Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
PARADOKS. W czasie jazdy po autostradzie zapalił sie mi między zegarami pomarańczowa kontrolka: Check Engine. Sprawdziłem status samochodu poprzez komputer pokładowy i pokazał Check OK. O co chodzi? Komputer pokazuje dwie sprzeczne informacji?! - wyświetlacz :Check Engine, Komputer Check OK. O co tu chodzi?
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłącz komputer i będzie jasność.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
problem zniknął sam. Przy kolejnym odpaleniu silnika napis "check engine" już się nie pojawił. Moje podejrzenie przyczyny, to: po otworzeniu maski zauważyłem ,że pokrętło płynu zbiornika chłodzenia nie było dokręcone do końca. To znaczy musiałem je przekręcić o około 2 cm aby usłyszeć charakterystyczne "klik". Nawet na nakrętce jest napisane, że dokręcić aby usłyszeć "klik". Pytam zatem już tylko z ciekawości...czy to mogło być przyczyną ? Czy tam jest jakiś czujnik zakręcenia pokrętła do końca ? Taka ciekawostka...ale komuś może się przydać.
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To na 100 procent nie jest przyczyna. Widzisz żeby do tego zbioeniczka dochodził jakiś kabel? Nie ma czegoś takiego jak czujnik dokręcenia korka. Jedyny czujnik to czujnik za niskiego poziomu płynu, ale to z tego co wiem inna ikonka. Podłącz kompa to dowiesz się co jest powodem checka. Błąd na pewno się zapisał, skoro spowodował zapalenie checka.
Opublikowano
To na 100 procent nie jest przyczyna. Widzisz żeby do tego zbioeniczka dochodził jakiś kabel? Nie ma czegoś takiego jak czujnik dokręcenia korka. Jedyny czujnik to czujnik za niskiego poziomu płynu, ale to z tego co wiem inna ikonka. Podłącz kompa to dowiesz się co jest powodem checka. Błąd na pewno się zapisał, skoro spowodował zapalenie checka.

Dziękuję za odpowiedź. Dodam jeszcze,że gdy wyświetlił się mi ten błąd, to podjechałem do ASO BMW. Pani powiedziała,że "w kluczyku " nie zapisał się żaden błąd. Zaproponowała też podłączenia auta do kompa, ale byłem w podróży,nie miałem czasu i pojechałem dalej. Pewnie sprawdzę to teraz ponownie...chyba ,że poczekać aż ( jeśli) pojawi się ponownie i wtedy podjechać na sprawdzenie.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam bez kabla do auta się nie ruszam. Program w komórze i wszystko wiadomo. Do podstawowego odczytania błędów wystarczy mi BTOOL. Świetny program. Może twój silnik też obsługuje. Z dieslami na bank nie ma problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.