Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie przeszukałem forum znalazłem kilka informacji ale nadal nie wyczerpuje to mojego problemu.

Samochód potrafi mocno zadymic silnik 2.0 150km niestety w sytuacjach różnych i często dym jest gęsty i śmierdzi palonym plastikiem.

Za radą forumowiczów wymieniłem odmę bo często padała jako początkowe wymiany.

Dziś po wizycie w entym serwisie BMW w Warszawie stwierdzono uszkodzenie głowicy i jej regenerację kwota calkowitej operacji 3500zl. Poczytałem że przy padnietej głowicy pobiera płyn chłodniczy co umnie nie występuje.

Tu moje pytanie czy jest metodą sprawdzona na stwierdzenie czy to uszczelniacze ?


Komputer dziś pokazał że uszkodzeniu uległo po ostatnim zakopceniu.

Sonda lambda 1

Katalizator

Za olejony wydech

Szarpanie przy przyspieszaniu


Nie ma spadku mocy

Brak falowania obrotów


Zużycie oleju na poziomie 800ml/1000km

Kompresja silnika w normie dwa 14 i dwa 13


Pozdrawiam i dziękuję za porady

Opublikowano

1. Zaraz Ci zamkną wątek za temat niezgodny z regulaminem.


2. Gdzie wyczytałeś, że przy padniętej głowicy zawsze ubywa płynu chłodniczego?


3. Piszesz o zaolejonym wydechu - więc chyba logiczne, że olej dostaje się do cylindrów i stamtąd do wydechu (inaczej musiałby powstać pęknięcie pomiędzy kanałem olejowym głowicy a kolektorem wydechowym, co jest mało prawdopodobne).


4. Obstawiałbym raczej uszczelniacze zaworowe...

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Opublikowano
Zanim co kolwiek zaczniesz działać zrób pomiar szczelności silnika. Lub udaj się do kogoś kto to zrobi poprawnie.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.