Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Tak jak w temacie posiadam problem z moja bmw .

autko 2004 r po wycięciu dpf i wgraniu programu na 235km nie ma mocy rozpędza się ale nie czuć momentu obrotowego.

Byłem u mechanika stwierdził że to automat i po prostu tak musi być . jakie moga byc tego przyczyny ?

Mam zamiar wybrać sie hamownie w celu weryfikacji jaka polecacie w woj sląskim.

auto posiadam od tygodnia czasu i nie znam jego przeszlości posiadam info jedynie ktore uzyskałem od poprzedniego wlasciciela

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komputer, błędy i live data, bez tego to wróżenie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Po wizycie na hamowni i diagnostyce

moc auta :167km

błędy przepływomierz oraz filtr paliwa obie rzeczy wymienione .

pozostałe błędy moduł sterowania oraz błąd dotyczący świec żarowych ale chyba nie ma to wpływu

Auto nadal kopci i nie czuć mocy gdzie szukać przyczyn

Opublikowano

Wtryski,dolot,przewody podcisnienia,turbo itd

U mniejest ostatnio kopcił jak lokomotywa,znając stan wtryskow i turbo postanowilem wymienić wszystkie przewody podcisnienia oraz uszczelki kolektora,egr/klapy i rur turbo.Teraz praktycznie zeto dymu i lepsza dynamika.

Wrzuć live data.

POZDRO

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy po wymianie przepływomierza zostały wykasowane adaptacje? Jest to bardzo istotne. Jakiej firmy kupiłeś?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Mam problem z chłodniczką egr. Moje auto to BMW e61 530d 218 ps z 2004 roku. Pierwszy problem pojawił się po zakupie , auto kopciło na biało po odpaleniu przez ok 3 min. Okazało się że chłodniczka spalin była nieszczelna i płyn chłodniczy dostawał się do komory spalania razem ze spalinami, dolewałem średnio 3 litry płynu chłodniczego na miesiąc nim mechanicy zdiagnozowali tą usterkę, w zasadzie nie mechanicy tylko ja powiedziałem co może być przyczyną , bo oczywiście wszyscy jak jeden mąż "Panie uszczelka pod głowicą , trzeba robić" na szczęście okazało się że jest to ta nieszczęsna chłodniczka egr. Kupiłem używaną chłodniczkę na Allegro mechanik zamontował skasował 200 za robotę i przez 3 dni wszystko ok płynu nie ubywało , wszystko wydawało się w porządku. Jednak moje szczęście nie trwało zbyt długo ponieważ po kilku dniach spaliny zaczęły wydobywać się spod maski auta i cały smród spalin dostawał się do kabiny. Czułłem się jak w wędzarni jeżdżąc po mieście , na trasie jakoś dawałem radę. Auto znowu jest u mechanika i znowu diagnoza o chłodniczce egr , jakaś nieszczelność , coś się przepaliło i trzeba znowu kupić nową. I zapłacić za część i wymianę. Dodatkowo nagle stracił moc od dołu w ogóle się nie zbiera , diagnoza mechanika to moduł sterowania turbiną do wymiany , proponuje mi wysłać turbinę do regeneracji za 1200pln i zamontuje za 400pln

Moje pytanie jest następujące.

Czy zaślepiając egr potrzebna jest chłodniczka spalin, słyszałem wiele opinii nt. zaślepiania tego zaworu są różne opinie jednak nigdzie nie dowiedziałem się czy ta chłodniczka po zaślepieniu pełni jakąś funkcje , ponieważ wg. mnie jeżeli zamykam zawór EGR (zaślepiam) spaliny nie trafiają spowrotem do komory spalania zatem chłodniczka egr w takim wypadku jest chyba niepotrzebna. Proszę o pomoc bo mam dość ładowania kasy w rzeczy które nie pomagają silnikowi lepiej pracować a wręcz przeciwnie zduszają jego pracę. Proszę o opinie i pomoc czy zaślepiając EGR omijam chłodniczkę spalin i czy wymiana turbiny robota 400pln to chyba trochę za dużo???

Proszę zorientowane osoby o pomoc w tym temacie.

Opublikowano
Na chlodniczce masz zawor do odpowietrzania ukladu chlodzenia. Chlodnice mozna wywalic, wstawic weze (popytaj w bmw, silniki m57 w e39 i pozostalych nie mialy chlodnic egr, weze na bajpasa mozna kupic oryginalne pasujace p&p. Oczywiscie zmiana w mapie silnika bo inaczej wywali blad na desce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.