Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na cholerke wstawiacie te filmiki? Napiszemy: do wymiany, wymienisz? Napiszemy: nic nie slychac, uwierzysz?
  • Moderatorzy
Opublikowano
No właśnie!! Jechać do kogoś kto ogrania BMW i niech diagnozują. Wystarczy,że lekarze udzielają porad prze telefon... :mrgreen:
Opublikowano

Ciekawy temat, słyszałem od wielu ekspertów że b47 jest nieśmiertelny... trudno mi powiedzieć, może to być całkiem coś innego np problemy skrzyni biegów dwumasa ... lub klapki kolektora... lub niedomagające turbiny

... na tym forum są eksperci którzy udzielą ci lepszych wskazówek...

  • 2 lata później...
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Odkopie temat rozrzadu silnika B47

Po lekturze ( internet, youtube) wychodzi, ze rozrzad niby ten sam, ale sa roznice jednak i jest trwalszy ( pisz, ze biezpiecznie 230-250tys wytrzymuje)

Watek zalozony juz dosc dawno - jakies nowe spostrzezenia ?

 

Mam silnik B47 i aktualny przebieg 196tys. Umowilem sie na wymiane (choc mysle, ze pewnie bym do 220tys, ale chyba nie warto ryzykowac)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Lendio napisał(a):

Mam silnik B47 i aktualny przebieg 196tys. Umówiłem się na wymianę (choc myślę, ze pewnie bym do 220tys, ale chyba nie warto ryzykować)


Mechanik który mi ma robić rozrząd w moim b47 231km powiedział, że zwykle do 250 można bezpiecznie jeździć i nie są wyciągnięte. Mam teraz 207tyś, myślałem zmienić pomału żeby spokojna głowa była - ale mówi, że nie ma sensu. W moim przypadku dobicie do tych 250tyś to kilka miesięcy jazdy, olej co 10tyś km i płukanka zawsze idzie.

A jak u Ciebie z pokrywą? Cała? Bo to też podobno słaby element tych silników

Daj znać jaki będzie stan łańcucha i ślizgów

 

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano (edytowane)

Koncem pazdziernika mam termin. Mam b47 190km w f11.  Dam znac po robocie (  Pokrywa rozrzadu chyba ok/ nic niecieknie (niewidac) - zobaczymy po demontazu.

Edytowane przez Lendio
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Niedawno kupiłem F31 z b47. Rozmawiałem z mechanikiem ze Szczecinka. Mówił, że przy przebiegu 164 tys. Jeszcze spokojnie mogę pojeździć. Ten mechanik naprawia tylko BMW. Jednak poza opiniami z google żadnych innych nie znam. Na pewno rozrządu nie słychać.

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

u mnie na razie niecałe 220 i cisza

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

U mnie przesunal sie termin wymiany. Dam znac po wymianie jaki byl stan (przelot 197 tys).

Koszta to jedno, ale bardziej przeraza mnie fakt skali demontazu wtryskow itp, zeby potem niebylo innych komplikacji.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak dobry warsztat to wtryski przykręci dobrze - magii nie ma: przykręcasz odpowiednim momentem i spokój.
Przerabiałem to przy moim starym e53 - oddałem do gościa który nie ma dynamometryków - wyjęcie wtrysków 2 dni gdzie normalnie prawie w palcach wychodziły jak składałem dynamometrykiem

  • Lubię to 1
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Powiecie mi mniej więcej jaki jest koszt wymiany rozrządu? Mam teraz ok 185k przebiegu, wg mnie wszystko jest ok, nic nie słyszę, ale słyszałem opinie żeby już robić. 

Opublikowano (edytowane)

Witam przymierzam się do wymiany rozrządu w silniku B47 mam już najechane ok 220000 km, i moje pytanie jaki rozrząd kupić: na allegro spotkałem komplet Iwis za ok 1900 PLN, mój mechanik znalazł mi febi za ok 1700 PLN a ja znalazłem SKF za ok 1000 PLN tylko SKF w tej cenie ma dodatkowo Ori łańcuch i koło od pompy olejowej. Może mi ktoś coś doradzić? Który zestaw wybrać. Cena za robotę to 3000 PLN więc nie chce tego robić dwa razy. Termin wymiany 15 stycznia więc nie zostało za wiele czasu

Pozdrawiam 

 

Edytowane przez PITMAR
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Febi to iwis wiec to co mechanik proponuje. 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Wracam do tematu.

Rozrzad wymieniony. Moj przy przebiegu 200tys  byl w bdb stanie (lekko naciagniety w stosunku do nowego) Slizgi ok, napinacze OK.

Okazuje sie, ze moglem jeszcze jezdzic. Ponoc sporo by jeszcze wytrzymal. Zmienilem prewencyjnie- bedzie spokojna glowa.

 

Auto od 80tys km- 165tys olej co 15tys km od 165-200 olej co 10tys. Start stop dezaktywowany przy 80tys.

 

 

Edytowane przez Lendio
  • Lubię to 1
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

znane mi dwie f10 2016 rocznik z przebiegami 300 oraz 340kkm jezdzą dalej bez dotykanego rozrządu, kultura pracy taka średnia ale szelestu rozrządu nie slychac....

Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.06.2024 o 14:36, oli222 napisał(a):

znane mi die f10 2016 rocznik z przebiegami 300 oraz 340kkm jezdzą dalej bez dotykanego rozrządu, kultura pracy taka średnia ale szelestu rozrządu nie slychac....

Edytowane przez Lendio
Prosze o usuniecie
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, marcin62 napisał(a):

Dlaczego do usunięcia?

Cos poszlo nietak - pod cytowanym fragmentem wpisu kolegi oli222 nie moglem dodac mojego tekstu.

 

 

 

Edytowane przez Lendio
  • 5 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mam prawie 270tyś, olej co 10tyś i ciągle cicho, wszystko chodzi
Jestem umówiony na początek przyszłego roku, pewnie będzie koło 280 tyś, zobaczymy jak będzie wyglądał

Ja wszystko zakładam z ASO

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.