Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy ktoś z Was miał możne następujące objawy pracy silnika? Silnik N43, przebieg 94000km, jeśli tak to proszę o diagnozę. Jestem zielony w tym temacie, auto dość sporadycznie używane.

1. Auto szarpie gdy np. wyjeżdżam z garażu mocno zaczyna szarpać jeśli jestem na skręconych kolach lub podjeżdżam wolno pod wyjazd od garażu, trzęsie cala buda i silnikiem dość mocno, poza tym nie mam problemów z nim w innych sytuacjach.

2. Na zimny odpala bez problemu, gdy jednak zrobię trochę km w trasie, gdy silnik trochę ostygnie, po ponownym odpaleniu auta ciężko odpala, przez około 5-8sekund trzyma obroty poniżej 900 i wraca na normalne obroty. (Czasem tak jest, nie zawsze)

3. Spaliła mi się żarówka D1s od świateł dziennych, jeszcze nie miałem okazji jej wymienić - Czy można to zrobić samemu bez zdejmowania lampy?

4. Czy komuś z Was, auto lepiej chodziło na PB95 niż na PB98? Dlaczego tak jest?

5. Na elektronicznych wskaźniku oleju od wymiany (87500) do obecnego przebiegu (94500), pokazywało na początku po wymianie prawie full, teraz jednak po ostaniom sprawdzeniu spadło do połowy - Przyczyna?

Wiem, że mam do wymiany elektrozawór sterujące ciśnieniem oleju na silniku.

Wy-programowałem sondę NOX

Olej 0w30 (MOTUL)

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. W ciemno to można świece wymieniać a jak chcesz coś konkretnego wiedzieć to trzeba zacząć od diagnostyki komputerowej, może któryś wtryskiwacz ma już dość, zapłon wtedy nie wypada?

2. Tu j.w., może czujnik położenia wału, ale trzeba to sprawdzić.

5. 0,5l oleju przez 7000km? To raczej dobry wynik biorąc pod uwagę normę producenta - 1 l/1000 km.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Swiece zamowione, jutro wymina.