Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, mam problem, z pewnym gościem, który posiada N53 skonfrontowałem odczyty z przepływomierza. Wyniki są dość drastyczne :


http://i63.tinypic.com/2mrxg5y.jpg


drastyczne bo u niego pokazuje na rozgrzanym 4g/s. Jest się czym martwić? co do sprawdzenia? generalnie nie ma problemów z samochodem, ale teraz zacząłem schizować, że trochę słabsze się zrobiło. Od czego zacząć?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Apka Piston ze sklepu Play. Nie mam go fizycznie przy sobie więc nic nie podmienienie :/ możliwości na podmianę na chwilę obecną również brak.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jakie powinny być prawidłowe odczyty?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

gdybym to wiedział kolego nie zadawałbym tu tego pytania, niestety nie mam pojęcia. Wiem tylko tyle, że na wiosnę po wymianie filtra jak patrzałem to odczyt był 3,4-3,5.


Pytanie czy wysokie temperatury, a co za tym idzie wysoka temperatura powietrza dolotowego wpływa na mniejszą ilość powietrza zasysaną do komory spalania hmm..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podbijam, ktoś coś?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Panowie, mam problem, z pewnym gościem, który posiada N53 skonfrontowałem odczyty z przepływomierza. Wyniki są dość drastyczne :


http://i63.tinypic.com/2mrxg5y.jpg


drastyczne bo u niego pokazuje na rozgrzanym 4g/s. Jest się czym martwić? co do sprawdzenia? generalnie nie ma problemów z samochodem, ale teraz zacząłem schizować, że trochę słabsze się zrobiło. Od czego zacząć?

Temat mnie dotyczy, zresztą mam zalozony osobny temat dot. mojego problemu tj. falowanie na zimnym jak wcisne sprzęgło, i delikatne wibracje na zimnym. Disy obie zmienione i odma mniej faluje ale dalej.

Przy dodawaniu gazu na jałowym słychać głośny swist powietrza, musze sprawdzic dolot, i zobacze też jak będzie chodził na zimnym z odpietym solenoidem vanosa wydechowego, bo kiedys miałem błąd- zacięcie mechaniczne.

Diagnoza n53/n43 info pw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.