Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba pierwsza rejestracja grudzień 2015, ponieważ produkcja jak widać miała miejsce wcześniej. Może i pierdoła, ale w aucie za 200k ma to znaczenie. Zdjęcia szkoda gadać, jakby to było e36 za 3k :duh: nie dość, że auto brudne to jeszcze prawie po ciemku.


VIN WBALS010X00K98981

Type Code LS01

E Series F15 ()

Series X

Type GEFZG

Model X5 XDRIVE25D (EUR)

Steering LL

Doors 5

Engine B47T

Displacement 2.00

Power 170

Drive ALLR

Transmission AUT

Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)

Upholstery ALCANTRA-/LEDERKOMBIN./ANTHRAZIT (GMAT)

Prod. Date 2015-08-28

Vehicle options

P337A M Sports package

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S230A Extra package, EU-specific

S258A Tire with run-flat functionality

S2PAA Wheel bolt retainer

S2PVA BMW LA wheel, M Double Spoke 467

S2TBA Sport automatic transmission

S2VBA Tire pressure display

S2VFA Adaptive M suspension

S302A Alarm system

S320A Deleted, model lettering

S3AGA Reversing camera

S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish

S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium

S413A Trunk room net

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S481A Sports seat

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driver/passenger

S4B9A Interior strips, alu, satin-polished

S4UYA Ski and snowboard case

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S563A Light package

S575A Supplementary 12V sockets

S5A1A LED Fog lights

S5ASA Driving Assistant

S5DAA Passenger airbag deactivation

S609A Navigation system Professional

S610A Head-up display

S676A HiFi speaker system

S698A Area-Code 2 for DVD

S6ACA Intelligent emergency SOS call

S6AEA Teleservices

S710A M leather steering wheel

S715A M Aerodynamics package

S775A Headlining anthracite

S7NHA BMW Service Inclusive

S877A Delete cross-pattern operation

S8A1A Language version Polish

S8ATA On-board vehicle literature Polish

S8KAA Dummy-SALAPA

S8TFA Active pedestrian protection

S8THA Road sign detection

S8V1A Label

S925A Dummy-SALAPA

S9AAA Outer skin protection

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Uwielbiam teksty o tym ,iż to model na rok do przodu haha

Mogę podjechać i to zobaczyc jak chcesz autorze...jestem tam prawie codziennie gdzie właściciel

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Jestem wstępnie umówiony na oględziny, auto jest w lizingu i to mi troszkę komplikuje zakup.

Ale ważne , że ma jeszcze gwarancje, ponoć auto w stanie salonowym, żadnych śladów użytkowania.

Zaproponował opcję, że jeśli się zdecyduje na zakup to auto odkupi salon w Łodzi, zrobi przegląd i ja odkupię od salonu.

Jeśli masz czas i chęc to proszę obejrzyj ten samochód, zawsze spojrzenie kogoś chłodnym okiem może dostrzeć rzeczy których napalony kupiec nie zobaczy. :wink:

Ja jestem umówiony na 02.09 wcześniej nie mogę, jestem poza krajem.

Opublikowano
Mam tylko sugestię.....rozumiem, że zdajesz sobie sprawę że ten silnik to tak średnio daje radę w tym aucie.....jeździłem taką wersją trochę i dla mnie osobiście porażka.
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Moderatorzy
Opublikowano
Sprawdzałeś gwarancję? Ja widzę tylko podstawowy pakiet serwisowy ale może coś dokupił.
Opublikowano

Mówił, że dokupił dodatkowe 2 lata za około 9 tyś/zł.

To jest do sprawdzenia bo będę kupował od ASO.

Opublikowano
Mam tylko sugestię.....rozumiem, że zdajesz sobie sprawę że ten silnik to tak średnio daje radę w tym aucie.....jeździłem taką wersją trochę i dla mnie osobiście porażka.

 

Nie jezdziłem z tym silnikiem, ale ponoć nie jest źle według użytkowników z tego forum :wink:

Jeśli nie jeżdzi gorzej od żony F25 2.0 D to będzie dobrze, ważne żeby było ciszej niż w F25 :?:

Opublikowano
Nie jest źle, do spokojnej, oszczędnej (rekord spalania to 6,5 przy średniej 100 km/h, średnia w mieszanym 8-9 l), a czasami i w miarę dynamicznej jazdy wystarcza. Dodam, że na co dzień przemieszczam się bmw 120 d 218 km (ten sam silnik), więc jakieś porównanie jest.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Nie jest źle, do spokojnej, oszczędnej (rekord spalania to 6,5 przy średniej 100 km/h, średnia w mieszanym 8-9 l), a czasami i w miarę dynamicznej jazdy wystarcza. Dodam, że na co dzień przemieszczam się bmw 120 d 218 km (ten sam silnik), więc jakieś porównanie jest.

 

Niestety żeby tu wnieść coś konkretnego do porównania BMW 2.0d vs 3.0d to trzeba pojeździć i dwu, i trzylitrówką.

A już w SAV-ach (czyli SUV-ach BMW) to już tym bardziej.

Ci co pośmigali i czerpią prawdziwą radość z eksploatacji dobrego auta potwierdzą...


Mi ciśnie się na usta jedno określenie - PRZEPAŚĆ.


BTW.

Mówię to jako teraźniejszy (jednocześnie) posiadacz MIĘDZY INNYMI trójeczki 330xd, jedyneczki 2.0d 182KM i nowego Avensisa z silnikiem BMW 2.0 d-4d 184KM oraz przymierzającym się niedawno do nowej piąteczki 525d.

Niestety nie da rady, przecież nie po to kupuje się auto, żeby zaimponować tylko sąsiadom.

I odpuściłem 525d.

Muszę zwiększyć budżet -3.0d swoje kosztuje, ale różnica jest delikatnie mówiąc BARDZO ODCZUWALNA.

PS.

W dobie europejskiego (unijnego) ekoterroryzmu i sporej różnicy w akcyzie w PL - to tym mniej mamy na rynku 3.0d, i tym mniej ludzi jest w stanie je porównać te silniki, bo ich po prostu nie kupują biorąc pod uwagę nade wszystko kwestie finansowe... :|

A jak nie ma nowych, to i w używanych potem to wygląda jak wygląda. :|

Smutne to, ale prawdziwe. :|

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
jeździłem e70 3.0 d i nie ma wielkiej różnicy z f15 25d. Zaczyna się powyżej 140 km/h. Oczywiście między 3.0 d (381 km) to przepaść :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeździłem e70 3.0 d i nie ma wielkiej różnicy z f15 25d. Zaczyna się powyżej 140 km/h. Oczywiście między 3.0 d (381 km) to przepaść :lol:

 

Uważam, że należy porównać i porównuję RACZEJ auta na podobnym poziomie wieku, rozwiązań, rocznika, czyli w moim przypadku BMW 5-er G31 525d (najmocniejszy diesel 4-cyl. około 230KM 500Nm) vs 530xd (słaby diesel 6-cyl. około 270KM 600Nm).

Śmiem twierdzić, że podobnie lub jeszcze gorzej jest w porównaniu F15 25d (2.0d) vs F15 30d (3.0d).

O mocniejszych wersjach 3.0d, trwałości, remapach itp., itd. tym bardziej nie mówię...

PS.

Wczoraj jechałem X6 M - moim zdaniem to najszybsza ciężarówka świata. :oops:

Odczucia szokujące... :shock:

Nawet zmianę oleju BMW określiło i licznik liczy co 12.ooo km, a w M5 ten sam (podobny silnik) liczy co 25.ooo km...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mój dobry kolega może Ci sprzedać swoje X5 2016r 25xdrive ma przejechane 36tys km, kupił nową u Smorawińskiego, biała w pakiecie M z bardzo mocnym wyposażeniem min soft close, H/K, headUp, panorama, led, navi pro , fotele komfort, chce ją sprzedać właśnie ze względu na to że auto nie ma "jadu" wiedział że tak bedzie ale żona Go przekonała że wystarczy, dziś oboje wiedzą że nie wystarczyło. Auto praktycznie nowe i wyglądające nieporównywalnie lepiej od tego placka ktorego chcesz kupić za 200tys zł :doh:
Opublikowano

Muszę się przekonać sam, autem nie mam zamiaru się scigać, auto ma służyc do jazdy dookoła komina. Przesiadam się z Touarega 4.2 tdi, Touareg się marnował a koszty utrzymania małe nie były.

Proszę o jakieś konkrety z tym białym F15 ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.. auto ma służyc do jazdy dookoła komina...

Ja tam inaczej patrzę na życie - wokół komina używam pojazdów łatwiejszych w parkowaniu i tańszych w ewentualnych obcierkach.

 

...Muszę się przekonać sam, autem nie mam zamiaru się scigać...

Wiemy, wiemy, ale nie żartuj, SUV-em NIE DA się tak naprawdę "ścigać" - fizyki nie da się oszukać...

No może od świateł do świateł, pod warunkiem, że hamulce są jeszcze nie zmęczone temperaturą...

Nawet na prostej mają prawie zawsze nisko ustawione limitery prędkości, a na technicznie trudnych łukach eliminują się same...

Chyba że myślałeś o "walce" z przedstawicielami handlowymi - mam nadzieję, że nie...


Co do BMW - łatwiej będzie jak już się do SAV-a BMW przesiądziesz - wtedy zrozumiesz...

Tylko, że uczenie się na własnych błędach kosztuje najwięcej.

A że SAV BMW jeździ jak jeździ to jednak Ci co je już w 2.0d mają - myślą - marzą - zastanawiają się - nad 30d.

Pozostaje kwestia finansowa - różnica 2.0d vs 3.0d jest spora (w PL tym bardziej - akcyza), jednak Ci co kupują auto, żeby poczuć duszę, przechodzą nad tym do porządku dziennego.

Prawda jest taka - tam gdzie 2.0d wyciska ostatnie soki, tam 3.0d nawet jeszcze się nie zaczyna...

W SUV-ach / SAV-ach w szczególności...

A 25d vs 30d to nie tylko silnik...

Ale to Twoje życie, Twoje zabawki, Twój wybór.

Ty tu rządzisz.


BTW.

Przesiadam się z Touarega 4.2 tdi, Touareg się marnował a koszty utrzymania małe nie były.

Bez obrazy - Tuareg 3.0TDi to jeszcze jakoś... jakoś..., ale akurat Tuareg 4.2TDI może w pewnych sprawach konkurować tylko z... z Touaregiem 5.0TDI i podobną "lochą" ze znaczkiem "oooo" czyli Q7... :oops:

Strasznie nieharmonijne auta. Strasznieeeeee.

Takie właśnie niewykorzystane. Niestety...


PS.

Proszę o jakieś konkrety z tym białym F15 ?

320SI to konkretny człowiek. Warto zapytać.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Wokół komina tzn. Jazda z domu do pracy z parkowaniwm nie mam problemu i ewentualne obcierki mi nie grożą. Do jazdy po zakupy i na miasto mam inne pojazdy :wink:

Wolałbym 3.0 ale niestety nie ma takich ofert na rynku, które by spełniały moje wymagania. :(

Dla tego musi byc 2.0 :|

Ponoć, nie jeździ to gorzej od X3 2.0 więc nie powinienem się rozczarować. :)

Opublikowano
Nigdy bym nie kupił X5 z motorem 2.0d, ten motor nawet w tej wersji jest za słaby do ciężkiej X5, często jeżdżę X3 z 2.0d 177ps automat i jest spora różnica na niekorzyść X3 względem mojej X1 xdrive 178ps, z x5 automat + waga będzie podobnie, słoń w składzie porcelany, dizel wysilony do granic
  • Moderatorzy
Opublikowano
F15 230KM to słoń :) Ta F15 ma 7.7s do 100/h, a E84 177KM 8,1s.... więc nie wiem o czym mówisz :mrgreen:
Opublikowano
Pewnie masz rację, stosunek mocy do masy lekko na korzyść X5 dlatego te kilka części sekundy ale myślisz że zawsze to co na papierku zawsze oddaje rzeczywiste odczucia? Nie mniej wolałbym 3.0d niż tego 2.0 obwieszonego turbinami jak choinka bombkami
  • Moderatorzy
Opublikowano
Każdy by wolał, gdyby nie akcyza ;)
  • Moderatorzy
Opublikowano

Źle spojrzałem E84 2.0d xdrive ma 8,6 do 100km/h, dla porównani E83 2.0d xdrive ma 8,9s do 100km/h

Widzisz sporą różnice w przyspieszeniu między swoją E84 i E83, a to tylko 0.3s. a twoja przyspiesza 0.9s gorzej niż F15.... :)

Opublikowano
Moja X1 e84 w manualu po programie z 143 na 178/414Nm jedzie znacznie lepiej niż e83 2.0d 177ps na automacie, którą mam przyjemność czasami jeździć, automat mocno zamula i nie patrzę tu na dane katalogowe, tylko faktyczne odczucia z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każdy by wolał, gdyby nie akcyza ;)

BMW ma świetnego 3.0d więc ja tam płaczę i płacę...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Moderatorzy
Opublikowano

A ja nie płaczę, kupuję raz 3.0d na innym razem 2.0d :)

Tak swoja drogą poniż 8s do setki to dużo lepiej niż 90% aut na naszych drogach, a F15 to krowa ;)

Opublikowano

Też wolałbym 3.0 a najlepiej M40D obowiązkowo hud up, webasto, komforty i etc. :lol:

Ale kupuje używkę i jestem zdany na to co zamówił 1 własciciel, mam pewne wymagania, typu przebieg,

kupiony w Polsce, bezwypadkowy i oczywiście naważniejszy czynnik, budżet :wink:

Niestety w tym wszystkim nie ma miejsca na 3.0D a tym bardziej na 4.0D :(

Kompromis typu starsze auto z większym przebiegiem ale z mocniejszym silnikiem nie przejdzie.

Dla tego interesuje mnie tylko 2.0 :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.