Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, bmw x5 e70 podczas odejmowania i dodawania gazu czuć delikatne szarpnięcie, efekt występuje również przy ruszaniu.

reduktor

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FF41-EUR-03-2008-E70-BMW-X5_30d&diagId=26_0234

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FF41-EUR-03-2008-E70-BMW-X5_30d&diagId=27_0040




czy ktoś miał podobny problem? czy można z tym jeździć? które elementy potencjalnie są do wymiany ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

 

http://fs5.directupload.net/images/151117/temp/jkl8jnua.jpg

kiknij na zdjecie ! zeby powiekszyc


SI B26 01 14 / August 2014 / Driveshaft / Technical Service


akcja serwisowa nr 0026230100 bmw x5 e70

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=84&t=285427

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akcja serwisowa byla na modele x5 po lifcie. To z nagrania jest prelci, reduktor atc700.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nagranie z linku dotyczy starej wersji reduktora e53 prelci. W twoim przypadku nie możesz tak zrobić, wejście wału w e70 atc700 jest bardzo krótkie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Akcja serwisowa byla na modele x5 po lifcie.
:cool2: :cool2:
Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam


@putin1991 : Proszę podaj VIN autka albo napisz dokładnie o jakie autko chodzi .....mamy wróżyć z fusów ? :D

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie istotne jakie x5 ma, nie potrzebny zaden vin, widac dokladnie iz jest to prelci, starego typu reduktor oraz wal. Ja zaczalbym od wyjecia walu i sprawdzeniu obu elementow.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak. Możesz wyjąć. Konstrukcja reduktora pozwala na to.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.


Mam do wymiany wał przedni w x5 e70 z 10r. W serwisie jest to koszt rzędu 4000zł (cena wału).

Może miał ktoś podobny problem? Jest sens szukania zamiennika?

Bardzo możliwe, że flansza na wał do reduktora będzie również do wymiany.

Proszę o namiary jeśli zna ktoś warsztat, który wykona to profesjonalnie (najlepiej z okolic Warszawy lub Białegostoku).

Ja znalazłem firmę ATS z Częstochowy - może korzystał ktoś z ich usług?


Z góry dziękuję za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz w serwisie. Byla akcja serwisowa na waly w twoim aucie. Moze uda sie zrobic za free.
Opublikowano

Na niższych biegach delikatne drgania. Przy większej prędkości tak jak by koła były nie wyważone. Jak z miejsca dam ognia to stuknięcie (nie wiem czy to wina też wału czy może któryś przegub).

Wał ma luz góra dół na wieloklinie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Luz na wieloklinie to norma, tak jest nawet w nowych. Tak zostalo to zrobione. Wyjmij bezpiecznik nr92 i zobacz jak auto jezdzi. Objawy o których piszesz bardziej pasuja na uszkodzenie reduktora.
Opublikowano

Po wyjęciu bezpiecznika objawy ustąpiły. Rozumiem że po wyjęciu bezpiecznika odłączyłem przedni napęd?


Mogę jeździć do momentu naprawy reduktora z wyjętym bezpiecznikiem?


Proszę o poradę w sprawie wyboru warsztatu który profesjonalnie ogarnie reduktor. Najlepiej z okolic Warszawy lub Białegostoku.

Znalazłem w necie ATS Xdrive-service z częstochowy - może tam warto jechać?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Jak kolego udało ci się doprowadzić autko do normalności. Mam to samo u siebie i nie wiem co robić. Jutro jadę do mechanika obejrzeć dokładnie sytuacje. Ma może ktoś instrukcje demontażu wału przedniego?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam.


Mam do wymiany wał przedni w x5 e70 z 10r. W serwisie jest to koszt rzędu 4000zł (cena wału).

Może miał ktoś podobny problem? Jest sens szukania zamiennika?

Bardzo możliwe, że flansza na wał do reduktora będzie również do wymiany.

Proszę o namiary jeśli zna ktoś warsztat, który wykona to profesjonalnie (najlepiej z okolic Warszawy lub Białegostoku).

Ja znalazłem firmę ATS z Częstochowy - może korzystał ktoś z ich usług?


Z góry dziękuję za pomoc.

 

Cześć, ze względu na fakt, że zaskoczył mnie luz na przednim wale podczas dużego serwisu - hamulce, oleje w przekładniach i skrzyni, filtry etc - zdecydowałem się na wymianę na zamiennik.

Zrobiłem już 20 tys. I przy ostatniej wymianie oleju - wał był sprawdzany i nie ma luzu więc zamiennik spisuje się ok.

Ja kupiłem zamiennik firmy Euro Driveshaft I ten mogę polecić. Wymiana wału nie jest strasznym zabiegiem, a te oryginalne BMW podobno wcale nie zostały poprawione - wolę więc wydać 800 zł + 200 zł za wymianę raz na 50 tys, niż wymienić za 4000 zł i liczyc, że wytrzyma dłużej. Mechanik podczas wymiany przyznal, że nie ma do czego się przyczepić jeżeli chodzi o jakość zamiennika.


Ale oczywiście, to tylko moje zdanie.


Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.