Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich , ostatnio przełożyłem e90 angola 2005 rok benzyne tylko że wiązkę wnętrza mam z 2010r z diesla i teraz jeden wielki problem bo odpalić nie mogę, inpa nic ciekawego nie pokazuje ale mam braki komunikacji pomiędzy sterownikami , chociaz sprawdzam połączenia ze schematami to wszystko jest niby ok, na początku przy pierwszej próbie to licznik pokazywał błedy DSC poduchy itd..., a teraz tylko poduchy, żadnych komunikatów z sterownika silnika typu olej aku itd..., z DSC nie mogę się połączyć, światła nie działają, tylko mruganie drogowymi i pozycje świecą, na początku działał też klimatronik a teraz przestał się świecić. dodam że tablica bezpieczników jest od wiązki dawcy a sam moduł junction box został z org. wiązki ang., CAS pokazuje błędy A0B5, A114, A116, A118, a zegary A3AD, A3AE, A3B9, A548, wygląda jakby CAN nie działał, walnął Junction box? w inpie CAS przechodzi synchronizacje ze sterownikiem silnika ale na końcu nie kręci tylko inpa się zwiesza , centralny działa z pilota , na zegarach tylko i wyłącznie błąd poduchy na czerwono i blokady kiery na żółto i szyby w drzwiach na żółto bo ściągnięte

da się to ogólnie jakoś ogarnąć ? czy za młodą wiązkę mu wrzuciłem ? przynajmniej narazie odpalić


prosiłbym jakoś o pomoc przynajmniej w odpaleniu auta- o ile się da

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

witam

 

ostatnio przełożyłem e90 angola 2005 rok benzyne tylko że wiązkę wnętrza mam z 2010r z diesla
:duh: :duh:


poniżej schemat instalacji zasilania pompy paliwa E90 2005 benzyna

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-330i-lim/components-connectors/components/f-fuses/f35-fuse/onxJ7qz


a teraz schemat instalacji zasilania pompy paliwa E90 2010 diesel

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-335d-lim/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde6/low-pressure-fuel-system/electronic-fuel-pump-control-module/ekps-electronic-fuel-pump-control-module-supply/vFnKcli


to tylko jeden przykład :cry2:


drugi przyklad : Fußraummodul A4011

- E90 2005 benzyna

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-330i-lim/wiring-functional-info/body/lighting/hazard-warning-flashers-turn-indicator/i5O1Nq8


zobacz X14259 podlaczony jest pod pin Nr.4


- E90 2010 diesel

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-335d-lim/components-connectors/components/a-control-units-modules/a4011-footwell-module/GSAMNOou


X14259 podlaczony jest pod pin Nr.21 :mad2: :mad2:

 

chociaz sprawdzam połączenia ze schematami to wszystko jest niby ok,
:nienie: :nienie: Edytowane przez Zafi
Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

hej, dzięki Andrzej za odpowiedź ,ale zobacz że w drugim Twoim przykładzie jest dobrze pomiędzy Fotwell mod. kolumną kier. A72 3-5 , 4-1 , we wtyce x14259 , w polifcie jeszcze coś dochodzi ale to chyba mnie nie dotyczy 16-8,

dobrze kumam ? pompa paliwa tez jest poprawnie zasilona, raczej w tym wszystkim tu chodzi o komunikacje pomiędzy sterownikami a może Ews trzyma? sprawdzałem i impuls WakeUp idzie po sterownikach , ale np. dme nie komunikuje sie z ews , ale z casem tak

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

witam


BMW_E90_2005_Benzyna: Nr. 11 dodatkowy kierunkowskaz, prawy / Nr. 12 światło tylne, prawe


http://fs1.directupload.net/images/180813/ckpxp4xt.jpg


BMW_E90_2010_Diesel : :nienie: :nienie:


http://fs5.directupload.net/images/180813/xte9kuqo.jpg


http://fs1.directupload.net/images/180813/y5s5hqge.png

Edytowane przez Zafi
Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
dzieki, właśnie mnie trochę natchnąłeś :) znalazłem różnice w JBE x14272 pin 1,19,29 , zaraz śmigam posprawdzać , jak to u mnie jest w tej chwili, ciekaw czy CAS się różni
Opublikowano
dodam, że robiłem też przerzutkę z automatu na manual i jest pytanie czy przy odpaleniu muszę mieć wciśnięte sprzęgło i hamulec? i jeszcze dodam że wiązka silnika kompletna druga europa nie przerabiana, w CAS-ie widzę tylko jedną zmianę przy DME alu już wcześniej ogarnąłem dodatkowy kabelek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witammmmmm

 

dodam, że robiłem też przerzutkę z automatu na manual i jest pytanie czy.........

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
no i panowie udało się, miałem zimnego luta na pt canie bo trzeba było go troche połączyć bo w dieslu inaczej węzły łaczącę są, teraz mam komunikację auto odpala błędy tylko związane z poduszkami bo fotele jeszcze nie ogarnięte i z ze skrzynia bo nie ususnięta, i przekładnia bo była aktywna a jest zwykła, trzeba ogólnie tylko pokodować i ma hulać
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.