Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/mini-cooper-1-6-skory-piekny-b-d-stan-gdansk-ID6zvLXP.html



Bardzo bym prosił o informacje dotyczące tego modelu, typowe bolączki, czy ten silnik toleruje LPG, jaką posiada kompensację luzu zaworowego hydrauliczną czy płytkową, czy posiada miejsce na butlę toroidalną i tradycyjnie co z rozrządem bo domyślam się że to ten sam silnik co w serii 1. Wiadomo nikt cudów za takie pieniądze nie oczekuje ale też nikt nie chciałby się wpakować w bagno bo może lepiej Pandę kupić jako pierwsze auto dla 18latka. Przebieg jak przebieg, szkoda chyba dyskusji w aucie za 10 kzl


Z góry dziękuję za wszystkie opinie

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WMWRC31070TH67258

Type code: RC31

Model: COOPER (EUR)

E-F-R series: R50 2

Series: M

Type: COUPE

Steering: LL

Doors: 3

Engine: W10

Displacement: 1.60

Power: 85 (116 hp)

Drive: FRONT

Transmission: MEC

Paint code: A25 - ASTRO BLACK METALLIC

Upholstery code: T3CB - LEDER SOFT/CORDO

Prod.date: 2005-06-27

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S8SP Control unit COP

S210 Dynamic stability control

S228 Sports suspension settings Plus

S253 Leather steering wheel Cooper S

S300 Emergency spare wheel

S325 Rear spoiler

S346 Chrome Line exterieur

S369 MINI LA wheel, S-spoke 85

S382 Roof and mirror caps, white

S427 Interior surface, silver

S441 Smoker package

S481 Sports seat

S493 Storage compartment package

S520 Fog lights

S530 Air conditioning

S546 Revolution counter

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S650 CD player

S657 Radio, BMW Business/MINI Boost

S855 Language version, Italian

S863 Dealer List Europe

S884 Operating instructions, Italian

 

Hmm.... niestety Włoszka

Opublikowano

Tam nie ma silnika BMW (na szczęście) Siedzi tam brazylijski silnik, którego fabrykę BMW przejęło wraz z zakupem Rovera. Ten sam silni śmiga w modelach Chryslerze, a nawet Fiacie Tipo i 500x.


Samochód z ogłoszenia jest bardzo zniszczony jak na 150 tys przebiegu.

Opublikowano
Dzięki za info o motorze, ci do przebiegu to szkoda chyba dyskusji
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Męczennik...

Jak szukasz dla 18-latka, którego szanujesz - poszukaj jakiegoś samochodu w normalnym stanie.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wiem, że to Miniaczek, który w cenie Pandy dla 18 latka jest milion razy lepszy, ale ten wygląda, jakby to, co dobre, dawno w nim zostało skonsumowane. Ewentualne doprowadzenie go do stanu używalności, felgi, opony, listwę nadkola itp i cena już zrobi się dużo większa.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Wszystkie wasze uwagi są cenne i na pewno osoba zainteresowana weźmie je sobie do serca :cool2:
Opublikowano

Gaz to on zniesie bez problemu (Fiat fabrycznie montuje instalacje). Unikaj tylko wersji CooperS. Tam jest kompresor. Frajda z jazdy jest, ale koszty....


Mini jest dość pancernym autem (mam w domu od 10 lat i własnie wystawiam na sprzedaż), ale oczywiście pojawiają się usterki typowe, które są dość drogie w naprawie.

Myślę tutaj o skrzyni, sprzęgle czy elektryczno-hydraulicznej pompie wspomagania. Zawieszenie zniesie wiele, karoseria nie rdzewieje....ponad normę :)

Opublikowano
A jak z żywotnością łańcucha rozrządu? W ETKA widzę że jest tam łańcuch i jeden wałek rozrządu czyli 8V
  • Moderatorzy
Opublikowano

Generalnie raczej trzeba być fanem Mini by nim jeździć, sporo nękających usterek.

Dość rzadko jest w 100% sprawny.

Opublikowano

:cool2: dziękuję wszystkim za opinie



Będę jednak namawial na inne auto jako pierwsze, coś prostszego w naprawach i obsłudze, tańszego w eksploatacji, młodszego rocznikowo


Temat tego egzemplarza uznaję za zamknięty

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.