Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie, mam dość nietypowy problem, jadąc po prostej drodze napotkał mnie dość dziwny problem i to 2 razy pod rząd, a mianowicie na chwilkę zapaliła się kontrolka abs, po sekundzie zgasła po czym po kilku metrach znów się zapaliła ale przy 2-gim razie wskazówka prędkościomierza spadła na dół radio się rozłączyło i po sekundzie znów wszystko zaczęło działać jak wcześniej.Błąd jaki odczytałem to błąd w dsc 5DF7 Wyczytałem że winny może być regulator na alternatorze, jednak po zmierzeniu ładowania woltomierzem pokazuje równe 14.3V. Nie mam pomysłów co to może oznaczać, ale boję się tak jeździć, żeby nie poupalało mi modułów. Proszę o jakieś rady.

Pozdrawiam

Edit Dosłownie przed sekundą wpadłem na taki filmik :duh: https://www.youtube.com/watch?v=YgL_-TH4SRo identyczne zachowanie jutro zamawiam regulator napięcia. :D :D :D Wątek zostawiam dla potomnych

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ładowanie trzeba poobserwować przez dłuższą chwilę, ponieważ co jakiś czas mogą pojawiać się skoki, wtedy jest pewność, że to regulator napięcia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.