Skocz do zawartości

E46 N42 (1.8KAT) - czasami nie pali - serwis nie pomógł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem tu nowy i jeżeli robię coś nie tak to z góry przepraszam

Moje autko to E46 z silnikiem N42 (1.8KAT - w dowodzie) z 2001 roku.

Mam następujący problem i żaden warsztat nie może mi go rozwiązać, natomiast:

Auto jeździ, pali bez żadnego SI, ale raz na jakiś czas odpala i po 20 sekundach gaśnie - obroty skaczą od 0-500, nie reaguje na gaz i gaśnie, jak zgaśnie to później pali już normalnie.

Komputer nic nie pokazuje. błędów 0.

Byłem w serwisie, 4 dni trzymali auto po czym stwierdzili że to rura za przepławką jest pęknięta, wymienili rurę skasowali 500 i po 2 dniach znowu to samo.. Może ktoś już się spotkał z czymś takim.. Kurcze nie wiem już gdzie szukać pomocy.

Wydaje mi się, że to wszystko zaczęło się dziać miesiąc po wymianie filtra paliwa.. zamontowany FILTR to BOSCH.. ale pamiętam, że mechanik mówił, że to dziwne filtry bo mają dodatkowy wężyk z dopływem powietrza..


Czy ktoś mi tu pomoże ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak podejrzewasz filtr paliwa to go wymień, bo to relatywnie tanie rozwiązanie. Ojciec 2 tyg. temu wymienił filtr paliwa po czym przez 2 godz. nie mógł odpalić auta. Nikt nie wiedział o co chodzi, aż w końcu założył z powrotem stary filtr i auto odpaliło od razu, a nowy filtr oddał do sklepu. Wniosek taki, że filtr paliwa ważną rzeczą jest :), a Twoje objawy mogą sugerować, że czasem silnik się krztusi bo nie dostaje paliwa.
Opublikowano

chyba tak zrobię, myślałem, że ktoś się spotkał już z czymś takim i konkretnie napisze co jest 5 bo oryginalny filtr kosztuje ok. 400 i wymienić go i dalej się wku**** to lipa :D


Jaki filtr polecacie, boscha mam teraz i chyba jest do bani ?? KNECHT czy normalnie kupić w serwisie BMW ??

Opublikowano
Filtr obojetnie jaki nowy musi dzialac .Sprawdz polaczenia czy czasem nie ma gdzies penkniecia przewodu bo ciezko jest je zdjac czy nie ma zapachu paliwa.Jesli nie ma bledow to sprawdz pompe paliwa .Sam filtr nie ma nic do tego jezeli wszystko zostalo zlozone prawidlowo i szczelnie .
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Opublikowano
filtr nowy nie zawsze musi działać. W niektórych filtrach jest zawór zwrotny i jak wiesza się to pompa tłoczy paliwo a w fitrze ono zawraca spowrotem do zbiornika. I jak ma silnik pracować dobrze?
Opublikowano
Powiem tak nawet bez podcisnienia auto odpala normalnie .Ja bym wymienil pompe paliwa typowe objawy az w koncu padnie..
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Opublikowano
Pompa wymieniona. filtr paliwa wymieniony, wymieniony układ dolotowy powietrza i dalej raz na jakiś czas odpala , obroty 0-500 i gaśnie (w tym momencie nie reaguje na gaz)
Opublikowano
I to wazna informacja odpal i popsikaj jakims plakiem sprawdz czy jest wszystko szczelne przy kolektorze pompe jaka wsadziles?
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.