp a szkoda.

Arosą 1.0 też się da wyprzedzać, ale wiadomo o co chodzi.

W każdym razie wyprzedzanie tym na trasie od 140 km/h w górę nie będzie bardzo komfortowe, choćby z 3 osobami na pokładzie, ale to tylko moje zdanie.

Opublikowano

Spoko, nie będę się licytował.

Często widzi się to, co się chce zobaczyć.

Niemniej powodzenia.

Opublikowano
Ubzdurało mi się, że to był 5.0 v10 - nie wiem dlaczego, sorry.

Najczęściej wybierane w PL a to różnica, równie często jak biedne bądź gorzej wyposażone wersje 5er, x3/x5 itp a szkoda.

Arosą 1.0 też się da wyprzedzać, ale wiadomo o co chodzi.

W każdym razie wyprzedzanie tym na trasie od 140 km/h w górę nie będzie bardzo komfortowe, choćby z 3 osobami na pokładzie, ale to tylko moje zdanie.

 


to nie wyprzedzisz i będzie dla wszystkich bezpiecznie :)

Opublikowano
Też do tego tak podchodzę. W tej chwili jestem w Chorwacji z F25 2.0D i bardzo fajnie się się jechało pomimo sporego bagażu. Nie miałem jakiegoś dyskomfortu z powodu braku mocy. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się, że dyskusja zeszła na tor który do niczego konkretnego nie doprowadzi.


Bo wiadome jest, że:

Primo - Tuareg 4.2TDi - nie ma złego silnika. Ale jest BARDZO NIEHARMONIJNE (i bardzo takie jakieś toporne) - na rynku jest to ogólnie wiadome - stąd kłopoty z łatwą odsprzedażą. Lipa i tyle.

Secundo - F15 25d z 4-cyj. 2.0d jest dużo fajniejsze od Tuarega 4.2TDI.

Tertio - F15 30d z 6-cyl. 3.0d jest dużo fajniejsze od F15 25d.


Więc na Boga - nie udawadniajmy sobie oczywistych oczywistości, bo jeśli założyciel wątku chce zaoszczędzić i zadecydował, że F15 25d jest dla Niego (załóżmy) dobre - to jego pomysł na życie - niech sobie kupi F15 25d i już.


Punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia.

Stąd na świecie są tacy co mówią, że Lanos w gazie czy Nexia w grzanej szybie to fajne auta...


A to, że jest szansa - że potem będzie pisał, że ZNOWU ma kłopoty z odsprzedażą WYBRAŃCA - o tym nikt nie myśli przy zakupie.

Wiadome jest jedno - nasz rynek na ten czas pozwala na łatwą odsprzedaż aut w udanej wersji, właściwie skonfigurowanych, z pełną historią, w przezroczystym stanie, od normalnego sprzedającego, w realnej cenie.

Warunek jest jeden - te elementy muszą występować RÓWNOCZEŚNIE. Niestety większość ofert U NAS ma jakieś "ALE".

Tyle w temacie...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.