Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A nie wystarczy wkładka K&N lub Pipercross? Dźwięk też się zmieni, nie trzeba kombinować z odizolowaniem stożka od ciepłego powietrza, może nawet poczujesz jakąś minimalną zmianę na plus w elastyczności silnika, mocy od tego zabiegu raczej nie przybędzie ;) Aaa, tanich wkładek Simota bym unikał, kupiłem 330i z taką wkładką - była prawie nowa, ale i tak wyglądała bardziej jak sitko kuchenne niż filtr ;)
Opublikowano
Miałem wkładkę Pipera i po pół roku wróciłem do seryjnego filtra. Osobiście uważam,że szkoda kasy na takie gadżety
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

W 2.8 miałem stożek KN, jeśli chodzi o dźwięk jest różnica, w mocy niezauważalna, z czasem zrobiłem otwór i nakierowałem go bliżej zderzaka, żeby nie łapał ciepłego powietrza z komory silnika. Wadą jest to, że trzeba dosyć często czyścić stożek bo brudzi się o wiele szybciej niż normalny filtr, są do tego specjalne preparaty.


cfafba3aa229d2b1med.jpg


1d817909ea714cb7med.jpg


7e073b2d539d6a4fmed.jpg

Opublikowano
Ja u siebie mialem w 540i v8 filtr stozkowy po za dzwiekiem nic wiecej nie odczulem jedynie przez niego chyba albo zbieg okolicznosci zepsula sie przeplywka. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.